ההתעללות בקשישים: בגלל האג'נדה הלהט"בית - סרוגים

ההתעללות בקשישים: בגלל האג'נדה הלהט"בית

מערכת הערכים שמאפשרת ומעודדת הבאת יתומים מהולדה לעולם. מערכת ערכים בה מטושטשים תפקידי האב והאם וסמכותם בשם תקינות השיח החדש. מערכת ערכים בה הדגל הוא שיח הזכויות והמימוש העצמי, היא זו שמבלי משים מביאה לזלזול בזקן שאינו מסוגל לדאוג למימוש זכויותיו, ושבעצם אין מי שמחויב לו באמת באחריות ונאמנות שהוטבעה בקשר הדם הטבעי

author-image
ההתעללות בקשישים: בגלל האג'נדה הלהט"בית
  מה עם ערך המשפחה?

התעללות והתפרקות

התמונות הקשות מבית האבות "נאות כיפת הזהב" אכן שיקפו עבודה עיתונאית ראויה המציפה בעיה אמתית. אך בכך לא די. מי שמחזיק את המיקרופון בידו צריך גם לדעת לשאול את השאלות הנכונות ולהפנות את תשומת הלב למקור הבעיה, וכאן לטעמי כשלה המערכת התקשורתית כולה.

כאשר אנו עדים לתופעה נוראה כזו השאלה הראשונה שצריכה להישאל היא היכן בני המשפחה? היכן הילדים והקרובים של אותם זקנים? במקום זאת מופנים כל חיצי התקשורת לעבר המדינה. השרים וחברי הכנסת "שמחים" להוציא הודעות בומבסטיות ולחוקק חוקים חדשים. הם גם ימציאו עוד משרות פיקוח, ותקנות, אבל בדרך זו התופעה רק תלך ותחמיר.

כל עוד אין ילדים וקרובי משפחה שידאגו באמת להוריהם וקרוביהם , אף אחד לא יעשה את זה בשבילם. המדינה משקיעה בטיפול בזקנים, וצריכה לפקח על כך, וטוב שכך. אבל זה אף פעם לא יהיה תחליף אמתי ומלא לאחריות של ילדים להוריהם. את העבודה הסיעודית הקשה יעשו בסופו של יום קשיי יום שרובם צדיקים וטובים, אבל תמיד יסתננו אותם מתוסכלים שאת התסכולים שלהם יוציאו על הזקנים שאף אחד לא בא לראות ולהתעניין במצבם. זה דרך אגב לא קורה רק בבתי אבות, גם במעונות של תינוקות וילדים קטנים יש כשלים דומים, כאשר ההורים עסוקים וסומכים ולא מעורבים.

המשפחה מתפרקת לנו מול העיניים

אולם בשיח הציבורי סוגיה זו כלל לא תעלה לדיון, מסיבה פשוטה היא נוגדת במהותה את האג'נדה שנבנתה בעמל רב בשנים האחרונות בידי קבוצות מיליטנטיות של להטבי"ם ופמיניסטיות רדיקליות. בשיח החדש שיצרו קבוצות אלו פורקה המשפחה מכל ערכיה אין מחויבות אין נאמנות ואין אחריות. המשפחה הפכה להיות מושג הסכמי מופשט, בו אין מקום לקשר הטבעי משמעות.

כל מי שרוצה יכול/ה לסחור בילדים עוד טרם לידתם, וכך גדלים ילדים בתוך משקי בית בו הם לומדים לממש את זכויותיהם ואת עצמם, בלי קשר דם אמתי ומחייב. מהלך מכוון זה של פירוק המשפחה הטבעית מתחיל להתפוצץ לנו בפנים, והמתרחש בחלק מבתי האבות כפי שנראה בכתבה הוא רק קצה הקרחון להשפעתה של התפרקות זו.

מערכת הערכים שמאפשרת ומעודדת הבאת יתומים מהולדה לעולם. מערכת ערכים בה מטושטשים תפקידי האב והאם וסמכותם בשם תקינות השיח החדש. מערכת ערכים בה הדגל הוא שיח הזכויות והמימוש העצמי, היא זו שמבלי משים מביאה לזלזול בזקן שאינו מסוגל לדאוג למימוש זכויותיו, ושבעצם אין מי שמחויב לו באמת באחריות ונאמנות שהוטבעה בקשר הדם הטבעי.

לכבד הורים לא בגלל חוק אלא בגלל הכבוד

נכון, גם במשפחות טבעיות לא תמיד מכבדים את ההורים כראוי. נכון, יש לא מעט משקי בית הסכמיים בהם מכבדים את הזקנים. אבל מערכת הערכים שמשדרת משפחה טבעית שהוכנסה בשנים האחרונות לארון, היא זו שלוקחת אחריות על ההורים גם כאשר הם מזדקנים, ואילו מערכת הערכים שמשדר משק הבית ההסכמי היא המימוש העצמי ומיצוי הזכויות. נדרוש את זכויותיו של הזקן מהמדינה אבל אנחנו מחוץ לסיפור.

כתבת התחקיר הקשה והחשובה של ערוץ 2 הניפה כנגדנו דגל אדום. האם נמשיך להשלות את עצמנו שעוד חוקים ועוד איומים ועוד תקציבים ישנו את המצב, או שסוף כל סוף נבין שדרוש כאן שינוי יסודי. האם נשוב לחזק את התא המשפחתי שלנו ושל הסובבים אותנו. נחדש את הערכים הטובים של המחויבות האחריות והנאמנות כלפי ילדנו כלפי הורינו, או שנאפשר לכוחות המפרקים להמשיך ולהכתיב את השיח הציבורי. רק תהליך עומק שיבסס את מעמד המשפחה הטבעית בעידן החדש בו אנו חיים, ייתן תקווה שהיחס למבוגר ולזקן לא ישען על חוק ופחד מעונש, אלא על הרגשת קשר ומתן כבוד מתוך הכרת הטוב.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
90 תגובות - 73 דיונים מיין לפי
1
מאמר שמוטב שלא היה נכתב
יוסי | 20-02-2017 12:12
חושף את מלוא עיוותו הנפשי של הכותב.
2
להפך שיח זכויות האדם זו התשובה לקורבנות ההתעללות כולל ה
ד"ר עמיר | 20-02-2017 12:14
אולי להפך? שיח שבו לאדם יש כבוד וזכויות שחשובות יותר מצרכי הדת והממסד הוא התשובה להתעללות בקשישים, בפסולי חיתון ובמסורבות גט? אולי אם התקציבים של עמונה ילכו לחלשים?
שיח זכויות הוא שיח חשוב אבל אם הוא לא עובד
שיח השדה | 20-02-2017 12:33
אז צריך אולי לחשוב על שיח אחר
אתה מערבב בין שיח של זכויות לשיח של חובות
אתה טועה | 20-02-2017 12:21
כל השיח של הזכויות ממוסס את השיח של החובות ולכן כותב המאמר צודק
3
טמבלים נשארים טמבלים
אור | 20-02-2017 12:31
לפי המאמר שלך גם לזוגות הטרוסקסואלים אסור לאמץ ילדים. הבעיה היחידה היא שאנשים כמוך לא מתעמקים בטובת הזולת אלא מתעמקים במשיחיות פרועה.
במקום לעסוק במחמאות כדאי לנסות להבין.
מיכאל | 20-02-2017 13:29
לא יודע מהיכן הסקת את המסקנה שלך ביחס לאימוץ שנעשה בדיעבד , לבין מה שכתבתי על מי שבוחר מרצון להביא ילדים חסרי אב ואו אם לעולם. דבריך בהמשך פשוט לא ראויים לתגובה
4
מאמר חשוב שיורד לשורשי ההשפעות המזיקות של המודרנה
משה | 20-02-2017 12:31
ובעקבותיו הפוסט מודרנה. ההתיימרות שהמדינה יכולה להחליף את המשפחה בכל תחום היא שקרית וזו שמנעה מהמודרנה להתפשט בכל העולם. ההבנה שלא לכולם מתאימה המודרנה הביאה לעליית הפוסט מודרנה.
5
אולי אלו תקציבי העתק שמוכנסים לישיבות במקום לסיעוד?
דולב | 20-02-2017 12:39
אולי במקום שהיו משקיעים כסף בישיבות מיותרות, היו יכולים להשקיע את הכסף הזה בסיעוד נורמלי?
6
הילדים שרבנים מתעללים בהם מינית-כולם מאומצים ?
אין כותבים נורמלים בציונות הדתית כבר? | 20-02-2017 12:53
הבנתי , כל הילדים והילדות והנערים והנערות שרבנים ומורים התעללו בהם מינית הם ילדים מאומצים או ילדים של הומואים . אחרת איזה הסבר יש לזה שיש הורים שאפשרו התעללות קשה בילדים הם בעצמם הולידו? אין מצב שיש לנפגעים האלה הורים ביולוגים שאחרת לא היו מאפשרים התעללות כזו . היו נמצאים עם הילד כל יום כל היום כדי לשמור עליו. אין מצב שלרב בני אלון היה אב ביולוגי שגידל אותו שכן הערכים שלו הם רק של ילד מאומץ . אוי לבושה ואם לא תקום צעקה בקרב הקוראים של האתר הזה - הציונות הדתית יכולה להתאבד .
7
האם יש לך הוכחה כלשהי לכך שהומואים לא תומכים בהוריהם?
רואי | 20-02-2017 12:57
מי שמאמין שאדם שעושה בחירות שונות ממנו בחיים לא ראוי לגינוי, סקילה ושחילת זכויות מיד חושב שהוא לא צריך לתמוך בהוריו? תגיד לי, הכיפה שאבה לך את המוח?
8
תתבייש לך! בגלל אנשים כמוך נרצחה שירה בנקי!
הומו גאה | 20-02-2017 12:58
בגלל אמירות כאלו הרוצח הנתעב ישי שליסל רצח את שירה בנקי! בגלל אמירות כאלו יבוא ישי שליסל נוסף! אנחנו פה, אנחנו לא הולכים לשום מקום וההיסטוריה מוכיחה: אנחנו מתחזקים ומתחזקים. יום יבוא וגם במדינת ישראל נקבל שוויון מלא. הגיע הזמן שתפנים את זה, תנסה לקבל את זה, או לפחות את חצי הכוס המלאה (מבחינתך, תהא אשר תהא). אנחנו לא זזים מפה ואמירות כמו שלך רק מאחדות אותנו! מאחל לך ריבוי צאצאים זכרים והומואים.
9
מטרידים סדרתיים תחת כנפי השכינה
עלוב | 20-02-2017 13:04
התביישו לכם עלובים, מי שמכם ? כמה אתם מטרידים אונסים ופדופילים ומשתיקים בתוך הגטו שלכם. הייתי אומר לכם תזדיינו בתחת אבל אנ לא רוצה שתיהנו מכל הטוב הזה
10
רע מאד!
ורד | 20-02-2017 13:06
אדוני הרב. רע מאד. לא הם. אתה. מקווה שמי מחסידיך יוכל לומר לך גם. בלי פלפולים.
11
אילו שטויות - ערכים לא קשורים במגדרם של ראשי המשפחה
הבלים | 20-02-2017 13:11
ערכים המואניים קיימים גם ללא התורה וללא הפרשנות המקולקלת הזו, וגם משפחות "נכונות" לפי ההלכה הזו יכולות להיות רעות מאוד (לדוגמא הפעוט שעבר התעללות בבי"ח).
12
אתה לא יהודי
לא יהודיה | 20-02-2017 13:30
אתה, והאכזריים מביתר עילית שהתעללו מינית והרעילו את בנם החולה, ודרעי הגנב המורשע, ומוטי אלון חובב הישבנים, והאפסים שפונו מעמונה והרימו יד על כוחות הבטחון, והחרדים ששורפים פחי אשפה נגד גיוס לצה"ל, כולכם צידוק נהדר לאנטישמיות. יהודים אתם לא. מי שלא מכיר את "ואהבת לרעך כמוך" הוא בהמה גסה. לא בן אנוש ובטח שלא יהודי. אז אל תטריח את עצמך להרצות לנו על ערכי יהדות, אתה ממילא לא מבין בהם כלום
13
מיכאל - בבקשה תקרא את התגובה
שפי | 20-02-2017 13:31
הי מיכאל. כמו רבים אחרים כאן אני מתפתה מאוד לקלל אותך או לרדת עליך. אבל מעבר ללעשות לאגו שלי נעים בגב, זה לא יעשה כלום. אז במקום זה אני אגיד את מה שיש לי להגיד בצורה מנומסת. אני לא יודע למה האתר הזה נותן בכלל לדעות כמו שלך להתפרסם, זה לא מקצועי ולא ראוי. אתה מלכלך על הקהילה הגאה, ואתה עושה זאת בהקלדה במחשב. אתה בודאי לא יודע זאת, כי אף אחד לא טרח לספר לך את זה, אבל המכונה הזאת - מחשב, הומצאה על ידי אנגלי הומוסקסואל בשם טורינג. הוא בין השאר גם זה שפיצח את האניגמה של הנאצים, ועזר לכוחות הברית לנצח את המלחמה. בכך יתכן שהציל את העם היהודי במו ידיו. ואז כמובן, אנשים עם דעות דומות לשלך, הכניסו אותו למוסד טיפולי, מה שהוביל להתאבדותו כעבור שנתיים. אם היו עושים זאת קודם לא יודע אם היו לנו מחשבים או עם היית חי. אתה חושב שאתה חי לפי צו אלוהים, אבל לא אתה ולא כל אדם שלמדת ממנו אי פעם, ולא מי שהוא למד ממנו לא דיברו עם אלוהים. אתם סתם ממציאים דברים, ומדברים בביטחון. ויורקים לילדים אחרים של אלוהים (אם קיים) בפנים. חבל מאוד
14
לא הבנתי...
אורי | 20-02-2017 13:35
זה בנוסף ליכולת של גרימת רעידות אדמה?
15
מה הקשר???
עמיחי | 20-02-2017 13:37
תתבייש לך! אני ובעלי נהיה הורים שיתנו משמעות למשפחה שלנו לא פחות ממה שאתה נותן אם לא יותר. אנחנו נחנך את ילדינו לעובדה כי יש רוע בעולם והוא לא קשור לנטייתך המינית כי אם לחינוך שקיבלת. אני יכול לנחש שכל התעללים נולדו למשפחות סטרייטיות. תתבייש!
16
בנאדם, ירדת לגמרי מהפסים. לך תפשפש אצלך בציציות....
נתי | 20-02-2017 13:41
נמאס מתגובות יהירות ומתנשאות של דוסים שבטוחים שאצלם הכל זהב ושאם כל העולם יילך לפי האג'נדה שלהם העולם יהיה תותים. בעולם הדוסי של הכותב, רבנים שולחים ידיים למבושיהם של קטינים, נערים מתאבדים בגלל נטיות מיניות, ורבנים זועקים למשיח שיבוא להציל אותם מעצמם. בנאדם, תתאפס על עצמך. רבי עקיבא וגם הרא"יה כבר מזמן סיפרו לך שאפשר ללמוד הרבה מאחרים, גם מאומות העולם, גם מתרבויות אחרות - ובעיקר, תהיה קצת צנוע. קצת. טור הדעה הזה משקף עמדה דתית-משיחית יהירה שאין לה שום סיכוי לתפוס, וטוב שכך.
17
כמה שאתם אוהבים להפיץ שנאה
טל | 20-02-2017 13:45
ממש יהודי מצדכם
18
הכתבה הזו משיחית, מסוכנת, ומסיתה
Daniel | 20-02-2017 13:45
אין בה שבב של היגיון, ולטעמי ראוי שהיא לא היתה עולה לאוויר. שיתבייש לו הכותב בדתו וביהדותו.
19
והדתיים שמולידים ילדים בלי הבחנה וחיים על חשבון האדם
אור | 20-02-2017 13:46
העובד (בין היתר אנשים הקהילה) מה איתם? גם חיים על חשבוננו וגם מתלוננים ומתנגדים לשיוויון
טפש שכמוך צריך לזכור שכולם חיים על חשבון אלוקים
אדי | 18-05-2017 13:32
לכן כל ילד שנולד מבורך ויבורכו מולידיו
20
מאמר אמיץ
כתב | 20-02-2017 13:56
הנסיון של העולם הנאור ויפה הנפש לחלל את מושג המשפחה הוא בדיוק המטרה, הפסולה, שהיא פורקן יצרים, פירוק המושג משפחה, והמחוייבות הערכית מוסרית של תא משפחתי הרבי מחבד כבר הביא לדוגמא, את המחוייבות להורים שאף ילדים שאינם שומרי תו''מ מגיעים לבית כנסת לומר יזכור מכח זיקתם להורים, הכבוד והרגש אליהם. ואילו העולם החדש מעוניין ליצור אנשי מבחנה שלא יודעים בין ימינם לשמאלם וכדברי הנביא 'האומרים לעץ אבי אתה ולאבן את ילידתנו' זה בדיוק מה שהם רוצים, ריקון ממשמעות, ניתוק הקשר דם, לקרר ולאטום רגש ערכים ומחוייבות.
הזוג שהתעלל מינית בילד הם חרדים
תפתח עיתון.תקרא | 20-02-2017 15:14
היתה כתבה ביום שבת על זוג חרדי שהתעלל מינית בילד
אמיץ? בטח שלא. פחדני? בור? לגמרי.
נתי | 20-02-2017 14:43
הציטוטים שלך, ברישא ובסיפא, מעידים שאתה בעיקר מצטט... אבל מאד מעט חושב. המונח "מושג המשפחה" השתנה הלוך וחזור במשך מאות בשנים. בעולם המזרחי (גם היהודי) המשפחות הכילו ריבויי נשים וחיתון עם נערות קטינות. באשכנז שלפני 1000 שנה השיאו נערות בעל כורחן. ועד שהגיע חרם דרבנו גרשום ועשה קצת סדר. אין כזה דבר מודל משפחה יהודי אחד. יש המון מודלים. העולם האנושי שינה כל הזמן את תפיסתו באשר למונח המשפחה. בתקופת המשנה הגבר הממוצע לא החליף אפילו מילה אחת עם אשתו כי היא לא היתה ראויה לשיחה. לך תלמד קצת היסטוריה, לך תלמד קצת סוציולוגיה, ותפסיק לנפנף במקראות. העולם ה"יפה והנאור" מייצר שלל משפחות יפהפיות, מתפקדות, אוהבות, שכנראה אתה מסרב להרים את חוטמך ולהביט לאופן שבו הן חיות, ולראות כמה אהבה, מסירות ואחריות יש בהן. בדרך כלל מי שמדבר על "פורקן יצרים" פוסל במומו, אחרת מה קפצת עליך? אגב, גם אתה נישאת לאשה (?) מתוך "פורקן יצרים" ולא רק "לשם ייחוד"... העולם החדש מוחק אנשים כמוך בתהום נשיית דעות קדומות וזקנים צווחניים. וכמה טוב שכך.
21
מיכאל, אתה בטוח שאתה אדם מאמין ?
אלי | 20-02-2017 14:02
איפה קראת בהלכה שלך שישתלם לך להתחנף לצאן מרעיתך, תוך כדי התססה והפצת שנאה ? עד כדי כך אתה לא עומד בזכות עצמך ? אתה רוצה לדבר על החוליים של החברה המערבית ? דבר ישר ולעניין. תקוף את האשמים האמיתיים. אתה מרגיש רע עם עצמך על משהו ? טפל בעצמך. אל תשליך על אחרים. תהיה בטוח שהקב"ה מתבונן מלמעלה, ומתבייש בך. אני מתנחם בעובדה שהוא גם נוקם. בהתחלה- סימנים קטנים ולא ברורים ( דו"ח של 500 ש"ח, שבירת רגל, פריצה קטנה לרכב ) ואח"כ שורה של אסונות שהדעת לא יכולה לסבול, בלי יכולת להתגונן בפניהם. לפחות את זה הרווחת ביושר.
22
איכס
נאוה | 20-02-2017 14:09
תחליף גייז ביהודון תקבל מאמר אנטישמי לעילא של מיטב הכותבים משם. חרפה עליך ועל מי שנותן לך לכתוב ולפרסמו.
23
תתביישו. פשוט תתביישו.
אני | 20-02-2017 14:23
גועל נפש. ההתגוללות הזאת כאילו הלהטבים אשמים בזה שיש אנשים אכזרים בעולם המאמר האיום הזה גורם לכלכך הרבה סבל וכאב אתם מגלים אכזריות. אתם אנשים רעים. לאתר קוראים ״סרוגים״? הכיפה הסרוגה מתביישת בכם.
24
הלוואי שתדע משפחתיות חמה כמו במשפחות הלהט"ביות שאני מכי
דתי אחר | 20-02-2017 14:24
מתוך בורותך עשית פה דה-הומניזציה חמורה לאנשים שכנראה אינך מכיר
25
יש לכם את זה עם יותר הסתה ושנאת חינם?
אלון | 20-02-2017 14:25
מי אתם שתקבעו לאחרים איזו משפחה צריכה להיות להם? פשוט בושה.
26
מעניין מאוד
סופאלין | 20-02-2017 14:25
מעניין אם ההתעללות בקשישים נובעת מהמחסור שהייתה לאותם מתעללים בהתעללות בילדותם. שנאמר כל מי שלא משגל ילד מהצד אינו רב כשר לישראל...
27
מכתים ציבור -לא כולנו (דתיים) טיפשים כמו האוויל הכותב
יואל | 20-02-2017 14:38
מדובר באדם עם בעיה הניתנת לזיהוי ללא מומחיות מיוחדת. תנו לנו לציבור הדתי קרדיט שלא כולנו מקשה אחת ושתפו רקוב (ולא חכם במיוחד) יש בכל מגזר
אני מכיר רבים וטובים בציבור שלכם
אמציה | 20-02-2017 16:37
אנשים ונשים משכלים, נבונים ובעלי ערכים. קשה לי להאמין שהיו מסכימים לבמה שנתתם לדעות המטופשות והרשעות הללו. לא הציבור מוכתם, אלא מי שכתב ומי שפרסם. הוצופוביה היא לא דעה - היא דעה קדומה!
אבל למה האתר נתן לו במה?
יעל | 20-02-2017 15:46
האתר לא חייב לפרסם כל מה ששולחים אליו. הוא לא פרסם את זה בבלוג אישי שלו. זה אתר תוכן גדול לציבור הדתי שאני מניחה שיש בו סינון כלשהו של התכנים המפורסמים, כולל עורך הבוחר כותרת וכותרת משנה (לטענת הכותב, הוא לא ניסח אותן). למה זה מפורסם?
28
דמגוג עלוב שמחפש כנראה הרבה תשומת לב
שי | 20-02-2017 14:38
צריך להיות בעל מוח ממש מעוות כדי לעשות את ההקשר הזה. מאחל לו רפואה שלימה. כדאי שמערכת סרוגים תבצע סינון על מה שהם מפרסמים כאן,כי זה לא מוסיף להם כבוד
29
מצוקת הקשישים בבתי האבות
ליאורה ש. | 20-02-2017 14:40
1. צריך לחשוב מחוץ לקופסה. יש להציב בכל חדר בבתי האבות, מצלמות 24/7. 2. חובה לאפשר ואף לסייע, לכל קשיש, שמודע לכך שחייו אינם חיים, בגלל מצבו הגופני הנורא, ואינו חפץ להמשיך לחיות "בפקודה" - לסיים את חייו, באופן רפואי, ובכבוד. ולחסוך מעצמו את כל הסבל חסר התכלית. לחשוב מחוץ לקופסה. לא יעזור לקשישים הנמקים בסבלם, אם נשכח אותם ונתרכ בחבטות הדדיות. מחכה לתגובות.
30
אתה אדם שפל
מישהו שפל | 20-02-2017 14:43
שמייצג ציבור שפל לא פחות.
31
הסתה מהזן הנחות ביותר
מיכאל | 20-02-2017 14:55
מנפיסט מביך, נוטף שנאה ובורות המעיד על מחברו ואכסנייתו ולא מעבר.
32
איפה בני המשפחה של ילדים שעוברים התעללות מיני בישיבות?
אלון | 20-02-2017 15:00
איפה בני המשפחה של ילדים שעוברים התעללות מינית בישיבות? איפה בני המשפחה של נשים חרדיות שחוטפות מהבעלים שלהן מכות רצח על בסיס יומי? התעללות יש בכל מקום גם בקהילה הדתית ובקהילה החרדית. ההכללה שכתבת דוחה ומגעילה. בניגוד אליך אני יודע להגיד שלא כל הדתיים חושבים כמוך, רק הצרי אופקים, שפוחדים מהנטיות המיניות של עצמם, שפוחדים להסתכל במראה ולגלות את האני האמיתי שלהם ולכן מעדיפים לקבור את הפנים בגמרא.
33
אתה חולה נפש. לך לטיפול
ירושלמית | 20-02-2017 15:07
מי שצולם מתעלל בזקנים גדל במשפחה להט"בית? רוצחי ילדיהם גדלו במשפחה להט"בית? הרוצחים, האנסים, הגנבים והמושחתים דווקא גדלו במשפחות טבעיות. כך גם ראש ממשלה לשעבר, ראשי עיריה, חברי כנסת, שרים שגדלו במשפחות טבעיות. אתה מסית ומפיץ שנאה, ומנצל מצב נוראי לתועלת האג'נדה האישית שלך. כנראה הוריך הטבעיים לא עשו עבודה טובה בחינוך ולא לימדו אותך לאהוב את הבריות. אתה בושה לאנושות
34
עוד מסמר בארון הקבורה של הציונות הדתית הנכחדת
רוני | 20-02-2017 15:09
לכותב המאמר שבטח גאה בעצמו שהוא שואל את השאלות שאף אחד לא שואל, הנה שאלה, עוד כמה זמן הציונות הדתית תתקיים? המספרים הולכים ופוחתים, וכל מאמר כזה רק מקרב את הסוף מהר יותר. בהצלחה...
35
בושה וחרפה
נמרוד | 20-02-2017 15:11
אין מילים לתאר את הסלידה שאני רוכש לכותב המאמר ולא פחות ממנו לעורך האתר.
36
מה הקשר - אתה רציני ?
קורא | 20-02-2017 15:15
אתה טוען שאין קשישים דתיים בבתי אבות ? אם הטיפשות הייתה כואבת, כנראה היית בגבס כל החיים.
37
לפי כמות התגובות כאן למדתי כי חיבים להקים ארגונים חזקים
משה שומרון | 20-02-2017 15:15
שיחזקו את התא המשפחתי הביולוגי - יהודי, וילחמו בארגוני הלהטב"ים שהורסים לנו את החברה מבפנים. ברור כשמש לראות את כמות התגובות ואת רמת הרפש שהם משליכים במיכאל פואה, כדי להבין שיש כאן ארגון מאורגן ששולח טוקבקיסטים להגיב, וברור לי במאת האחוזים כי הציבור הרחב מסכים לחלוטין עם מיכאל פואה. אבקש ממר פואה שימשיך לכתוב ולבטא את רכשי הציבור הרחב ויפרסם מאמרים כאלה לעיתים יותר תכופות. בנפשנו הדבר!
צודק בהחלט
יניר | 18-05-2017 13:29
תתבייש לך
עדי | 23-02-2017 22:44
אתה לא היהודי שאלוהים רצה בו. כזאת שנאה לאחר ולשון הרע. גועל נפש. הציבור הרחב רואה אנשים חשוכים כמוך ומזדעזע עד עמקי נשמתו. מי שמך?? מי שם אותך להחליט?? תתבייש לך ושכמותך! אתה לא יותר טוב מאף אחד!
ענק!
נורמלי | 20-02-2017 23:34
התגובה הזו חשובה יותר מהמאמר עצמו. רק עכשיו עליתי על זה שהם באמת מאורגנים, ולא מגיבים בספונטיניות
אשמח לדעת מי הארגון שבשמו, לדעתך המלומדת, אני כותבת
דפי | 20-02-2017 18:42
כדי לדעת למי לשלוח חשבונית.
כבר הקמתם ארגונים חזקים מספיק
אני | 20-02-2017 16:21
כבר הקמתם ארגונים חזקים מספיק ששותים את כל התקציבים מכל מה שראוי במדינה הזו. כולל טיפול בקשישים. כבישים בהתנחלויות, ישיבות ולימודי תורה (מקצוע משעשע ומעניין, אך לא ראוי לתקצוב עודף) עדיפים על השקעה בגיל הרך, חינוך למדעים ואמנויות, טיפול בקשישים? אני פה לא מטעם אף ארגון אלא כאדם שנדהם לראות שזבל רעיוני טהור זוכה לבמה על גבי האינטרנט כאן ועכשיו, ב-2017. וכלסבית. עובדת. משלמת מיסים. ששירתה בצבא. שמממנת את עליבות הנפש שנהייתה מדינת ישראל.
זה לא ארגון - כולנו מסכימים שזה מאמר מסית ומטופש
J | 20-02-2017 16:15
אדון משה שומרון - האנשים שנמצאים בבית האבות ההוא הם מהדור של המשפחה ה-"קלאסית". הדור הצעיר יותר, זה שבעד אהבת חינם ולא שנאת חינם (כמוך) - עוד לא הספיק להגיע לבית אבות ושיתעללו בו. קשה להאשים את החברה שלנו פשוט בזה שהיא הופכת להיות אלימה יותר? אין פה שום קשר למיניות אלא לטשטוש הערכים הבין אישיים - "ואהבת לרעך כמוך", "והדרת פני זקן", "לא תשים מכשול בפני עיוור", "המלבין פני חברו ברבים... - אין לו חלק לעולם הבא". מזמן שכחת איך זה לאהוב בני אדם - אתה עסוק בלשנוא ולך אדוני - אין שום חלק בעולם הבא שאתה מאמין בו כי אתה חוטא. אתה חוטא בחטא הגאווה, אתה חוטא בכל הדברים שלא ניתנת עליהם הסליחה ביום כיפור - כי יום כיפור הוא בין אדם למקום - ואתה - לך אין חברים. לך אין עם. לך תכפיש עוד אנשים טובים שלא עשו לך שום דבר. במה אתה שונה מהגרמנים בשנות ה-30? במה אתה שונה מאלו שטענו שליהודים אין נשמה והם הורסים את גרמניה מבפנים?!
משה שומרון - אתה ושכמותך הסכנה לחברה הישראלית
תמיר | 20-02-2017 15:48
מחרחר שנאה, מדון וריב בתוך העם. תתבייש, אתה פוגע ביהדות ולא מייצג את ערכיה.
38
מיכאל פואה
איתן | 20-02-2017 15:25
כותב יקר, יכולת לקצר ולכתוב: "אני אידיוט" ולחסוך לנו זמן יקר.
39
אתר מרתיח, איש מרתיח, דעות מרתיחות
אני | 20-02-2017 15:41
ולא יהודיות בעליל. בושה בושה בושה בושה
40
העורך שהעלה את הדעות החשוכות האלה לאתר - תתבייש!!
חרד למדינה ולחברה הישראלית | 20-02-2017 15:47
מסיתים ומתירים דמם של חפים מפשע על רקע אפלייה של נטייה מינית. מחקרים מובילים בפסיכולוגיה וברפואה מצביעים על כך שהורים להט"בים וילדיהם מובילים בכל הפרמטרים. די לשנאה ולבורות בשם הדת, לקחתם את היהדות היפה והוזלתם אותה.
41
זרקת חץ וציירת סביבו מטרה.
עידו | 20-02-2017 16:05
זה לא נראה כאילו ניסית לחפש את הסיבות האמיתיות לבעיה, אלא בחרת נושא כאוב והשתמשת בו כדי לקדם מלחמות אג'נדה פרטיות. סדר העדיפות הלאומי צריך להתהפך על ראשו כדי שמקרים כאלה יפסיקו לקרות. חבל, הכתבה מביישת את האתר.
42
היתכן שהציונות הדתית תהפוך למגזר השנוא בישראל?
אזרח הומו | 20-02-2017 16:24
להקיא עליכם. הלוואי שיחזירו אתכם יחד עם השטחים. תוכלו להמציא קשקושים יחד עם החמאס. חבורה של פסיכים
פשש אתה נשמע אדם מאוד אוהב ונאור
דודו | 21-02-2017 21:24
זה בדיוק גזענות, בגלל דברים של אדם אחד מבחינתך להרוג ציבור שלם
43
תסרגו לעצמכם מוח
מתן | 20-02-2017 16:33
הסיבה להתעללות בקשישים היא בגלל אקלים אלים בחברה שמובל על ידי אנשים בורים ועמי ארצות כמוכם (לשון הרבים מתייחסת לאנשי המערכת וכל מי שקשור בפרסום הכתבה הקיקיונית הזו בלבד)
44
ההתעללות בקשישים זה בגלל ששמים פיאה נכרית!!!
איש אמת | 20-02-2017 16:45
אוייש, איזה תת רמה....
45
המום מהמאמר המטופש הזה
אלעד | 20-02-2017 16:53
באמת? הבעיה זו הקהילה הלהטבית? מקרי האונס במשפחות סטרטיות, מקרי ההתעללות של רבנים בילדים, התעללות בקשישים - זו בגלל הקהילה הלהטבית?! אבסורד! איזו בורות, איזו שנאה. כמה חבל שפרסמתם את דברי הבלע הללו.
46
יום יבוא והוא לא רחוק בכלל
דארווין | 20-02-2017 17:05
בו אתם הפרימיטיבים, הגזענים, המיזוגנים, ההומופובים והבורים...תהיו סתם עוד פיסת פסולת בפח האשפה של ההיסטוריה האנושית, זמנכם קרב, אתם לא יכולים להתקיים במקביל לאנושות הנאורה והמתקדמת בעתיד הקרוב. אתם שריד לכל מה שיכול להשתבש באנושות, אתם מחלה ממאירה בתוך הגזע האנושי. אתם הולכים נגד הטבע, הרציונאל, הקדמה והאור...אתם לוקחים את האנושות שתי צעדים אחורה על כל צעד קדימה שאנחנו עושים. יום יבוא, ואתם תהיו נחלת העבר. מקווה לראות את היום הזה מגיע במהרה.
47
תגובה
איזי | 20-02-2017 17:21
לדעתי הגדרת מחדש את מוסד הטפשות. אני מקווה באמת בשבילך שאתה לא מאמין במה שכתבת. אי אפשר אפילו להגיב ברצינות לגיבוב כזה של שטויות . מציע לך פעם הבאה לחשוב (תתאמץ) לפני שאתה כותב
48
הפוסל במומו פוסל - מיכאל פואה, יא...
גיל גלעד | 20-02-2017 17:51
באמת? מיכאל פואה, אתה משמיץ ומטיל רפש בציבור שלם. טועה ויוצר רק פילוג ושנאה. מה שהשתנה אינו ערכי המשפחה (!) אלא - מבנה המשפחה ! בטוח שאת תעשו בדיקה, תראו שבמשפחות של להט"בים יש הרבה יותר כבוד לזולת, קבלת האחר באשר הוא, והקפדה על כבוד האדם. ...הרבה יותר מאשר בהרבה משפחות חרדיות בהם כל מי שאמונתו שונה, כל מי ששייך לעדה או ציבור אחרים הוא כבר פסול. היכן קיימים עדיין אפליה וגזענות במערכת החינוך - אם לא בציבור החרדי? ...והיכן אנו שומעים על יותר מקרי תקיפה מינית של ילדים וילדות? ...כן - ניחשתם נכון. לא בקרב חילוניים, בוודאי שלא בקרב הקהילה הלהט"בית, ...אפילו לא בקרב הציבור הערבי. בקיצור - מיכאל פואה - "הפוסל, במומו פוסל". תבדוק את עצמך חביבי.
מיכאל התכוון בדיוק לאנשים כמוך שמקדשים את הסילוף המוסרי
מני | 18-05-2017 13:27
גיל גלעד אתם מעוותים הכל וגורמים נזק בל יסולח נגד אבותנו ותורתנו הקדושה
49
כתבה מזעזעת שנודף ממנה ריח של שנאה
אלעד | 20-02-2017 18:53
פשוט הזוי שנותנים לפרסם גיבוב מחורבן של שטויות כאלה ....
50
עליך לעשות תיקון עומק אחרי הכתבה הזאת, רוע בהתגלמותו.
יואב אשכנזי | 20-02-2017 18:57
אני מברך אותך שהקדוש ברוך הוא ישפוט אותך במידת הדין.
51
כזה רצף שטויות לא קראתי כבר שנים
ליאת | 20-02-2017 19:36
ואני מצטערת על שימוש במילה מבזה ומזלזלת כמו שטויות אבל זו הקלה במילים הקשות שניתן להדביק לגבב המילים הזה. אי אפשר לטעון שאנשים שחיו במשפחה גרעינית מסורתית (הדור הקודם וזה שלפניו) מתנהלים באופן מסוים בגלל ערכים של הדור הנוכחי. בנוסף, הכותב הפגין אפס הבנה או לחלופין התעלם במזיד מבערך מליון גורמים להתעללות ובאופן הפשוט שבו העולם עובד.
52
מאמר הזוי ביותר
לאה | 20-02-2017 20:13
כדתיה, סטרייטית הזדעזעתי לקרוא את המאמר המנותק וההזוי הזה. מביך ברמות.
53
נראה מעיון פשוט בתגובות שאנשים לא קראו את המאמר
אחד | 20-02-2017 20:43
כותב המאמר לא התכוון שהאנשים הנ"ל מתעללים בקשישים אלא שהגישה שהם דוגלים בה ומכניסים לחברה גורמת לשינוי תפיסה חברתי שמביא את האדם לאגוזאיזם שמביא אותו להתעלל בקשישים
54
מה שמיכאל פואה רוצה באמת
שיר | 20-02-2017 21:16
זה להיות מעין שיח סעודי, 4 נשים ועשרות ילדים (מאות נכדים), כדי להיות בטוח שאף אחד לא יזרוק אותו לעת זקנתו ושכולם יכבדו אותו בהיותו הפטריארך הקשיש. ברור שליברליות וההכרה בדרכים שונות לחיים ולמימוש עצמי מאיימת עליו (ועל כל הפטריארכיה). אבל מיכאל היקר, לא סתם כתבו בתהילים "אל תשליכיני לעת זקנה", גם בחברה פטריאכלית אפשר להשליך זקנים לבית אבות מסריח. הכל תלוי בערכים... ומהיכרות אישית ישנן משפחות להט"ביות עם פי אלף יותר ערכים ממך יא חתיכת חשוך. תחזור למערה שלך בבקשה.
55
מיכאל פואה - גם אוויל מחריש לחכם ייחשב
ניסים | 20-02-2017 22:18
פיספסת הזדמנות פז לשתוק
56
התעללות בקשישים
אתי חן | 21-02-2017 5:57
כל אוכלי החינם שיושבים כל היום ללא מעש ולא תורמים למדינה מקבלי הקיצבאות. שיתחייבו לעבוד בבתי אבות מס שעות ביום. אחרת לא יקבלו שקל! וכל השטויות שניכתבו על התפרקות הערכים . בגלל הלהט״ב??באמת תסרכו לכם מוח
57
פרובוקטור זול ומרושע
אריק | 21-02-2017 6:02
האלימות כלפי זקנים באה על רקע פירוק תא המשפחתי או על רקע אווירת שנאה לאלימות שקיימת בחברה? שלטון צבאי על עם אחר? נבחרי ציבור שמשסעים את העם? קיטוב וסיח קיצוני מצד אנשי ציבור?
58
תזכורת לעצמי: להזהיר את ילדי מסרוגים. אנשים ואתרים.
המום | 21-02-2017 8:26
הנסיון לקשור את החתירה לאושר ומימוש עצמי, עם ההתפרקות מהסולידריות החברתית והדאגה לזולת, הוא שטחי, סטגמטי, ומטופש.
59
למיכאל פועה מוצע לך כאן הצעה כפי שהצעתי לאחד הרבנים
והוא בהתנשאותו לא התיחס | 21-02-2017 8:46
מה דעתך להתחיל לארגן מכינות קדם צבאיות, דתיות וחילוניות עם חרדים לעבודה בבתי אבות, ראשית זו כמובן מצוה, שנית יחסוך להביא לכאן עובדים זרים, עוד רעה חולה,עובדים זרים מתפלים בקשישים שתש כוחם משום שילדיהם עושים קרירות ועסוקים כל הזמן בעצמם, זה מכוון לכולם, המגזר מיכאל פועה ורבני הציונות הדתית, ובזמן האחרון רבניות פוסקות הלכה שיש להם כל היום זמן לפירסומת ילכו לעבוד בבתי אבות, במיוחד אצל סיעודיים, תאמין לי מיכאל פועה רבנים ופוסקות הלכה, אלוהים יהיה מרוצה מכך הרבה יותר טוב מכל הלימוד שלכם, הכרתי אנשים שמרוב שהם לומדים לא רואים מה שנעשה מתחת לאפם. כדאי לקרוא לחשוב ולהפנים אולי יצא משהו מתגובה זו שמכוונת גם אל הרב יובל שרלו.
60
אתה רציני?
עודד | 21-02-2017 9:26
איזו עליבות,לנצל נושא כואב ומקומם כמו ההתעללות בקשישים כדי לקדם את האג'נדה שלך שאין כל קשר בין השניים. טוב, אני כבר יודע מאיזה אתר לא לקרוא יותר חדשות...
61
כמה רוע. כמה דמגוגיה.
בן | 21-02-2017 9:37
תתבייש לך. להמציא בכוח סיבות למה אוכלוסיה שלא קשורה בכלל לנושא המדובר היא האשמה בו ובתחלואי החברה , אתה יודע טריק של מי זה היה?
62
לא הלכת קצת רחוק מידי??
שושו | 21-02-2017 9:37
וואו איזו הסתה במסווה של אידאולוגיה ערכית
63
או נגיד הפרטה בלי פיקוח
אלי | 21-02-2017 9:45
לא לכל הזקנים יש משפחה. המדינה הפריטה את השירותים הסיעודיים למי שעושה את זה הכי בזול ובלי פיקוח. התוצאה צוותים לא מוכשרים שמקבלים שכר רעב ומוציאים את התסכולים שלהם על החוסים. אבל מה אפשר לצפות מהריקבון המוסרי של אנשים כמו הכותב, שיעוותו את הכל בשביל האג'נדה מלאת השינאה שלהם. הכי מצחיק זה שהאיש מדבר כאילו בשם היהדות, אבל פשוט משחזר לחלוטין טיעונים של נוצרים אמריקאים
64
עוד רב עם המוןןן שכל
רחל | 21-02-2017 14:13
מרוב בטלה המוח שלו משחרר פנינים הזוי בא לו על ההומואים מחר יבוא לו על האישה עם החצאית
65
סליחה אבל זאת אחת הכתבות המגוחכות.
עומר | 22-02-2017 9:42
מישהו יודע כמה מהמתעללים היו הטרוסקסואלים שגדלו במשפחות נורמטיביות? אני מנחש שרובם. וכמה היו מהם היו דתיים? כניראה עוד כמה. אבל כן "ההומואים אשמים" (ויהודים מכינים מצות מדם יהודים נוצרים).
66
הלו יש מישהו בבית??
ירון | 23-02-2017 6:35
יש לך את זה אולי ביותר הזוי הוצא מהקשרו גזעני סוגני שוביניסטי יותר?
67
לעתים נדירות אפשר לעשות טיעונים מגעילים בשם ערכים נעלים
תמיר | 23-02-2017 18:52
הצלחת!
68
פויה לך פואה
שלום | 23-02-2017 20:15
הינך כותב כך רק בגלל ששכחו ממך ויש בחירות בזהות ואתה נזקק לדיון מרגיז אז כל לא נתרגז וכן נזלזל בך ודעותיך אני תקוה שילדך שאני מכירם ישבו איתך לבירור הענין
69
לסבית הומו טרנסגנדר ביסקסואל כל חטא שקיים בעם ישראל
יעקב | 23-02-2017 22:36
שורשיו הם מחוץ לעם ישראל. כל המילים המרכיבות את המילה להטב הן מילים לועזיות. המילה להט"ב מבלבלת הרבה אנשים שיכולים לחשוב שהמילה להט"ב היא מילה עברית. אנחנו נמצאים בארץ כנען שנים חשבתי שהארץ הזו היא ארץ ישראל עד שבאה התופעה הלהטבית ומסבירה שהארץ הזאת היא ארץ כנען.
70
אני מתביישת בכם שאתם מעידים לתת במה לכזו שנאה
עדי | 23-02-2017 22:41
ואהבת לרעך כמוך! איזה מין דת אתם מקיימים כשאתם מפיצים שנאה וחושך כזה? אלוהים מתבייש בכם! פשוט רוע טהור! אתם יכולים לצאת נגד אורח החיים שהם מקיימים, אבל להסית לשנאה ולקשר בין זה לבין אירוע אלים ומזעזע?? בושה! אתר סרוגים אתם פשוט בושה ומזעזע שאתם נותנים לדבר כזה תפוצה!
71
צודק במאה אחוז.
ידידיה שילה | 23-02-2017 23:18
כל הכבוד ששמת את האצבע על הנקודה. הלוואי שיתחילו לחזור לערכי המשפחה. ולא שמשרד החינוך ברשות הבית היהודי, יתנו לגיטימציה לאג'נדה של הלהט"ב.
72
הסתה מתועבת. טוב מאוד שתבעו אתכם על ההסתה הזאת
בושה לאתר יהודי שלא למד את סכנות ההסתה מההיסטוריה | 07-03-2017 1:27
לא תפיץ שנאת חינם. זה הכול. בטח כשהטיעונים לשנאה הזו כל כך מטומטמים.
73
רק לאוריה ,עמית אלגת ונמרוד מאורו אביב מהפייסבוק: עם פה
אוראור | 29-01-2018 18:02
ג'ורה כזה - אתם מנשקים את האימהות שלכם - שהביאו גסי רוח שונאי אדם כמוכם לעולם הזה? אה? רביב פטר - ואתה תטוס לגרמניה או לצרפת - הבנת?????????????? אנטי דתי אחד - תגיד תודה שלא חשבו אפילו לענות לך! בצלאל בן משה: כל בן אדם שאומר דברים שלא מוצאים חן בעיניך זקוק לטיפול פסיכיאטרי? תעשה טובה!