בן דהן עם קסדת הטייס המתקדמת בעולם - סרוגים

בן דהן עם קסדת הטייס המתקדמת בעולם

סגן שר הביטחון, הרב אלי בן דהן, ביקר ב'אלביט מערכות' בחיפה וביקנעם. במהלך הביקור חבש בן דהן את קסדת הטייס המתקדמת בעולם: "דוגמא לשילוב של עסקים וציונות"

author-image
בן דהן עם קסדת הטייס המתקדמת בעולם
  (צילום: דוברות סגן שר הביטחון)

סגן שר הביטחון, הרב אלי בן דהן, ביקר ב'אלביט מערכות' בחיפה וביקנעם.

בביקורו באתר החברה בחיפה פגש בן דהן מגוון מערכות צבאיות הניצבות בחזית הטכנולוגיה העולמית בתחום הביטחוני. בין היתר חבש לראשו את הקסדה המתקדמת בעולם לטייסי מסוקים והתפעל מהיכולת הייחודית לקבל את כל נתוני הטיסה על גבי משקף הקסדה המשפרת מאד את יכולות ושרידות הטייס.

בן דהן כלל בביקורו גם את אתר אלביט מערכות ביקנעם ושיבח את הנהלת החברה על השקעותיה באזורי הפריפריה. ביקנעם מועסקים כ-500 עובדים באופן ישיר ועוד כ 1000 עובדים במעגל השני, כספקי משנה.

בהמשך, נחשף סגן השר לטנק החדיש שפיתחה החברה וביקש לבדוק בפירוט את יכולותיו החדשניות בתור תותחן לשעבר ששירת בין היתר במלחמת שלום הגליל והשתחרר כקצין אג"ם בדרגת סרן מחיל התותחנים.

במהלך הביקור אמר בן דהן: "השקעתה של אלביט בפריפריה החברתית והגאוגרפית יכולה לשמש דוגמא לשילוב עסקים וציונות במדינת ישראל. אלביט החלה בשילוב חרדים וחיילים בודדים ועליה להמשיך ולהגדיל את השקעותיה אלה, לצד פריסתה הגאוגרפית הנרחבת בשדרות, ביוקנעם ובערד".

‏50 שנה לשחרור ירושלים  ויו"ש הם גם 50 שנה להקמת חברת אלביט,שהוקמה בעקבות החרם על המדינה לאחר מלחמת ששת הימים והיום מייצאת למאה מדינות. איך שגלגל מסתובב לו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו