הכל זה טיימינג: יועז הנדל חתם בתאגיד - סרוגים

הכל זה טיימינג: יועז הנדל חתם בתאגיד

ביום בו החליטו נתניהו וכחלון על סגירת חטיבת האקטואליה של התאגיד, הודיע יועז הנדל כי חתם ויגיש מהדורה יומית בשיתוף מיכל רבינוביץ' - מגישת מבט בערוץ הראשון

הכל זה טיימינג: יועז הנדל חתם בתאגיד
  (צילום: יוסי זליגר/פלאש90)

"הכל בחיים זה תזמון", כך צייץ ד"ר יועז הנדל שהודיע היום על הצטרפותו לתאגיד, שעה קלה לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר משה כחלון החליטו על פירוק חטיבת החדשות והאקטואליה. יחד עם הנדל חתמה גם מגישת מבט בערוץ הראשון  מיכל רבינוביץ' והשניים צפויים להגיש יחד תכנית טלוויזיה אקטואליה יומית בשעה 19:00.

בשלב זה לא ברור האם בכלל הם יעלו לשידור.

יועז הנדל, היסטוריון, פובליציסט וראש המכון לאסטרטגיה ציונית. שימש כמפקד פלוגה בשייטת 13, במלחמת לבנון השנייה ובמבצע עופרת יצוקה.  הנדל כותב טורים קבועים בידיעות אחרונות,  כתב בעבר  במקור ראשון  ומגיש תוכניות אקטואליה בגלי צה"ל.  הוא ד"ר להיסטוריה מטעם אוניברסיטת- ת"א.

מיכל רבינוביץ, מגישה מגישת מבט בערוץ הראשון, בעשור האחרון שימשה במגוון תפקידים ברשות השידור בהם כתבת ומגישת חדשות הספורט, מגישה ועורכת בחטיבת החדשות הגישה את "חדשות השבת"- מהדורת מוצ"ש ואת המגזין הכלכלי "חשבון שבועי" של הערוץ הראשון.  החלה את דרכה המקצועית ככתבת צבאית בשבועון במחנה ושירתה בדובר צה"ל,  בהמשך שירתה ביחידת דובר צה"ל. היא בעלת תואר ראשון  בתקשורת מטעם האוניברסיטה הפתוחה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו