חופש הטימטום? מפגינה מהשמאל התפשטה בהתנחלות - סרוגים

חופש הטימטום? מפגינה מהשמאל התפשטה בהתנחלות

כן, גם זה קורה בימים האחרונים. פעיל השמאל הקיצוני עזרא נאווי הגיע לעתניאל מלווה עם חברים מהשמאל הקיצוני. לפתע אחת המפגינות הורידה את בגדיה והחלה לחלל בחליל. כשחיילי צה"ל ביקשו ממנה להתלבש היא אמרה שהיא תאשים אותם בהטרדה מינית.

חופש הטימטום? מפגינה מהשמאל התפשטה בהתנחלות
  (פלאש 90)

השבת ביישוב עתניאל הגיעו חבורת מפגינים בראשותו של איש השמאל הקיצוני עזרא נאווי. הם צעדו מכפר יאטה לכיוון היישוב. כיתת הכוננות הוקפצה, וכן חיילי צה"ל המשרתים באיזור, מחשש לחדירה וניסיון לפגע ביישוב.

כאשר הקבוצה התקרבה זיהו החיילים כי בראש הקבוצה צועדת בחורה המחללת בחליל, וחוץ מזה הם שמו לב לעובדה שהיא לא לובשת כלום. מאחוריה צעדו קבוצה של אנשים עם מצלמות וידאו וחיכו להתפתחויות מעניינות.

"זו הייתה פרובוקציה של אנשי שמאל סהרורים", מספר יהודה גליק תושב עתניאל ומי שהיה בכוננות באותו זמן. "הם באו כדי לחמם את האווירה ומלבד ההתפשטות של הבחורה, הם פשטו את הרגל לחלוטין".

כשחיילי צה"ל ביקשו ממנה להתלבש, היא זרקה לעברם: "אתם מתכוונים לאנוס אותי כמו שאתם אונסים את חיילות צה"ל", סיפר גליק ההמום לסרוגים.

אחר כך הוזעקו למקום שוטרים והבחורה המחללת ברחה לשיחים. כששוטר ביקש ממנה לצאת ולהזדהות היא צעקה עליו שיילך כי היא "עושה צרכים".

ח"כ מיכאל בן ארי מהאיחוד הלאומי אמר כי "האירוע היום זו ההוכחה שהטיפול באנשי השמאל צריך לעבור מהידיים של המשטרה לידיים של רשויות הרווחה".

"אני מתכוון", אמר בן ארי, "לפנות לשר העבודה והרווחה שיטפל בעזרא נאווי ובחבורתו. יש כאן פשיטת רגל מוסרית ערכית ואידיאולוגית של השמאל בישראל".

יו"ר המזכירות של היישוב עתניאל הגיש הלילה תלונה במשטרת חברון כנגד מפגיני השמאל שחדרו היום ליישוב. התלונה הוגשה בגין הטרדה מינית, הסגת גבול והפרת הסדר הציבורי.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 7 דיונים מיין לפי
1
הטמטום השמאלני הוא תופעה מתפשטת...
יוסף גונדה Big Joe | 10-04-2010 23:01
ד"ש לשלומצי ולבעקבות העכבר3. yusuf_gondi@hagig.org.il
2
הטמטום השמאלני הוא תופעה מתפשטת...
יוסף גונדה Big Joe | 10-04-2010 23:03
ד"ש לשלומצי ולבעקבות העכבר3. yusuf_gondi@hagig.org.il
3
הטמטום השמאלני הוא תופעה מתפשטת...
יוסף גונדה Big Joe | 10-04-2010 23:05
איזה שנון אני. איזה יכולת התפלמסות ואיזה ידע מעמיק יש לי. איזה תותח אני באייקונים ואמוטיקונים. אני גדול. אני ענק. אני יוסף. ד"ש לשלומצי ולבעקבות העכבר3 yusuf_gondi@hagig.org.il
4
אפשר חוקית לטפל בחוליגנים המופרעים מהשמאל
פסיכיאטר | 11-04-2010 0:36
ע"פ החוק באם לפחות 10 אנשים בוגרים מעל גיל 18 חותמים על פניה לפסיכיאטר המחוזי ו/או ראש ענף שרותי בריאות הנפש במשרד הבריאות ( במקרה זה רצוי ומומלץ להכניס לתמונה ולשתף בחתימות לשם יצירת לחץ מחייב התייחסות גם ח"כים מהימין ) על מכתב מנומק שמדובר בכאלו החשודים כבעלי מופרעות המהווה סיכון לציבור ולפרט תוך פרוט העובדות ובפרט ההתערטלות עם נתוני הזהוי של מי שמתלוננים כנגדם. הפסיכיאטר המחוזי חייב ע"פ החוק להוציא צו אשפוז בכפייה נגד מי שהתלוננו עליו/עליה.
5
...
דוס הורס | 11-04-2010 0:37
6
יהודה גליק תמיד ישאר דובר
| 11-04-2010 16:56
זהו זה
7
מוות לערבים נאווי
אבי | 18-02-2013 1:26
נאווי הזה צריך להרים אותו באוויר פדופיל מקבל בתחת מערבים חולה בראש