"לא מבינה": משה נריה כורסיה בסינגל חדש - סרוגים

"לא מבינה": משה נריה כורסיה בסינגל חדש

לאחר שהצליח לכבוש את המגזר בסינגל 'אותך מבקש' הזמר משה נריה כורסיה, משיק היום סינגל שני וחדש מתוך אלבום הבכורה, עליו עובד בימים אלו

"לא מבינה": משה נריה כורסיה בסינגל חדש

לאחר שהצליח לכבוש את המגזר ואת תחנות הרדיו עם סינגל הבכורה 'אותך מבקש' הזמר משה נריה כורסיה, השיק היום סינגל חדש 'לא מבינה' אותו כתב והלחין בניצוח הפקתו המוסיקלית של ראובן חיון. השיר מציג את המתח המתמיד בין התאווה למצפון, בין הגוף לנשמה, מציג את הקושי שבפער בין הרצוי למצוי.

הסינגל יכנס לאלבום הבכורה שעליו עובד בימים אלו. גם הסינגל הזה כקודמו הוא מעיין שיר אהבה. ששאלתי את משה מדוע דווקא שירי אהבה? הוא הסביר "אני חושב שכל השירים ובכלל כל החיים שלנו מונעים מאהבה, הכוונה מרגש. (ויש שיגידו שאני הכי שכלתן בעולם). אני יודע עמוק בפנים שאת ההחלטות הכי חשובות שלנו אנחנו מוציאים מהרגש, והרגש החזק מכולם זו אהבה, ולכן החלטתי להוציא החוצה את האהבה והכמיהה שלי לרצון אין סוף, לאמת, למקור של החיים".

כזכור משה נריה כורסיה, (25) מנוף איילון, נבחר כאחד מהקולות החדשים והמבטיחים במדור המוזיקה שלנו 'קול חדש'. בראיון שערכנו עימו סיפר על השילוב בין עיסוקו כמחנך לבין עיסוקו כמוזיקאי, על השפעותיו המוסיקליות המגוונות ועל החלום לשתף פעולה עם אמיר דדון.

לראיון המלא עם משה נריה כורסיה לחצו כאן

הסינגל הראשון שיצא אל תחנות הרדיו "אותך מבקש", התקבל בביקורות משבחות, זכה לחשיפה מכובדת מצד אנשי התקשורת ואף הגיע בחודש למעלה מ10,000 צפיות ביוטיוב. וכעת משיק את 'לא מבינה' ומקווה שיצליח להכפיל את ההצלחה.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו