חדשות

מזעזע: שדרי גל"צ השתלחו בבבא סאלי, והתנצלו

בתכנית הסאטירה שלגלי צה"ל התבטאו המגישים במילים קשות ופוגעניות כלפי הבבא סאליזצ"ל בשל התקציב שהוקצה לשיפוץ קברו. היום התפרסמה ההתנצלות

((צילום: ארכיון כיכר השבת))

מגישי תכנית הסאטירה השבועית של גל"צ, 'סטטוס קוו' השתלחו ברבי ישראל אבוחצירא זצ"ל בתכניתם האחרונה, וזאת בעקבות החלטתו של שר הפנים אריה דרעי, להקצות מליוני שקלים לשיפוץ ציונו בנתיבות המושך אליו מאות אלפי אנשים בשנה.

בתגובה להחלטה אמרו מגישי התכנית בגל"צ: "למה לשפץ קבר של אדם מת, אני מצפה שהוא יקום לתחייה ויעשה לי ספונג'ה בבית".

מספר ימים אחרי הדברים, מערכת התכנית פרסמה בעמוד הפייסבוק שלה התנצלות: "בתוכנית האחרונה דיברנו גם על שיפוץ קבר הבבא-סאלי בנתיבות. בין היתר נאמרו דברים שחרגו מגבולות הטעם הטוב והביקורת הלגיטימית".

לדבריהם, "אנחנו מאמינים בסאטירה טובה שנותנת חומר למחשבה, אך עדיין יש דברים שאין להם מקום בשידור, ועל כן התנצלותנו הכנה בפני כל מי שראה עצמו נפגע מהתכנים. חג כשר ושמח לכולם".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

7 תגובות
6
יחזקאל
11.04.17

דורשים אל המתים

הצטרפו אלינו