'גן ילדים': התגובה של יעלון לדו"ח 'צוק איתן'. צפו - סרוגים

'גן ילדים': התגובה של יעלון לדו"ח 'צוק איתן'. צפו

מי שכיהן כשר הבטחון במהלך מבצע 'צוק איתן', מגיב לפרסום דו"ח מבקר המדינה, וטוען כי מדובר בדו"ח פוליטי. עוד טוען יעלון, כי הקבינט הנתנהל כמו גן ילדים, ולולי הוא, נתניהו והרמטכ"ל גנץ, התוצאות היו כבדות יותר

'גן ילדים': התגובה של יעלון לדו"ח 'צוק איתן'. צפו
  (צילום: Miriam Alster/Flash90)

משה בוגי יעלון, מי שכיהן כשר הבטחון במהלך מבצע 'צוק איתן', מגיב לפרסום דו"ח מבקר המדינה, וטוען כי מדובר בדו"ח פוליטי. עוד טוען יעלון, כי הקבינט הנתנהל כמו גן ילדים, ולולי הוא, נתניהו והרמטכ"ל גנץ, התוצאות היו כבדות יותר.

"הדוח שיצא תחת ידי המבקר, לצערי, אינו מאפשר הפקת לקחים באמת. הדוח הפך לדוח פוליטי, ולא צריך להיות גאון גדול כדי להבין זאת. הוא בוחן הביטים חלקיים של מערכה מורכבת, ומתעלם משיקולים רחבים, משום שנפל שבי בידי פוליטיקאים אינטרסנטים שהזינו את משרד המבקר במידע מגמתי וזיהמו את תהליך הבדיקה.".

"הקבינט בצוק איתן היה הגרוע וחסר האחריות שהכרתי: שטחי, פוליטי ופופוליסטי, קבינט של הדלפות, של דיבור לסטנגורמות, בשני קולות – אחד בחדר ואחד בפומבי. המציאות הזו הפכה את הדיונים לפארסה אחת גדולה, שאלמלא רה"מ, הרמטכ"ל ואני עלולה הייתה להסתיים באסון".

יעלון תקף במרומז את נפתלי בנט ואמר: "אלה שלשונם חדה בפייסבוק או בטוויטר, התגלו במערומיהם בשעת קבלת ההחלטות בזמן אמת. אבירי הספינים לא הצליחו לגרור אותנו לחומת מגן 2 ביהודה ושומרון ולאינתיפאדה שלישית ולא לכיבוש הרצועה. ניהלנו מערכה מקצועית, שקולה ואחראית והשבנו את השקט לישראל".

https://www.youtube.com/watch?v=0myn_Gj4OBc&feature=youtu.be

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
שקרן זה תעמולה
| 01-03-2017 0:36
מי ששולח את אלאור אזריה מסוגל לעשות כישלונות נוספים וזה פוליטיקה למה לא דיברת כשהית שר בממשלה