עכשיו זה רשמי: ברנסקי מתמודד מול בנט - סרוגים

עכשיו זה רשמי: ברנסקי מתמודד מול בנט

author-image
עכשיו זה רשמי: ברנסקי מתמודד מול בנט
  הגיש מועמדות רשמית. ברנסקי (באדיבות המצולם)

הבחירות לראשות הבית היהודי. מתמודד ראשון הגיש את מועמדותו בבחירות לתפקיד היו"ר. הבוקר (א') הגיע אל"מ (מיל') יונתן ברנסקי למשרדי מפלגת הבית היהודי בראש העין, והגיש למנכ"ל המפלגה ניר אורבך וליו"ר ועדת הבחירות מיכאל סימן-טוב באופן רשמי את מועמדותו לתפקיד יו"ר המפלגה.

ברנסקי הוסיף את חתימות 300 המתפקדים הנדרשים וצ'ק על סך 15,000 שקלים אותם נדרש להגיש כל מועמד.

ברנסקי, נשוי לליאורה ואב לחמישה מתגורר בישוב עלי ושימש במגוון תפקידים בצה"ל האחרון שבהם סגן מפקד אוגדת עזה. בשנתיים האחרונות ניהל את עמותת נצח יהודה לשילוב חרדים בצה"ל.

אפשר וצריך להניף שוב את דגל הציונות הדתית

עם הגשת המועמדות אמר ברנסקי: "זה הזמן להודות לכם, המתפקדים, הפעילים והפעילות על מאות הודעות התמיכה ועל הרוח האופטימית שמגיעה אלי כל הזמן מהשטח, שאפשר וצריך להניף שוב את דגל הציונות הדתית. עם הכוח שאני מקבל מכם, ובשליחותכם נמשיך קדימה לקראת הבחירות וביחד נקדם את מפלגת הבית היהודי אל המקום שבו היא צריכה להיות: מפלגה גדולה שמחוברת לערכי הציונות הדתית."

יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט שוהה בימים אלה בארה"ב, ולו עם שני המתמודדים הנוספים הרב יצחק זאגא והרב שמעון אור, יש זמן עד י"ג בניסן להשיג את 300 החתימות הנדרשות כדי להגיש את המועמדות. הבחירות עצמן יתקיימו בר"ח אייר 27 באפר'.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מה אתה בא להפריע לנפתלי לעבוד.
תאיר | 27-03-2017 10:03
מה ה גאווה הזו והיהירות הזו,נכון זכותך להתמודד. אבל זה לא נקרא ציונות דתית ככה, כולם מאוחדים סביב אחד ואתה בא ושובר..תן לו לעבוד בשקט,אתה בטוח שאם אתה תחליף אותו אז סיסמאותך יתממשו? יתמוססו...