בנט בנהריים: "מי שישלח יד אל ילדינו, ידו תיגדע ללא רחם"

בנט בנהריים: "מי שישלח יד אל ילדינו, ידו תיגדע ללא רחם"

שר החינוך נפתלי בנט השתתף היום (ה) בטקס האזכרה לשבע התלמידות שנרצחו בנהריים, על ידי חייל ירדני לפני 20 שנה ושיגר איומים ללבנון ולעזה

author-image
"מי שישלח יד אל ילדינו, ידו תיגדע ללא רחם"
  חורחה נובומינסקי

שר החינוך נפתלי בנט השתתף היום (ה) בטקס האזכרה לשבע התלמידות שנרצחו בנהריים, על ידי חייל ירדני לפני 20 שנה.

"אנחנו המדינה המאוימת בעולם עם האנשים הגיבורים בעולם. לא גיבורים שיודעים רק להגן על עצמם ממחבלים, אלא גיבורי היומיום שיכולים לקום כמו היום אחרי טילים על אילת ולהמשיך כרגיל, או אחרי טיל ברמת הגולן ולהמשיך בשגרת היומיום. משפחות הנערות כאן הן גיבורות אמיתיות, שאין להן נחמה אבל יש להם חיים שממשיכים להיות בארץ שכל גבולותיה מאוימים."

הנרצחות היו תלמידות כיתות ז' וח' מבית הספר הדתי אמי"ת מבית שמש, שהיו בטיול שנתי ב"אי השלום" בנהריים. דקמסה רצח שבע תלמידות, ופצע שש אחרות, מהן שתיים באופן קשה. באופן חריג הגיע המלך חוסיין לשבעה, והתנצל בפני המשפחות בשם הממלכה הירדנית.

מי שישלח ידו אל ילדינו ידו תיגדע ללא רחם

אנחנו נרדוף אחרי השלום, אבל זה יהיה מרדף מתוך עוצמה, מרדף עד שאויבינו יבואו אלינו ויתחננו אלינו: בואו נפסיק להילחם. מהגולן ועד גבול אילת בואכה עזה, נמשיך להיות חזקים, לקראת מערכה שעלולה לבוא אלינו כל רגע.

אני אומר מכאן לשכנינו מעבר לגבול בצפון או בדרום, איננו חפצים במלחמה אבל מי שישלח ידו אל ילדינו ידו תיגדע ללא רחם: אם הבחירה שלכם היא להתעצם לקראת הקרב הבא, הבחירה שלנו תהיה לחיות ואנחנו ננצח".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
יפה מאוד. בנט.מי שיפתח המלחמה גם בתי החולים
יפה יוסף | 15-03-2017 14:37
שלהם בסכנה.שכל אחד יקח אחריות מלאה על מעשיו.מלחמה זה לא משחק.