נתן מאיר, שאשתו דפנה מאיר נרצחה לפני כשנה בפיגוע דקירה בפתח ביתה ביישוב עתניאל, התארס עם בחירת ליבו, זהר.
חבר הכנסת יהודה גליק מהליכוד, שכנו של נתן, פרסם תמונה שלו ושל ארוסתו בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "מזל טוב נתן מאיר לאירוסיו עם זוהר".
נזכיר, כי בחודש שעבר התארסה רננה מאיר, בתם של נתן ושל דפנה מאיר.
"כן. ביום הזה מגיע לנו גם מזל טוב. רננה שלי התארסה", כתב נתן מאיר בפייסבוק בפוסט שהפך לויראלי תוך דקות ספורות.
תגובות
שמחה שהחליט להתחתן שוב למרות שטען בתוקף שלא יעשה זאת... מזל טוב והרבה הרבה ברכות לנתן ולזהר. מקווים שהחיים שלהם יהיו שזורים בהרבה שמחות ונחת. אני ממש שמחה שנתן חזר בו מהאמירה הנחרצת והחד-משמעית שאמר לפני כשנה - כשאמר שהוא לא מתכוון להתחתן שוב. הוא גם הדגיש שגם הינחה חבר שלו להתנהל באופן זה כשהאחרון התאלמן. זה היה מסר שלילי מאד לגברים בפרט ולחברה בכלל, ואני מקווה שהמעשה הזה שלו יימחק את הרושם הקלוקל של האמירה ההיא... שוב - מזל טוב והרבה בריאות ושמחות.