בעקבות הרצח שאירע הבוקר בצומת עפרה, בו נרצח ישראלי כבן 20, תושבי יצהר יצאו לחסום את ציר גלעד לנסיעת כלי רכב ערבים.
כ- 30 מתושבי יצהר מפגינים בשעה זו בעקבות הרצח בעפרה, בצומת הכניסה ליישוב וחוסמים את ציר גלעד לנסיעת ערבים. התושבים, גברים, נשים וילדים נושאים שלטים בהם נכתב "נקמה" ו- "דם יהודי אינו הפקר".








תגובות
כל הכבוד! הלוואי שקולכם ישמע!
אשריכם צדיקים!! תותחים.
כל הכבוד!!!למה לא כל הישובים עושים ככה?? ברוך ה שיש ישובים כמו יצהר במדינה הזאת חיזקו ואימצו!!!