לקראת ביקור נתניהו: כרזות הופצו ברחבי יו"ש - סרוגים

לקראת ביקור נתניהו: כרזות הופצו ברחבי יו"ש

לקראת ביקורו של ראש הממשלה בארצות הברית, כרזות הופצו הלילה ברחבי יהודה ושומרון הקוראות לנתניהו לחזור עם מתווה מדיני שסופו החלת ריבונות ישראלית

לקראת ביקור נתניהו: כרזות הופצו ברחבי יו"ש

תנועת 'נשים בירוק' הפיצה ברחבי יהודה ושומרון כרזות הקוראות לראש הממשלה, בנימין נתניהו, לקדם את מתווה הריבונות במהלך ביקורו בארצות הברית ופגישתו המתקרבת עם נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ.

על הכרזות שנתלו בלוחות מודעות ובצידי צירי הדרכים נכתב: "ראש הממשלה, צאתך לשלום ובבואך – ריבונות". ראשי תנועת נשים בירוק, יהודית קצובר ונדיה מטר, מציינות כי הצבת השלטים נועדה לחדד את ההזדמנות המדינית הגלומה בחילופי הממשל בבית הלבן.

"הנשיא האמריקאי טראמפ זרע במהלך קמפיין הבחירות תקוות לשינוי דרמטי במדיניות האמריקאית כלפי המתרחש במזרח התיכון בכלל והסכסוך הישראלי ערבי בפרט. הדברים באו לידי ביטוי הן בהבטחתו להעביר את השגרירות מתל אביב לירושלים והן בהחלטה המפלגתית למחוק את הסעיף הרואה ברעיון שתי המדינות המתווה ההכרחי לפתרון מדיני, אולם ללא אמירה מדינית-ערכית שתבוא מצידה של ישראל הטיית הספינה המדינית מתעתועי חלוקת הארץ לא תתרחש", מסרו מטר וקצובר.

"לנוכח זאת אנחנו קוראות לראש הממשלה לבוא כשבאמתחתו תכנית מדינית, מידית או מדורגת, שאחריתה היא החלת הריבונות הישראלית על יהודה ושומרון. זהו המתווה המדיני ההגיוני, המוסרי והציוני היחיד שעימו יכול ראש ממשלת ישראל להגיע לבית הלבן".

השתיים מוסיפות ומתארות תמיכה גוברת והולכת ברחוב הישראלי לרעיון הריבונות. זאת אל מול מנגנון משומן הממשיך ומעודד את רעיון הקמתה של מדינת טרור פלסטינית בלב הארץ, מנגנון שמאחוריו "אינטרסים מדיניים זרים", כלשונן.

יצוין כי הפצת הכרזות מתבצעת ימים אחדים בטרם כנס הריבונות הרביעי המתוכנן להתקיים היום (ראשון) בירושלים בהשתתפות שרים ואישי ציבור.

"עדות ממשית לתמיכה הציבורית הנרחבת ברעיון הריבונות קיבלנו במהלך הכנתו של הכנס שימים לא מעטים טרם המתוכנן נסגרה ההרשמה אליו", דברי קצובר ומטר.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
סויל לא אבל נאמן כן
משה וייס | 13-02-2017 2:05