ליברמן נחוש: ביום רביעי שימוע לרב יגאל לוינשטיין - סרוגים

ליברמן נחוש: ביום רביעי שימוע לרב יגאל לוינשטיין

שר הבטחון הגיע היום לבקו"ם ואמר כי לא יוותר למכינה בעלי: "פעמיים כבר סלחנו ומרחנו את הסיפור. פעם שלישית זה יותר מדי. מי שמגבה את לוינשטיין מקריב את המכינה שם"

author-image
ליברמן נחוש: ביום רביעי שימוע לרב יגאל לוינשטיין
  (צילום: דוברות משרד הבטחון)

סגירת המכינה בעלי. שר הבטחון אביגדור ליברמן נחוש לסגור את המכינה, והודיע היום כי כבר ביום רביעי יחל הליך שימוע לראש המכינה הרב יגאל לוינשטיין.

יו"ר ישראל ביתנו, הגיע הבוקר (א') לבקו"ם, כדי לעודד את גיוס הלוחמים לחיל השיריון. בדברים שאמר ליד הלוחמים התייחס ליברמן לאפשרות להקדים את הבחירות בגלל המתח בתוך הקואליציה. "הבחירות זה הדבר האחרון שעם ישראל זקוק לו בעת הזו. כל בר דעת מבין זאת, ולכן אני מאוד מקווה שעד לחזרת ראש הממשלה מסין תימצא פשרה שתאפשר תפקוד נורמלי של הקולאיציה. אין שום סיבה לפרק את הקואליציה הנוכחית, וכל אחד צריך לעשות את המקסימום כדי לשמור על העבודה התקינה".

(צילום: אבי חי, באדיבות ynet)

הרב יגאל? פעמיים סלחנו ומרחנו

בהקשר לפרשת הרב יגאל לוינשטיין, ממנו דרש ליברמן להתפטר או שיפסיק את מסלול ההסדר במכינה: "צה"ל מציג את כל מגוון האפשרויות, מקרקל ועד לנח"ל החרדי. לכל אחד יש מקום. ההשתלחות הגורפת בבנות ישראל בלתי סבירה. ניסינו בכל דרך להימנע מהחיכוך עם לוינשטיין. פעמיים כבר סלחנו ומרחנו את הסיפור. פעם שלישית זה יותר מדי. מי שמגבה את לוינשטיין מקריב את המכינה שם".

ליברמן, שנפגש עם מתגייסים לפני שהעניק הצהרה לתקשורת, אמר כי הוא "פועל בהתאם לחוות דעת משפטית של משרד הביטחון. ביום רביעי הקרוב ייצא שימוע לרב לוינשטיין".

יצויין כי בעבר כבר נערך שימוע לרב לוינשטיין, בסיומו התנצל הרב אך צה"ל ומשרד הבטחון החליטו כי הוא לא יוכל להרצות עוד בפני חיילים. כעת הדרישה היא שיתפטר או שליברמן יסגור את מסלול ההסדר במכינה – המכיל כ-15 תלמידים, ויפעל כדי לסגור את התקציבים למכינה (ההחלטה בידי משרד החינוך)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
השר ליברמן אני ממליץ לך לרדת מהעץ .אל תיגע במכינה בעלי
אריק | 19-03-2017 13:35
אני לא אחראי על הטעות שאתה מבצע . שימוע תעשה ליוהל"ן תא"ל שרון ניר שמחממת את האוירה והעוינות לא לרב לוינשטיין
2
עוד דבר בזיון שגיסתם הסדרניקים עם לוחמות בשריון במרץ 17
אריק | 19-03-2017 13:37
הם לא באותו פלוגה אך באותו גדוד בטירונות ובמקצועות והצמ"פ . השר ליברמן אתה מתנהג בבזיון לחייל הדתי
3
עד כאן !
| 19-03-2017 13:54
בזיון גדול לעולם התורה ולא באופן פרטי לרב כזה או אחר. זו המורכבות של חיינו מצד אחד דאגה לאומה בכללה וגילוי אחריות ומצד שני צורך לקום ולעשות מעשה. עממי, רחב ציבורית ומשפיע על התודעה. מה ניתן לעשות חברים ?
4
תודה - תודה תמשיך!!!! בבקשה עוד!!
קניבל | 19-03-2017 15:36
אני ממש מרגיש איך אתה מקומם עליך את מצביעי הציונות הדתית שלאט לאט מבינים מהחרד"לים ועד הלייטים שיש כאן מתקפה רבתי על הציונות הדתית שכמוה לא הייתה מאז העליהום שאחרי רצח רבין ז"ל. זה משרת אותנו פוליטית - יש לך עוד רעיונות לסתום לנו את הפה ולרדת עלינו? ואם אפשר אז פעם בחודש כדי לשמור על המומנטום - תודה מתוק.