הרב לוינשטיין ביקש להחליף את יאיר שרקי ברהב מאיר - סרוגים

הרב לוינשטיין ביקש להחליף את יאיר שרקי ברהב מאיר

גילויים חדשים על הראיון שפורסם אמש בערוץ 2, מגלים כי עיתונאי חדשות 2 יאיר שרקי כבר עשה את דרכו לעלי, אך הרב לוינשטיין ביקש להתראיין דווקא אצל סיון רהב מאיר

author-image
הרב לוינשטיין ביקש להחליף את יאיר שרקי ברהב מאיר
  צילום ארכיון: (יונתן זינדל/פלאש90)

אמש (רביעי) שודר בחדשות 2 ראיון בלעדי עם הרב יגאל לוינשטיין, שעומד שוב בליבה של סערה בעקבות דברים שאמר נגד גיוס בנות לצבא. מטבע הדברים, הראיון של הרב לוינשטיין ריתק רבים, אך גילויים חדשים שפורסמו היום באתר 'וואלה' מעלים כי הדרמה האמיתית התרחשה דווקא בשעות שקדמו לראיון.

מי שאמנם ניהלה בסופו של דבר את הראיון היא העיתונאית סיוו רהב מאיר, אך על פי הדיווח באתר 'וואלה', מי שהיה אמור לראיין את הרב לוינשטיין היה בכלל כתב הדתות של חדשות 2 יאיר שרקי.

על פי הדיווח, שרקי כבר היה בדרכו ליישוב עלי, שם הרב לוינשטיין מתגורר, וברגע האחרון – באופן מפתיע – הודיעו לו אנשיו של הרב כי הראיון מבוטל.

עוד עולה מהדיווח, כי אנשי הרב לא פירטו מה הסיבה לכך, ולא ברור מה גרם להם לבטל עם שרקי את הראיון ולהעניקו לרהב מאיר, אולם התוצאה נותרה אחת: רהב מאיר קיבלה את הפריים היוקרתי של המהדורה המרכזית ולא שרקי.

מרהב-מאיר נמסר בתגובה: "אתמול בצהריים עמדתי לצאת מהבית להגיש את 'שש עם', כשהרב לוינשטיין ורעייתו, יחד עם ראשי המכינה בעלי, צלצלו אליי וביקשו לדבר איתי ועם בעלי ידידיה והציעו שנבוא ליישוב. אמרתי שאני לא יכולה כי אני בדרך לנווה אילן ותוך זמן קצר הרב ואישתו היו אצלי בבית (פעם ראשונה שנפגשנו). ידידיה צילם את השיחה בסלולרי שלו ויצאתי מהר לנווה אילן. אני מניחה שרבים רצו לראיין אותו אתמול אבל אישית אפילו לא פניתי מיוזמתי, ובטח שלא התכוונתי לפגוע באף אחד ולא ידעתי על שום סיכום סגור".

מחדשות 2 נמסר בתגובה: "יאיר שרקי וסיון רהב מאיר שניהם עיתונאים מנוסים ומצוינים בתחומם. בשל חוסר הבנה שניהם היו במגעים לקיום ראיון עם הרב לוינשטיין. כך או אחרת, צופי "המהדורה המרכזית" צפו בראיון הבלעדי עם לווינשטיין שעמד במרכז הסערה הציבורית השבוע". שרקי סירב להגיב.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
12 תגובות - 11 דיונים מיין לפי
1
מי
| 09-03-2017 18:52
מלקרוא את התגובות, הפכתם לגרועים מהחרדים, ושונאי נשים גדולים מהמוסלמים. בושה.
2
כדרכם בקודש הם טובים מאד בחרמות
זיו | 09-03-2017 19:01
עכשיו יצא גם האמת אנשי המכינה לחצו על לוינשטיין להתנצל כדי שלא יסגרו להם את הברזים
3
למה מי הוא שצריך להמשיך ולדון ולקשקש בדעתו
גורדון | 09-03-2017 20:34
מה גורם לכל כך הרבה אנשים לתת כזה משקל למה שרב של ישיבה אמר או לא אמר. זאת דעתו, כל התנצלות מיותרת מפני שהיא לא התנצלות אמיתית. כמו הרבה אנשים מאמינים אחרים, הרב הזה חי בעולם חשוך וטוב לו כך, אז למה אתם נותנים לו במה, למה כל כך חשוב לפרסם ולדון בדעתו ואמונתו. האם נשכנע אחד את השני בעמדתנו המנוגדות? לא, אז שחררו אותנו כבר מהנושא הזה.
4
משעשע או מביך תחליטו בעצמכם
דורון | 09-03-2017 21:45
הנה רגע האמת יש לרב לוינשטיין אפשרות לבחור מראיין מצוין או מראיינת מצוינת והוא בוחר באישה. וכל הראיון הוא נגד נשים בעשייה הציבורית. במו ידיו הוא דוחף נשים ללכת לצבא להתגייס לגלי צהל ואז לראיין בעוד כעשור את הרב לוינשטיין הבא. מדהים
5
זה מה שקורה למי שמעתיק כתבות
אני שר-כי | 10-03-2017 0:16
בלי לתת קרדיט רק שבוע לפני
6
מסכים לגמרי הרב יגאל!
אבי | 10-03-2017 1:39
אם לשרקי הייתה קצת דרך ארץ וכבוד לת"ח הוא לא היה רץ לפרסם את השיעור של הרב יגאל מלפני חודשיים. הנזק שהוא עשה - עצום! ממנו הייתי מצפה לקצת יותר יושרה בעניין. מסתבר שהוא עיתונאי ככולם... חבל. ׳מי יודע אם לעת כזו הגעת למלכות...׳.
7
מגיע לשרקי אחרי שהוא רק מחפש כל הזמן עוד ועוד ציטוטים
ישראלי שמכיר | 10-03-2017 7:56
מהרב. חבל. חשבנו שהגיע לתשקורת מישהו שיביא רוח חדשה. גם הוא מחפש אייטמים אז למה שישתפו איתו פעולה?
8
צודק
דנידין | 10-03-2017 12:21
עדיף להתראיין אצל זוג יחצ"נים מאשר אצל עיתונאי
9
שרקי לא מחבב את החר"דל בעיקר אלה שמזוהים עם הר המור,
אילן | 10-03-2017 13:46
כמוהו כל הכתבים הדתיים. לרב לוינשטיין חושים מחודדים. רהב לא עשוה את עצמה רבי למרות שהיא קצת רעבעצען. לפחות בכתבות היא לא ביקורתית .
10
לקיים בהידור את ונהפוך הוא - לסגור את מכינת עלי
ניסים גדולים | 12-03-2017 6:25
עם ישראל ירוויח מהמהלך
למה?
בעוון מה? | 13-03-2017 22:45
מותר לכל אחד לחשוב מה שהוא רוצה, אם לא נעים לך תסתום את האוזניים
11
הרב רואה את המצב בעם
דואג לעמו | 13-03-2017 9:39
ורוצה לשמור עליו כפי שבאמת צריך לשמור עליו מפני הסכנות הרוחניות הגדולות..