שלמה נאמן ניצח בבחירות לראשות גוש עציון - סרוגים

שלמה נאמן ניצח בבחירות לראשות גוש עציון

שלמה נאמן נבחר לראשות המועצה האיזורית גוש עציון לאחר שגבר על משה סוויל, ששימש כראש המועצה בשלושת החודשים האחרונים

author-image
שלמה נאמן ניצח בבחירות לראשות גוש עציון
  (צילום: יח"צ)

שלמה נאמן נבחר לראשות המועצה האיזורית גוש עציון לאחר שגבר על משה סוויל, ששימש כראש המועצה בשלושת החודשים האחרונים.

נאמן מחליף בתפקידו את דוידי פרל שפרש מתפקידו לאחר שנאלץ לשלם דמי שתיקה לאישה שטענה כי הטריד אותה מינית.

נאמן זכה ל 46  אחוז,מהקולות משה  סוויל זכה ב 37 אחוז ו 16 אחוז למשה ברניקר. בנאום הנצחון הודה נאמן לפעילים ואמר כי "מהיום כולנו גוש עציון. כולם נצחו. חתמנו על שטר ואנחנו מחוייבים לפרוע אותו.  מסע הריבונות על גוש עציון מתחיל הערב."

משה סוויל  בתגובה ראשונה: "אני  מברך את שלמה נאמן על בחירתו הערב לראש מועצת גוש עציון.בחמש השנים האחרונות  הייתה לי הזכות לשרת את קהילת גוש עציון מתוך תחושת שליחות באמונה. בהצלחה לשלמה, הצלחתך הצלחתנו".

הצלחתך – הצלחת גוש עציון

חבר הכנסת מוטי יוגב בירך את נאמן על נצחונו ואמר: "שלמה היקר, זכות גדולה ואחראיות עצומה, נפלה בחלקך, עם היבחרך לראש המועצה האיזורית גוש עציון".

"גוש עציון-דרך אבותינו, מחברון בואך ירושלים, מועצה אזורית וישובים משגשגים, שאין לי ספק שבמידותיך וכישורך, תוביל ותקדם אותם עד קוממיות וריבונות בארצנו. 'חזק ואמץ מאד'. יוליכך ה' לשלום ויביאך למחוזות חפציך, בהצלחה ולשלום. הצלחתך, הצלחת גוש עציון, הצלחת עם ישראל".

שלמה נאמן (43), תושב כרמי צור, נשוי אב לחמישה וסב ל-2 נכדים. נאמן עלה לארץ בגיל 17 מברית המועצות והחל את דרכו בישיבת הגוש. לאחר מכן הקים משפחה וקבע את ביתו בכרמי צור שם הוא מתגורר בחצי היובל האחרון.

נאמן הקים שורת ארגונים ציוניים, כיהן במגוון תפקידים ניהוליים בסוכנות היהודית עד לרמת מנהל חטיבה בסוכנות, ניהל מערכות פילנטרופיות בין-לאומיות בהיקפים של מיליוני דולרים. עסק רבות בהעלאת יהודי ברית המועצות ארצה בהחזרת המורשת היהודית וחיזוק הקשר עם החוויה הישראלית. לאחר מכן עבר נאמן להיות יועצו הבכיר של השר לענייני ירושלים זאב אלקין, תפקיד בו הוא שימש עד למערכת הבחירות האחרונה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו