מנכ"ל הכנסת בסיור מקצועי ב"איחוד הצלה" - סרוגים

מנכ"ל הכנסת בסיור מקצועי ב"איחוד הצלה"

מנכ"ל הכנסת מר אלברט סחרוביץ וצוות לשכתו סייר בימים האחרונים במטה הארצי של 'איחוד הצלה' בירושלים. במהלך הביקור נחשף המנכ"ל לפעילות הרבה של הארגון המונה כ-3,200 מתנדבים ברחבי הארץ כמו כן התרשם המנכ"ל ממגוון המיזמים והפרויקטים של הארגון

author-image
מנכ"ל הכנסת בסיור מקצועי ב"איחוד הצלה"

מנכ"ל הכנסת, אלברט סחרוביץ', וצוות לשכתו סיירו בסוף השבוע האחרון במטה הארצי של 'איחוד הצלה' בירושלים.

במהלך הביקור, אותו הוביל מנכ"ל 'איחוד הצלה' משה טייטלבוים, נחשף סחרוביץ' לפעילות הרחבה של הארגון המונה כ-3,200 מתנדבים ביניהם: רופאים, פרמדיקים וחובשים, המצוידים במיטב הציוד הרפואי ובמכשור המתקדם ביותר, כל אחד לפי הכשרתו.

כמו כן התרשם המנכ"ל ממוקד החירום של איחוד הצלה אשר נותן מענה מידי יום לכ-800 קריאות חירום ברחבי הארץ.

בסיום הסיור ביקשו מנכ"ל הכנסת וקצין הכנסת ניצב יוסי גריף להודות לארגון איחוד הצלה על האירוח והצגת הפעילות החשובה ואיחלו לארגון הצלחה בהמשך הפעילות להצלת חיים ברחבי הארץ.

מנכ"ל איחוד הצלה, משה טייטלבוים, אמר בסיום הביקור כי "שמחתי לארח היום במטה איחוד הצלה את מר אלברט סחרוביץ' וצוות לשכתו ולהציג לו את כלל הפעילות של הארגון. כמו כן נידונו אפשרויות לשיתופי פעולה עתידיים עם הכנסת למען הגברת המודעות של הציבור כיצד לנהוג במצבי חירום רפואיים אשר מזדמנים לידם".

אחראי קשרי ממשל באיחוד הצלה שבי רפפורט אמר כי "הקשר עם מוסד הכנסת הינו חשוב ביותר, לאור העובדה שבמקום זה מתקבלות החלטות המשפיעות בין היתר על ביטחונם ובריאותם של אזרחי ישראל. מטרת איחוד הצלה היא לסייע בכל דרך באמצעות רשת ההצלה הלאומית להגיע לכל פצוע או חולה במדינת ישראל בתוך 90 שניות ולספק לו את הטיפול הרפואי הראשוני עד להגעת האמבולנס".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו