שידור לקלאסיקו ריאל מדריד וברצלונה ביום השואה? זהבה גלאון פרסמה לינק ומחקה

שידור לקלאסיקו ריאל מדריד וברצלונה ביום השואה? זהבה גלאון פרסמה לינק ומחקה

חשבון הפייסבוק של ח"כ זהבה גלאון פרסם לינק לשידור הסופר-קלאסיקו ביום השואה ומחק מיד. היא טוענת כי מדובר בזיוף או בפריצה, אך גולשים הוכיחו כי מדובר בציוץ אותנטי

author-image
שידור לקלאסיקו ביום השואה? גלאון פרסמה לינק
  לינקים לקלאסיקו ביום השואה. גלאון (יונתן זינדל/פלאש90)

טעות פייסבוק מביכה או פריצה מתוחכמת?

כידוע, ערוצי הספורט חסומים ביום הזכרון לשואה ולגבורה וביום הזכרון לחללי צה"ל, אלא שהערב מתקיים בספרד הסופר-קלאסיקו, משחק הכדורגל בין ריאל מדריד לברצלונה, שתי קבוצות הכדורגל מהטובות בעולם בשנים האחרונות. הצופה הישראלי לא יוכל לראות את המשחק בערוצים הישראלים ויצטרך לנדוד לערוצים זרים.

גיא לייבה, פרסם פוסט בפייסבוק הלועג לתופעה בה ישראלים מכבדים את יום הזכרון בחיפוש אחרי שידור משחק כדורגל. ומי שנחלצה לעזרתו הייתה לא אחרת מאשר יו"ר מרצ ח"כ זהבה גלאון.

מי שתפס את התגובה בפייסבוק היה גולש בשם עודד קרמר, שפרסם "חברת כנסת נותנת לינקים לשידור לא חוקי של המשחק? לא יכול להיות".

הוא הוסיף כי הפוסט "נמחק מיד" אך "צולם שניה קודם".

גלאון: מדובר בזיוף

גלאון עצמה טוענת בתוקף כי מדובר בזיוף. בציוץ זועם שהעלתה לטוויטר כתבה גלאון: "מי שזייף את הציוץ הזה הוא חלאה, מנוול ורשע, והגשתי נגדו עכשיו תלונה במשטרה. אם זה לא זיוף, זו פריצה לחשבון שלי. כך או כך המשטרה תבדוק את זה."

אושיית הרשת יבגני זרובינסקי ניסה לברר: "חשבת אולי שאחד העוזרים הגיב בטעות מהחשבון שלך?"

ועל כך הגיב תומר מאירי עוזרה הפרלמנטרי של גלאון: "היי אני העוזר של זהבה. פעם אחרונה שצפיתי במשחק כדורגל הייתה ב-2004 כשעוד ניסיתי לעשות כאילו אני סטרייט. יום טוב".

קרמר עצמו טוען בתוקף כי מדובר בציוץ אותנטי: "רק למען הסר ספק: אני צילמתי את המסך של הציוץ הזה. לא נגעתי בו. עלה בדיוק כמו שצולם." להגנתו של קרמר הוצג דף טוויטר הבודק את הציוצים שהעלו פוליטיקאים ישראלים ומחקו לאחר מכן, והציוץ של גלאון אכן מופיע.

אז אם נסכם: האפשרות הראשונה היא ששפורץ אלמוני חדר לחשבון הפייסבוק של גלאון, וכל מה שהיה לו לעשות הוא להדביק לינק למשחק כדורגל כטוקבק. האפשרות השנייה היא שאיש הניו-מדיה של גלאון, הגיב בשמה במקום בשמו הפרטי, מה שמעמיד באור קצת מגוחך את תגובתה הנזעמת של גלאון.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
אהבתי את התגובה של העוזר של זהבוש שמסקנתה...
בני | 24-04-2017 13:08
מי שלא צופה בכדורגל הוא הומו. מ.ש.ל. חחחחחח
2
בזה אתם מתעסקים היום?
אריאל | 24-04-2017 13:26
חוץ מזה שחלאס עם הלשון הרע היומיומי פה
3
זהבלה
גרי | 20-08-2017 20:33
מפה כזה עקום מה יכול לצאת. נולדה עקומה עם ראש מעוות. חבל שלא לוקחים אותה לרמאללה