בימים האחרונים עלה קמפיין ברחבי הארץ לקידום סרט האנימציה הפופולארי 'דרדסים הכפר האבוד', אך בעוד על כלל השלטים ברחבי הארץ מופיעים דמויותיהם של שלושה דרדסים ודרדסית אחת, בחברת "מרקעים-חוצות זהב" הוחלט שלא להעלות ברחבי העיר בני ברק את הארט המקורי של הסרט עם הדמות המצוירת של הדרדסית כדי לא לפגוע ברגשות תושבי בני ברק.
לדברי נציג החברה: "אין אפשרות לדמות אישה, נערה או ילדה בבני ברק".
הקמפיין ברמת גן עם ארבע דמויות

הקמפיין בבני ברק בלי "דרדסית"


תגובות
בכל מקרה לא הולכים לקולנוע בבני ברק אז אין טעם לפרסם