דב הלברטל נגד אירוסי נתן מאיר: 'פגיעה באמון ובמגזר' - סרוגים

דב הלברטל נגד אירוסי נתן מאיר: 'פגיעה באמון ובמגזר'

דב הלברטל, המגיש תכנית יומית ברדיו 'גלי ישראל', התייחס לאירוסיו של נתן מאיר ואמר כי אירוסיו זמן קצר אחרי הטרגדיה היא פגיעה במגזר הדתי לאומי כולו שדפנה הייתה חלק בלתי נפרד ממנו

דב הלברטל נגד אירוסי נתן מאיר: 'פגיעה באמון ובמגזר'
  דב הלברטל (צילום: שלומי כהן, כיכר השבת)

עורך הדין החרדי דב הלברטל, המגיש תכנית יומית ברדיו 'גלי ישראל', התייחס היום (שלישי) לאירוסיו של נתן מאיר, שרעייתו דפנה מאיר נרצחה לפני כשנה בפיגוע דקירה בפתח ביתם, ואמר כי אירוסיו זמן קצר אחרי הטרגדיה היא פגיעה במגזר הדתי לאומי כולו שדפנה הייתה חלק בלתי נפרד ממנו.

קשה להבנה

"קשה לי להבין איך לא עובר זמן מהטרגדיה, והגברים שהתאלמנו בנסיבות טרגיות כבר מתחתנים", אמר הלברטל בתכניתו והזכיר כי "כך קרה עם הרב לוינשטיין שזמן קצר אחרי פטירת אשתו נישא".

הלברטל המשיך והוסיף כי "נדמה שזה גם אופייני יותר לסוג של אנשים ידוענים. מטבע הדברים הנשים נמשכות יותר אליהם וקל להם יותר להתחתן מחדש גם אם יש להם ילדים".

משהו באמון נפגם

על נתן מאיר עצמו אמר הלברטל כי "נתן מאיר הפך להיות מעין סמל חי וממשיכה של אשתו במגזר הציוני הדתי, ולפתע, במחי אירוסין, הכל נגוז. משהו באמון על הצער והדמעות קצת נפגם פשוט, קשה להבין".

הלברטל הוסיף כי "המגזר הפך להיות מזוהה עם דפנה מאיר, היא והמגזר חד הם, ומעשה שכזה של מעין נטישה של דפנה מעורר שאלה לא רק של פגיעה בזיכרון שלה האישי אלא יש אפשרות לראות בכך פגיעה במגזר כולו שבעצם הכיל את דפנה ואת נתן כחלק מההוויה שלו במשך שנה שלמה".

האזינו לדבריו של הלברטל:

נתן מאיר וארוסתו זהר מורגנשטרן (צילום מסך מתוך טוויטר)

הבוקר פרסמנו ב'סרוגים' על אירוסיו של נתן מאיר עם זהר מורגנשטרן.

חבר הכנסת יהודה גליק מהליכוד, שכנו של נתן, פרסם תמונה שלו ושל ארוסתו בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "מזל טוב נתן מאיר לאירוסיו עם זוהר".

נזכיר, כי בחודש שעבר התארסה רננה מאיר, בתם של נתן ושל דפנה מאיר.

"כן. ביום הזה מגיע לנו גם מזל טוב. רננה שלי התארסה", כתב נתן מאיר בפייסבוק בפוסט שהפך לויראלי תוך דקות ספורות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
74 תגובות - 69 דיונים מיין לפי
1
מי שאל אותך?
שמחים בשמחתו | 28-03-2017 18:57
אל תדחוף אפך
2
אתה איש שפל
אבנר | 28-03-2017 18:59
דב..אין אמירה יותר שפלה. מאיפה אתה מסיק מסקנות מטופשות כל כך.אתה אדם חצוף!!
3
הלברטל תתבייש
יוסף | 28-03-2017 19:06
אדם איננו סמל או דגל. אדם הוא אדם הוא אדם, וזכותו לאושר אינה פחותה משלך בשל הסמליות שהיית רוצה לייחס לו. מזל טוב לזוג הטרי
4
סתום, סתום סתום
משה | 28-03-2017 19:17
כמו העותר חרדי שכינה עצמו "סתם יהודי" שעתר כנגד גט שנתן בית הדין בצפת הרב לביא לאישה שבעלה צמח. כל היום רק מה לא ולמה לא ואסור ולא יקום ולא יהיה. רעים ומרושעים בשם ה'. יהודי (לוינשטיין מאיר), התאלמן עולמו חרב מה אתה רוצה ממנו?
5
למה צריך לצטט את הטיפש הזה באתר
זאב | 28-03-2017 19:18
איש מדנים רע
6
דב אתה לא ראוי לתגובה, אך מדוע סרוגים מביא את הגועל הזה
אי אפשר לשתוק | 28-03-2017 19:24
פשוט מגעיל, וכל עניינו הוא ללכלך על הצבור הסרוג. וכי היה מביא בקורת - זה היה מבורך טוב שיהיה מישהו שיקח על עצמו את התפקיד הבזוי, אך להביא טינופת ולכלוך - בשביל מה?! מה הקב"ה היה רוצה שנתן יעשה? ודאי רצונו של ה' הוא שנתן היקר ימצא זוגיות חדשה.
7
אדם מתועב
עופר | 28-03-2017 19:30
איני יודע מדוע הוא ממשיך לקבל במה . בושה לתקשורת . מתועב .מה לך ולחייו של אדם ? הרב אלישיב שאתה נושא את שמו לשווא בוש ממך ונכלם.
8
זה באותו רדיו שמשדרים בו את הברית החדשה
| 28-03-2017 19:33
רק השבוע הביא גלי ישראל פירוש לפרק תהלים מהברית החדשה!! כנראה שביהדות הם לא ממש חזקים. מה הפלא שהוא מתנגד לאירוסין? אצלם לא ידוע שלא טוב היות האדם לבדו. בושה של רדיו.
9
הדוב הזה נבל ולא ברשות התורה
| 28-03-2017 19:35
10
מי שמך לשפוט?
| 28-03-2017 19:43
מאיפה יש להלברטל את העוז להחליט עבור מישהו אחר מה טוב לו? צער הבדידות לאלמן הוא קשה מנשוא, וזה שהוא מתחתן לא אומר שהוא שוכח את מורשתה של דפנה. ההיפך, הוא יוכל לקדם את זה כשראשו נקי יותר. אין לי ספק שלו דפנה יכלה להביע את דעתה, היא היתה מעודדת אותו ותומכת בו. שיהיה לך המון מזל טוב. .
11
בושה
| 28-03-2017 19:49
אני לא מבין מדוע גלי ישראל וסרוגים לאדם כזה במהלך
12
אתה גם לא תבין לעולם
יסכה | 28-03-2017 19:53
לא מאחלת לך שתעמוד במקומו ותרגיש את מה שנתן הרגיש כשאישתו נרצחה. נתן לא פגע באימון הציבור הדת"ל ההיפך כולנו מסתכלים עליו ואומרים וואו איזה עוצמות יש בבן אדם הזה. החיים בביתם נגדעו ועכשיו החיים בביתם יחזרו בשיא העוצמה. זה היופי בעם ישראל שבתוך האבל והקושי יש אור ולפעמים אור גדול. לעולם נתן לא ישכח את רעיתו הראשונה דפנה הי"ד. ארוסתו יודעת לאיזה נעליים היא נכנסת. ולאיזו מציאות. אז תפסיק לבלבל לכולנו עת השכל.
13
ברכות
| 28-03-2017 20:03
מה אתה מתערב? רוצה להיות במקומו? מה זה?? מי בכלל שואל אותך? ולמה זה בושה למגזר? הלברטל,אתה הדובר של המגזר הציוני? איכס של אדם..
14
ילמדנו רבנו הלברטל, מהי תקופת הצינון במקרים כגון זה?
שאול | 28-03-2017 20:22
נו שוין, עוד אסופת מילים סתמית מפי הילד הרע של אתרי הפשקווילים. מי שמך להיות עו"ד של דפנה מאיר הי"ד ולהחליט בשבילה מה טוב ומה לא? סתום, פאתט.
15
אין אדם מדבר אלא מתוך הירהורי ליבו
| 28-03-2017 20:25
דב מגושם ! רק אדם כמוך שרואה באישה כלי להשגת צרכים חומריים ותאוות יכול לחשוד באנשים טובים שנישואיהם הם דבר רע. אתה אדם שרואה רע בכל דבר ועיניין , מדבר רע וחושב רע. כנראה זה הפנימיות שלך. רד לנו בבקשה מהמסך ומגלי האתר, אתה לא מועיל רק גורם לכעס.
16
אדם מתועב
עופר | 28-03-2017 20:31
מדוע נותנים במה לאדם המתועב הזה ? מניין אתה מהין להיכנס לחיים של אנשים אחרים? הרב אלישיב שאתה נושא את שמו בוש בך ונכלם
17
חי בסרט בחיי. מי שואל אותו בכלל? וממתי 'פגיעה בציבור'
מ | 28-03-2017 20:35
(אם בכלל יש כזו) קודמת לאושרו של האדם הפרטי?
18
מה נאחל לך שתגיע אתה למצבו ואז תבין ?
אתה הזוי | 28-03-2017 20:59
אתה איש מדון דביל וחסר רחמים חולה תשומת לב שממש צריך אישפוז שמע לי לך לאיבחון הלברטל זה יעזור לך
19
זה רק אחד הסימפטומים
שלום | 28-03-2017 21:14
הלברטל, כמו הרבה מאד חרדים והרבה סרוגים חי עם ערכים דלויים מהנצרות, וזה אחד מהם: למי שאינו יודע, הנצרות (עכ"פ המקורית, דהיינו הקתולית) מתירה נישואין (לא לכמרים ולא לנזירות כמובן) רק פעם אחת בחיים: אין גירושין ואין נישואין שניים אחרי מות בן הזוג. מכאן לא יקשה להבין את ביקורתו של הלברטל.
אלו הם שטויות. בכל מגזר יש כאלו שחושבים כך, ויש
אלי | 14-04-2017 8:52
כאלו שחושבים אחרת. וכלים מכלים שונים. וזה לא קשור לעניין מגזרי. והשדרן ההוא הוא אידיוט פסיכופת, וכאלו יש גם כן בכל מגזר, ואני לא מבין למה נותנים להם במה במקום לשלוח אותם להסתכלות פסיכיאטרית.
20
נישואין של נתן
יעקב | 28-03-2017 21:18
סליחה אני חושב שהרב הזה טועה ולא מעט אבל לא צריך להשפיל אותו עם אמירות חריפות כאלה או אחרת . כבן אדם שהתגרש אחרי מסיבות גם טרגדיות והתחתן זמן קצר אחרי אני מבין את נתן 100% וכן צריך להיות לפי רצון הבורא . הוא חזק שהצליח לעשות את זה כזה מהר וזה מוכיח את אמונתו הגדולה .
21
בתור חרדי הלכתי להקיא מה'דעה' שלו
עוד מאן דאמר | 28-03-2017 21:18
מדובר בגבר עם ילדים, הוא חייב כתף תומכת קרובה בדמות אישה. שנה זה סביר בהחלט להמתין.
נכון מאוד: הוא התחתן לא כדי לספק את יצריו או צרכיו - כי
אוראור | 21-06-2017 18:16
אם כדי שיוכל להמשיך בחייו -הרי בתורה כתוב:" לא טוב היות האדם לבדו" - וגם נאמר:" שרוי בלא אישה - שרוי בלא שמחה" - והוא גם אבא - הוא רצה שתהיה אימא לילדיו - הרי קשה להם מאוד בלי אם - וחלק מהם עוד באו ממשפחות אומנה - הוא לא רצה ששוב יישארו יתומים - אז למה ככה לשפוט אותו? בכלל - זה ממש לא אומר שהוא הפסיק לאהוב את אשתו - והרי דפנה הי"ד אהבה אותו מאוד - בטח היא הייתה רוצה שיתחיל בחיים חדשים ושיהיה לו טוב - אז למה להיות אכזר כל כך? למה? מה זה נותן? באמת.
22
הוא מבלבל את החרדים לגמרי
יהודי פשוט | 28-03-2017 21:22
הם לא פטריוטים כמו ציבורנו הסרוג ויש כאלה שמושפעים מדעותיו לצערי. אבל הוא מעין גרסא פרקטית גרועה של אחיו משה - שהוא (בניגוד לדב שהוא סתם עיתונאי) סכנה מהלכת למדינת ישראל, והרבה מהדבר הרע שעובר על צה"ל הוא פרי רוחו ופעולתו - כל קצין עובר אצלו (ואצל עוד 3 מהסוג הזה) סדרת חינוך. הוא אדם רוחני, פילוסוף, לא עו"ד ולא עיתונאי כמו אחיו דב. חשוב שכולם ידעו
23
בדרך הלברטל אומר בקול את מה שחושבים הליטאים
סטודנט | 28-03-2017 21:40
הפעם הוא אמר בקול את הסבטקסט של הוליווד, אם יש אהבה גדולה לא יתכן שום תחליף. מה לעשות שהמציאות עומדת כנגד זה, מחקרים מראים שככל שהיתה יותר אהבה ככה יותר מהר מתחתנים בשנית, מכיוון שהחוסר יותר מורגש. פשוט אומלל. לך שב תלמד עם אחד הבנים שלך, למרות החוסר טאקט ודעה שלך יצאו זהב טהור אחד אחד.
24
מר הלברטל
עפרה | 28-03-2017 21:50
הלברטל יקר. אתה טועה טעות קשה ואנושה . האירוסין של נתן לא גונזים ולא מכחידים את זיכרה של דפנה . אלא הם משמרים את זכרה וממשיכים את החיות של דפנה בהוויה היום יומית . במקומך לא הייתי מזלזלת בבחורות המגזר . ואיני מכירה את זוהר אך בטוחה אני שאינה הסכימה לכרות ברית עם נתן מאיר רק משום שהפך לסמל במגזר . חשוב טוב לפני שאתה מדבר
25
אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו
אפי | 28-03-2017 22:02
האם היית רוצה להיות במקומו???
26
הלברטל אתה רוצה להתאלמן ואז להבין? מרחמת על אשתך בטח
מעורר גועל. | 28-03-2017 22:04
אישה מוכה.
27
אני המגזר... אתה לא תגיד לי מה שובר לי את האמון...
שרון | 28-03-2017 22:37
מה ששובר לי את האמון זה שאנשים חודרים לפרטיות של אנשים אחרים ומלעיזים עליהם שההתנהלות שלהם לא נכונה. ההתערבות הזו חצופה וממשיכה התנהלות מאד לא תקינה בציבור - התערבות בחיים של אנשים וקיעקוע שלהם כסמלים במקום להבין ולקבל שמדובר בבני אדם. נתן מאיר הוא לא הסמל של אף אחד. הוא בן אדם, וגבר, ואבא. נתן מאיר לא אמור לחיות את חייו לפי אידיאלים ולא לפי רצונות של החברה ודרישות שלה. הוא אמור לחיות כמו שהוא מרגיש וצריך ורוצה. הקב"ה ברא אותו בצלמו ונתן לו את זכות הקיום כבן אדם, ואת הזכות למלא את צרכיו ולמצוא מה שיתאים לתחושותיו ולרצונותיו. שלא לדבר על זה שזה בכלל לא עניינו של אף אדם אחר. החיים סובבו את המציאות, ונתן מצא את עצמו יום אחד באור הזרקורים. אבל זה לא אומר שהוא רכוש ציבורי. יש לו חיים משלו, צרכים משלו, רגשות משלו, רצונות משלו. מי יהיה איתו בלילות? מי ישתתף בחוויות שלו? עם מי הוא יתייעץ? את מי הוא ישתף ביומיום שלו? מי יתמוך בו? מי יהיה עזר כנגדו? הרב הזה יבוא ויעשה את כל זה?? ובסוגריים - אולי מאחורי הדברים מסתתרת צביטת קנאה?.........
28
הלברטל ה....
אושרית חדד | 28-03-2017 22:40
הלברטל המטורלל, עד כדי כך היה לך קשה למצוא כותרות עד שירדת לאיוולת כזו????? בגלל שאישתו שנרצחה הפכה לסמל, הוא ישאר חנוט כמומיה לשארית חייו?! אפה אתה חי? זוהי דעת היהדות?! זה במקום לחזק את האיש שעבר טראומה ומנסה להשתקם ולחזור לחיי יצירה בריאים. אז נראה לך שהוא פוגע בציבור הדתי?! מה אתה יודע הציבור הדתי בכלל??? כל הסיבה שנותנים לך כל הזמן להשמיע את ההגיגים המוטרפים שלך זה משום שאתה סוג של בדיחה, גרועה מאד...., תחזור לשפיות ותפסיק להטריד אתנו.
האידיוט המפגר הזה הלברטל יכול לחזור לשפיות?
ניר | 29-03-2017 18:21
זה כמו שתולעת תהפוך לאריה.
29
הרבי מלובביץ
רועי | 28-03-2017 23:29
היה בעד נישואין מהירים לאלמנות ואלמנים לא להשאיר לבד אפי בשנה להתחתן
30
מטומטם רשע מרושע. נבל מנוול.
אלי | 29-03-2017 0:29
מטומטם רשע מרושע. נבל מנוול. מי שואל אותך??? אתה לא שייך לציבור שלנו, אתה חרדי שידוע בשנאתו התהומית לציונות הדתית, לך תטיף לציבור החרדי. תעזוב אותנו בשקט. סרוגים, בושה לכם
אלי תתבייש
הבן שלו ר''מ בישיבת הסדר | 31-03-2017 2:24
שום שנאה תהומית
הבהמה הזו הנקראת דב הלברטל אינו חרדי ואינו דתי
ניר | 29-03-2017 18:19
מדובר בפסיכופט מבחיל ואדיוט למה נותנים לו במה?
31
האיש חסר כל אחריות ולו במובן הבסיסי והפשוט ביותר
שמעון | 29-03-2017 0:32
אני מנסה להבין איזה פן יכול להיות בדיבורים האלו חוץ מקלילות הלשון וצחות שלא מתאימה בעליל לנושא יותר מדי רציני כזה ואני לא מוצא אין מנוס מלהניח ששיקול הדעת שלו לוקה מאד ואינו אחראי וודאי וודאי לא לעורך דין וקו"ח למעצבי דעת קהל נראה שבאמת אין מה לכעוס עליו הוא פשוט שוטה אמיתי
32
נתן למד מאברהם אבינו.
ידידיה מבית אל | 29-03-2017 0:47
נסה אתה לגדל לבד שישה ילדים שמתוכם שני ילדי אומנה. במקום להעריך את היכולת של נתן לקום מעפר ולבנות חיים חדשים, אתה מעדיף שילך כל בוקר לבכות על הקבר של אשתו. אברהם אבינו אחרי מותה של שרה, שהייתה האישה הצדיקה ביותר בעולם, נשא אישה ושמה קטורה. מזל טוב נתן, טוב שאין לך זמן לשמוע את דברי הבלע שאני בטוח שהאיש שאמר אותם, היה מעדיף לבלוע אותם בחזרה.
33
למה סתם להרגיז ולהביא את דברי ה[אנטי]חרדי הזה
מה יוצא לכם מזה?המטרה(=הרייטינג)לא מצדיק את האמצעים | 29-03-2017 5:49
המטרה(=הרייטינג)לא מקדשת את האמצעים(=הבאת דברי האיש הרע שאין לו קשר לשום דבר שבקדושה לא חרדי ולא משהו אחר). מספיק סובלים ממנו הקוראים באתר כיכר השבת ועכשיו גם רדיו גלי ישראל. גם בתור ליצן תורן הוא לא מתאים עם כל הרוע והדעות המעוותות שלו. חבל שמסתכלים על הכל במשקפי הרייטינג..
34
כל הברכות בתורה לנתן מאיר הי"ו והמקום ינחם אותך
סתם יהודי חרדי ולא מופרע ואכזרי כמו הלברטל | 29-03-2017 6:06
ושלא תדע עוד צער ורק השמחה תהיה מנת חלקך בעולם הזה ובעולם הבא. (ואל תשים לב לפסיכים ומעוותי שכל. אין מה לעשות: מים אחרונים חובה-זה חלק הרע..)
35
רק מי שידע אהבת אמת ידע זאת שוב
ורד | 29-03-2017 7:09
הלברטל אדם רדוד ושטחי שכנראה מימיו לא אהב באמת ולא נאהב באמת. הוא גם כנראה אינו אוהב את עצמו. רק אדם שאהב ונאהב, ואיבד את אהוב נפשו - יחפש מיד אהבה חדשה. זה לא זלזול באהוב המת. זה יד לחיים, זה חיוני, זה נפלא. היהדות החכמה קבעה אבל של 30 יום על בן זוג. וידעה בדיוק מדוע.
36
גחמת הגב -מי דמל לשר ושופט
רוט משה | 29-03-2017 8:15
איך אדם יכול לשפוט אחרים? נאמר - עד שיגיע למקומו. ידוע לי על מקרה שצדיק אמיתי, המליץ להתחתן אחרי 3 חודשים. בגלל מצב בבית, ילדים ...וכ'ו. דבריך הם פשוט גיבוב של שטויות. מתוך רחמנות עליך, אני מאחל לך שלא תזכה להגיע למקום הזה.
37
כמה קרירות יש בבן אדם
השפוי | 29-03-2017 8:27
גם אם דעתך לא נוחה אין חובה לפרסם אותה..יש מקרים רגישים מאוד שלא חייב להביע דעה. אשריו של נתן שלא סיפק לרוצחים שפלים לעצור לעם ישראל החזק את החיים ולמרות הכאב והשכול הוא בונה את ביתו. מן הסתם אם היה אפשר לשאוך את דפנה בעניין אני מאמין שהיא הייתה אפילו מחייבת אותו לנהוג כך
38
הלברטל שונא את כל המתנחלים. אל תתנו לו במה!
מיכל גרוס | 29-03-2017 8:27
הוא שונא מתנחלים ושונא חרדים ושונא. למה להביא את השנאה שלנו כאן?
39
אפשר להבין את התגובה שלו, אם כי היא שגוייה
כף זכות | 29-03-2017 9:00
הוא בא מהמקום הפרטי (ואפשר להגיד גם די חילוני) של הקושי להתגבר על הרגש והחיבור לאהבתך חייך, ובאמת אפשר להבין את זה (זה באמת מזעזע בעייניו). אבל כמו שמגיבים אחרים ציינו, מצד התורה מר נתן מאיר הוא המחמיר כאן (לטובה), אז ביקורתו של הלברטל מאבדת את הטעם - האם רק בגלל שלעניינים חילוניות זה 'מזעזע' שאדם מתחתן זמן קצר אחריי אלמנותו צריך לא לקיים מצווה (וכן לדאוג לשלמות משפחתו, כי ילדים צריכים משפחה שלמה)? אבל אנא גלו עדינות כלפיו (כלפי הלברטל), זה לא בא מרוע, אלא מפגם אמוני, הוא ראוי לעזרה ולא לגידופים. כמובן ברכות לזוג ושייזכו לשנים רבות וטובות ולקידוש ש"ש.
40
המגזר הדתי נגד העובדה שנותנים להלברטל מיקרופון:
מיכל | 29-03-2017 9:41
המגזר הדתי נגד העובדה שנותנים להלברטל מיקרופון: 'פגיעה באמון ובמגזר ובטעם הטוב ובשכל הישר'
41
דבריו לא ראויים לתגובה, כמו הרבה דברים שטותיים שאמר.
יהודה | 29-03-2017 10:34
אבל בכל זאת - האם כשרחל וייס וילדיה הי"ד נרצחו בקו 300 ואביה חיתן את בתו על האלמן, הוא גם היה אומר את זה????
42
הלברטל הוא גושניק דוחה - מלא רוע וחמיצות -
אתונו של בלעם הרשע | 29-03-2017 11:07
ויפתח ה' את פי האתון
43
הרב יותר חשוב מה'?
הילה | 29-03-2017 12:24
מי האיש הרב הזה? איך הוא מעיז לפסוק הלכה חדשה? יש רבנים שישבו שבעה ולמחרת התחתנו עם אישה חדשה. הרב מאיר חיכה בבודדות יותר משנה. תפסיק להפריע לו. ותתנו לו סיכוי לשמוח שוב.
44
הלברטל הוא עם הארץ גמור מדאורייתא
צבי | 29-03-2017 12:53
מסכת מועד קטן דף כג ע"א ת"ר כל שלשים יום לנישואין מתה אשתו אסור לישא אשה אחרת עד שיעברו עליו שלשה רגלים רבי יהודה אומר רגל ראשון ושני אסור שלישי מותר ואם אין לו בנים מותר לישא לאלתר משום ביטול פריה ורביה הניחה לו בנים קטנים מותר לישא לאלתר מפני פרנסתן מעשה שמתה אשתו של יוסף הכהן ואמר לאחותה בבית הקברות לכי ופרנסי את בני אחותך ואעפ"כ לא בא עליה אלא לזמן מרובה מאי לזמן מרובה אמר רב פפא לאחר שלשים יום מצד ההלכה אלמן יכול להנשא לאחר 30 יום אבל הלברטל לא מרשה
45
מתא"ב!!! אמן כן יהי רצון
פסיכיאטר שכן | 29-03-2017 13:23
ורק במשפחתך אל תגע
46
לכל המגיבים נגד הציבור החרדי
פנחס | 29-03-2017 13:54
כנו התשקורת החילונית גם חלק נכבד מהמזרחיסטים מצטיינים בשנאת עמי ארצות וכל אדם הזוי שאומר או עושה משהו זה קשור לכל הציבור החרדי... האם הוא כתב טענה תורנית או חרדית? למה לקפוץ ולהשמיץ.... אחד את השני איה האהבת ישראל שאתם תמיד ....
47
"ובערת הרע מקרבך"
מזועזעת | 29-03-2017 15:37
בימים של ביעור חמץ מחוץ ופנים - מציעה לכתב הלזה לסגור את פיו המפיק רוע לצערנו, ולסרוגים - אנא, אל תתנו לו במה להטיף את הארס! כולנו שמחים עם נתן ומשפחתו, שידעו רק טוב ושמחה! מזל טוב!
48
הבן אדם מפגר
מישהי | 29-03-2017 15:38
נתן לא חייב כלום לאף אחד ורוצה לשקם את חייו, ושהדב ילך לעזאזל
49
מי שואל אותו בכלל?!
שירה | 29-03-2017 18:11
אנשים צריכים לשמור את המחשבות שלהם לעצמם. פשוט מביך.
50
הלברטל מטומטם אידיוט ודפוק
ניר | 29-03-2017 18:14
למה מביאים את הבהמה הזה ולמה נותנים לו במה. גם הגדרתו כחרדי היא איוולת, אין איש במחנה החרדי או במחנה הדתי שלא חושב שהאיש מפלצת דוחה כולם בזים לו ורק אתרים מסוימים נותניםבמה לפרובוקטור הבהמי הזה.
51
אירוסי נתן מאיר
רותי | 29-03-2017 20:28
כמה שטויות אפשר לכתוב, כמה רוע? גם אני מהמגזר ואני מאד שמחה לאירוסי נתן מאיר, לא, הוא לא פוגע בזיכרה של דפנה, ואם זה היה אפשרי לשאול את דפנה היא בטוח הייתה תומכת בכך בכל לב. ליצור מסגרת משפחתית חדשה היא כ"כ חשובה למענו ולמען הילדים . שהקב"ה ישלח להם הרבה אושר ושמחה
52
הלברטל כלב מנובל
שושנה | 29-03-2017 22:24
הלברטל רשע מרושע . לא יכול לראות בשמחת אחרים.... כלב שמוציא ריר....
53
למה לרבנים חרדים ראוי ורצוי להתחתן מהר ולאחרים אסור
ישראל | 30-03-2017 0:10
חבל שזו גישה של חרדים מה שמותר להם אסור לאחרים
54
הלברטל לא חרדי!!!!!
חרדי | 30-03-2017 1:54
מכיר אותו כבר
55
הלברטל פשוט תתביש לך!!!
יוסי | 30-03-2017 1:56
אינך יודע מה הוא אובדן ומה הרצון של אנשים שחוו לצערם הגדול את אירוע זה. נראה לך באמת שנתן מאיר מתחתן בשביל להראות לכולם שהוא מתחתן? נראה לך שהרב יגאל מתחתן בשביל להראות לכולם? הם מתחתנים כי הם רוצים להמשיך את חייהם. להם לא אכפת מחצוניות וממה שמסתובב על דף האינטרנט שלך. ולאומתם אתה הוא זה שמרגיש צורך ללכת ולרחל ולספר לכל העם שהנה בעל האובדן המסכן הזה הוא חתיכת שחצן. מחילה..אבל זה גועל נפש! אנשים ברגעים כאלו עובדים לתוך עצמם בכדי להמשיך את חייהם ולבנות מחדש מתוך המשבר הגדול. אבל לך תדע אולי השבר הגדול והפצע הגדול שאתה פותח אולי זה יעזור. בושה. (אסור להגיב בכלל..חסר הגיון מגעיל או בעברית=תקשורת).
56
יש חרדים שהתאלמנו והתארסו מהר מאוד מחדש-כך זה אצל גברים
זה חוצה מגזרים-נשים זה יותר זמן | 30-03-2017 3:23
אחרי שאישה התאלמנה בד"כ עד שתתארס עם אחר ייקח יותר זמן. גבר חייב אישה מהר לגדל את ילדיו, ואישה לוקח לה יותר זמן לפתוח דף חדש מבחינה רגשית. כך זה בכל המגזרים וזה בסדר גמור!!
57
הטיפוס דב הלברטל
זאב נעמן | 30-03-2017 9:59
ללא קשר לסוגיה של נשואין מהירים, אינני מבין איך גלי ישראל הפקידה בידיו של דב תכנית? לא יכולתם למצוא יהודי טוב ואמיתי למשימה זו?
58
הכתבה הזאת היא הוכחה שהלברטל הוא בכלל לא חרדי. כי:
סתם מתוסבך מיזנטרופ ששונא את העולם | 30-03-2017 10:01
לחרדים יש דעת תורה ואמונת חכמים. אף רב מחרדלי ועד סאטמרי וכל מה שבאמצע לא יצדיק מחשבה כזאת מעוותת. ועוד יותר - לא יתיר לו להגיד את הדברים העקומים והאכזריים האלה שעלולים גם לפגוע,אפילו בשמיעה עקיפה,בנתן מאיר(שהלוואי שיהיה לנתן מאיר רק טוב) מה גם שהם מנוגדים, אפילו עם ובלי להתייחס לטרגדיה ברקע הדברים, לדעת תורה פשוטה. אבל זה לא חדש כל הזמן הוא מפיץ דעות הבל המנוגדות לדעת תורה אפילו בעצם אמירתן ולא שייכות במאום אפילו לחוג שהוא כביכול מנסה להיחשב שייך לו ומנסה "להתקשט" בנוצות לא לו.
59
הלברטל מרושע דוחף ת'אף הארוך שלו לאן שאסור
מזל והצלחה לזוג | 30-03-2017 14:37
חצוף ומתחסד על חשבון כאבם של אחרים. נתן איש משכמו ומעלה והמגזר כולו שמח בשמחתו ומפרגן להם. גם הקב"ה שזימן לו הזדמנות חדשה. רק דברי הלברטל מעציבים ומקוממים. מסכימה עם כל התגובות נגד הלברטל שנכתבו לפניי
60
לא מאמינה
נ | 30-03-2017 19:24
מזעזע, פשוט רע לב!!
61
אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו
מד | 30-03-2017 20:41
בס"ד דב ! אני מאחל לך שאף פעם לא תגיע למצב הזה לא אתה ולא אף אחד מבני משפחתך אם ההלכה התירה את זה מי סמך למנוע את זה . אל תדון את עצמך עד שתגיע למקומו לימדונו חז"ל
62
הוא צודק לחלוטין לדעתי. אמר את שרבים חושבים.
רסנו תגובתיכם | 31-03-2017 5:12
כואב לראות כמה מהר זוגיות (ואולי אפילו אהבה מי אנחנו שנדע) של שנים ארוכות עם אישה שילדה את צאצאיך והתמסרה לך,נשכח ומוחלף במהירות גדולה. יש עצבות גדולה לראות שיש תחליף מהיר כל כך לא משנה כמה עשית עבור אהובך בחייך, במותך ימצא אחר את מקומך. ובמהירות. זה קצת מוריד את הערך של הזוגיות וברית עולם שמנסים להנחיל מחד. יש בזה עצבות לא פשוטה אם כי לעולם לא צריכים לומר דברים אלו בדרך שיפוטית חלילה, אך לכל דעה וראייה יש מקום וזכות ביטוי. אנשים פה מדברים בצורה איומה כלפי אדם שהביע דעה לגיטימית לגבי נישואי אלמן זמן קצר אחרי המקרה כאילו עודד לרצח. למה זאת התרבות? למה אי אפשר לעולם לדון כבני אדם מכובדים גם אם הנושא טעון ומורכב? בעיני הלברטל צודק ותמיד כאב לי לראות אלמנים שמזדרזים להתחתן כשהקבר עוד חם. כן זה צורם. יש תחושה קצת של זילזול בנפטר. זה גם אומר לא מעט על האדם ועל סוג הקשר שהיה לו עם הנפטרת. שלא נדע לעולם , ונזכה לכבד כל אדם בהחלטותיו גם אם אינם לרוחינו. בשורות טובות!
63
הכי לא יהודי שיש
ענת | 31-03-2017 12:57
הזוי מאיפה והוא הביא את הדבר הזה? נוצרי משהו
64
דב
טוביה יפרח | 01-04-2017 23:18
מי אתה שתדבר כך על יהודי אחר,אה!!?? מי אתה שתשפוט מישהו אחר חוץ מעצמך!!? רק הקב''ה יכול לעשות זאת.... אני במקומך הייתי מסתכל טוב טוב על עצמי ושואל איפה אני טועה...ותעשה לנו טובה,תדחוף את האף שלך למקום אחר,מקום שאולי אתה רצויי בו!
65
עוד רב שאיבד דרכו
גיל | 02-04-2017 1:49
לא מכיר אותך הרב הלברטל, אך נראה שגם אתה ממאבדי הדרך. תופעה מענינת מתרחשת בשנה האחרונה . חלק מהרבנים מאבדים את המידה, את הענווה, את האהבה והופכים למטורפים יותר ויותר בעוד ש"צאן מרעיתם" שומר על דרך ולא נסחף אחריהם. מה זה אומר על אותם רבנים?
66
מישהו שאל אותך??
מחפש תסומת לב | 02-04-2017 10:52
למה מי אתה שתגיד לו מה לעשות בחיים שלו עברת מה שהוא עבר אפילו לא מאית אז מי אתה שתביע דעה בכלל חצוף
67
הלברטל
דניאל | 09-04-2017 18:04
הלברטל מופיע בתקשורת על תקן של כסיל. חבל על כל מילה נוספת לגביו. לנתן מאיר וארוסתו שפע סרכות לאירוסכם.
68
מר הלברטל היקר
הדס | 28-05-2017 22:23
אנא זכור שדפנה היתה בסופו של דבר אדם פרטי, וגם נתן הוא אדם פרטי. זה שעשו עליהם ספר לא עושה אותם ידוענים. ואם לאדם פרטי מותר להתחתן, עם כל הכאב, מי אתה שתעיז כנגדו? זה שהציבור הזדהה עם הסיפור שלהם לא הופך את החתונה לבושה, כי זה עניינם הפרטי. מאחלת לך אהבת אמת, לך ולכל האלמנים והאלמנות בישראל. עדיף שיתחתנו וימשיכו הלאה, מאשר שיהפכו למצבה חיה של בני זוגם ושל עצמם.
69
דב הלברטל נגד אירוסי נתן מאיר: 'פגיעה באמון ו
אריה דוד ליברמן | 05-07-2018 23:49
ומה עשה אברהם אבינו לאחר פטירת רעייתו שרה אמנו בכה אותה מעט שהרי צדיקה הייתה לבכותה בכף קטנה ואחכ הלך והתחתן עם קטורה היא הגר ובכך לא פגם בכהו זה בזיכרון רעייתו שרה שהמשיך הלאה והתחתן. אסור ליהודי להיתקע בעבר שלו (גזרה על המת שישכח) עליו באמונה להמשיך הלאה ולהתחתן וזהו רצון הבורא לא טוב היות האדם לבדו!!!!