שחר פאר הודיעה על פרישה מטניס

שחר פאר הודיעה על פרישה מטניס

שחר פאר, הטניסאית הישראלית הטובה ביותר בהסטוריה הודיעה על פרישה ממשחק בגיל 29, בעקבות פציעה כרונית אותה היא סוחבת ושמנעה ממנה לשחק בשנתיים וחצי האחרונות

הטניסאית הישראלית הטובה בהיסטוריה פורשת
  (צילום: Noam Moskowitz/Flash90)

שחר פאר, הטניסאית הישראלית הטובה ביותר בהסטוריה הודיעה על פרישה ממשחק בגיל 29.

החלטתה של פאר הגיעה בעקבות פציעה כרונית אותה היא סוחבת ושמנעה ממנה לשחק בשנתיים וחצי האחרונות.

בשיאה דורגה פאר במקום ה-11 בעולם, דירוג שיא לטניסאי ישראלי אי פעם. בסבב המקצועני היא זכתה ב-11 תארים: שמונה ביחידות ועוד שלושה בזוגות. הישג השיא שלה היה בשנת 2007, אז העפילה פעמיים לשלב רבע הגמר בטורנירי גראנד סלאם – באליפות אוסטרליה הפתוחה ובאליפות ארה"ב הפתוחה. בנוסף, העפילה ב-2008 לגמר אליפות אוסטרליה בטורניר הזוגות, יחד עם ויקטוריה אזרנקה.

את החלטה לפרוש פרסמה שחר בעמוד הפייסבוק שלה, בו כתבה: "אני רוצה לשתף אתכם באחת ההחלטות הקשות שהייתי צריכה לקחת בחיי. לאחר 23 שנות פעילות, שמתוכן 13 שנה הייתי שחקנית טניס מקצוענית בסבב העולמי, אני פורשת. הגעתי להחלטה זו בעקבות דלקת כרונית בכתף שנמשכת מעל שנתיים, ולא מאפשרת לי לחזור ולהתחרות ברמות הגבוהות להן אני רגילה"

"במקביל", הוסיפה פאר, "איבדתי את התשוקה למשחק הטניס ולאורח החיים האינטנסיבי שחוויתי מגיל 6.5.  אני מסתכלת לאחור עם חיוך ענק, מלאת אושר וסיפוק. גאה בהישגיי ובדרך בה ייצגתי בכבוד גדול את מדינת ישראל. אני רוצה להודות לכולכם על התמיכה האינסופית לה זכיתי בכל יום, בכול שעה ובכל מקום שהייתי ברחבי העולם".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו