הרב בני לאו יוצא להגנת המכינה בעלי - סרוגים

הרב בני לאו יוצא להגנת המכינה בעלי

רב קהילת רמב"ן בירושלים ואחד מהסמנים הליברלים ביותר בציונות הדתית, הרב בני לאו, סבור ששר הבטחון אביגדור ליברמן טועה בכך שהוא רואה את המכינה בעלי ואומר כי התנהלותו היא הוספת שמן למדורה

הרב בני לאו יוצא להגנת המכינה בעלי

רב קהילת רמב"ן בירושלים ואחד מהסמנים הליברלים ביותר בציונות הדתית, הרב בני לאו, סבור ששר הבטחון אביגדור ליברמן טועה בכך שהוא רואה את המכינה בעלי ואומר כי התנהלותו היא הוספת שמן למדורה.

"שר הבטחון ליברמן טועה", מסביר הרב לאו ואומר כי "זה לא הצליח אף פעם במלחמת הורדת ידיים".

"אל מול האיום שלו יתבצר כל מי שמכיר באיכות המכינה בעלי ויקיים בעצמו את הדין של "לא יכרע ולא ישתחווה". זה שמן למדורה של מלחמה רעה וקיטוב מסוכן בין חלקים בתוך תוכה של החברה בישראל. המכינה אינה האויב של ליברמן ולא של מדינת ישראל. הם חתני פרס ישראל, בכוח הזכות רבת השנים של העמדת דור של לוחמים צרובים באהבת העם והארץ".

עם זאת, הרב לאו סבור שעבודה רבה מוטלת גם על ראשי המכינה בעלי: "ההתנצלות של הרב לוינשטיין על הסגנון מחייבת עבודה עמוקה בתוך המכינה. זה לא ייעשה על ידי שבירת כלים אלא על ידי בנייתם. אין טעות גדולה מזו הדוחפת את אנשי עלי לקצה של הלעומתיות. הם צריכים להיות אנשי היחד ולא הלבד. במקום להושיט לרב אלי סדן יד לעזרה לביצוע עבודת תיקון עם הצבא ועם החברה מבקש שר הבטחון להושיט לו חרב שתינעץ ותבתר את הגוף שלנו. זה מסוכן".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
יכול להיות שהרב שגה בסיגנונו
יהודי פשוט | 16-03-2017 10:10
אבל כל הפרשה הזו היא צדקנות צבועה ומרושעת. צריך לזכור שזה נאמר בשיעור לתלמידים שלו ולא בראיון לתקשורת. אין כמעט אחד שלא שוגה בלשונו כשהוא מדבר עם אנשים קרובים. זה שיש אנשים שמשקיעים שעות כדי לצפות בכל השיעורים שלו כדי למצוא כמה נפילות זה גועל נפש.
זה הרבה יותר גרוע!
הרב פיינשמעקער | 16-03-2017 11:23
זה מה שאתה מצפה שילמדו את ילדיך? לשם כך שולחים ילדים לספוג חוכמה מרבנים? אז לא תודה. הילדים שלי ילכו ללמוד בתיכון רגיל ולא בישיבה עילאית ומתנשאת שככה מתבטא העומד בראשה.
2
והגינוי הברור שלך לגבי הרב לוינשטיין איפה הוא?
הרב פיינשמעקער | 16-03-2017 10:18
אני מתחיל להאמין שאתה, כבוד הרב, צבוע. מתנחמד לחילוניים "על מנת לקרבם", אבל כשצריך לעשות מעשה ולעמוד מול ביב שופכין מלא שיטנה- פתאום אתה הולך על קצות האצבעות ומגנה דווקא את אלה שיוצאים להגנת הצבא והחילוניים. בפרפרזה על המאמר "תחליט מה אתה, גבר או סמרטוט"- הגיע הזמן שתחליט. גם לפשרנות יש גבול.