את ארבע הכוסות ואת המצות בליל הסדר חייבים לאכול בהסבה.
בליל הסדר לדוגמה במכון מאיר מדגים הרב אורי שרקי כיצד עושים זאת נכון, גם הלכתית וגם פרקטית. צפו
את ארבע הכוסות ואת המצות בליל הסדר חייבים לאכול בהסבה.
בליל הסדר לדוגמה במכון מאיר מדגים הרב אורי שרקי כיצד עושים זאת נכון, גם הלכתית וגם פרקטית. צפו
המהדורה המובחרת!
הטבת השקה מיוחדת:
במקום ₪39 בחודש עכשיו ב ₪0
תגובות
ההסבה זה דבר מסובך מאוד וקשה לשתות ולאכול כך.ביחוד לשתות כי היין נוטה להשפך.אבל נראה שאצל התימנים ואולי כך היה אצל כולם בדורות הקודמים להסב תמיד על מיטה כי לא ישבו על כיסאות.אולי הסבה זה ממש לישכב על מיטה ואז זה מובן.