בדרך לכנסת? אביב גפן בהתבטאות מפתיעה - סרוגים

בדרך לכנסת? אביב גפן בהתבטאות מפתיעה

האם הזמר הפופולרי אביב גפן בדרך למסדרונות הכנסת? על פי ראיון שהעניק היום ל'ליידי גלובס', נראה שיש לו תכניות כאלה: "יש לי כוח אלקטורלי גדול. 25 שנה אספתי קהל. חלקם הגדול יבחר בי"

בדרך לכנסת? אביב גפן בהתבטאות מפתיעה
  בגרך לכנסת? אביב גפן (צילום מסך)

האם הזמר הפופולרי אביב גפן בדרך למסדרונות הכנסת? על פי ראיון שהעניק היום (רביעי) ל'ליידי גלובס', נראה שיש לו תכניות כאלה.

"אם אני רוצה, אני אלך לעסוק בפוליטיקה. נראה מה יהיה, אני לא פוסל כלום", אמר גפן בראייון.

לטענתו: "יש לי כוח אלקטורלי גדול. 25 שנה אספתי קהל. חלקם הגדול יבחר בי, כי אני משדר סוג של אמת. אני עוד לא בנוי לזה בשלב הנוכחי, כי זה יגרע מהאמנות".

גפן חשף עוד מחשבותיו הפוליטיות ואמר: "אני אומר לעצמי: אתה בן 44, קח את כל 'ילדי אור הירח', תקים מפלגה, תצרף אליך אנשים חזקים וכריזמטיים ובאמת תשפיע. אני עוד לא שם".

גפן אף חשף כי במהלך השנים פנו אליו מספר מפלגות פוליטיות לגפן, לדבריו, והוא סירב: "מה שמושרש בי זו אהבת הארץ, יותר מביבי, לדעתי. אני מת על הארץ. לא חושב שיש הרבה אמנים שנלחמו על המקום שהם חיים בו כמוני. אני באמת ביקורתי כלפי מה שקורה פה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
נכון נלחמת וסיכנת את חייך למען המדינה יותר מביבי השנוא
פאתטי להפליא | 05-04-2017 19:53
גם הקרבת חיים שלמים ואף נפצעת כמו ראשי ממשלה שרים וחברי כנסת ויותר מהם - אידיוט היית ואידיוט תישאר. רו. ותועיל לאזרחי המדינה על ידי פיצול השמאל.
2
מרוב אהבה חיפש את מזלו באנגליה
| 05-04-2017 21:40
הוא לא סתם אוהב את הארץ הוא גם מחובר למקורות ועובדה שלשני בניו הוא קרא בשמת תנ"כיים: אליוט ודילן. על השירות הצבאי ביחידת משטמתת 13 הוא לא יכול לדבר.בקיצור עם הרזומה הזה הוא יכול להתברג יפה במפלגת העבודה שהקשר בינה לבין ארץ ישראל אבד מזמן ואין יכולת לחדש אותו
3
חחח, עוד מעט הוא ישים כיפת נ נח ויצא לחלק תיקון הכללי
יואב | 05-04-2017 22:29
מה לו ולפוליטיקה?!
4
גפן ? הרי שם משפחתו היה קודם ''ג'פונה''?
מאמינוביץ | 06-04-2017 7:34
''כִּי מִגֶּפֶן סְדֹם גַּפְנָם וּמִשַּׁדְמֹת עֲמֹרָה עֲנָבֵמוֹ עִנְּבֵי רוֹשׁ אַשְׁכְּלֹת מְרֹרֹת לָמו''
5
איום ההתאבדות
רועי | 06-04-2017 12:52
אביב גפן ב-2017: "אני אחד החיילים הבודדים שנשארו להילחם על השפיות של ישראל" ארכיון אביב גפן: "בראיון אישי שנעשה לו ע"י מפקד לשכת תל-השומר הוא איים כי אם יכריחו אותו להתגייס הוא לא יהיה אחראי למעשיו ויתאבד. כדי לחזק גרסה זו הוא שלח תוך זמן קצר מכתב נוסף שבו הוא מאיים פעם נוספת על כך שיתאבד אם יגויס". https://drive.google.com/file/d/0B7yDUDs5rtXLR0J2QmpVS2dXMkk/view?usp=sharing
6
אביב גפן
אתי | 18-04-2017 18:39
חתיכת חולה נפש רק זה חסר לנו שלא תיזכר ליום הזה חלאת המין האנושי תישאר היכן שאתה לדעתי אתה צריך אשפוז במחלקה הסגורה אביב אתה אדם דוחה איכססס
האיש בור ועם הארץ חסר השכלה
אא | 12-09-2017 20:51
יש לדרוש שחבר כנסת יהייה רק בעל תואר שני ממוסד אקדמי מוכר.נמאס לראות את כל הבורים ובורות בכנסת ישראל.רק תואר שני ולא מאוניברסיטה קיקיונית ולא שווה ערך לתואר