מבזקים

השר גלנט: "מעריך כי יהיה סבב לחימה נוסף בעזה כבר באביב הקרוב"

השר יואב גלנט (כולנו) התראיין הבוקר בתוכניתו של ניב רסקין בגל"צ והעריך כי ישראל תכנס לסבב נוסף ברצועת עזה כבר באביב או בקיץ הקרוב. השר אמר את הדברים לאחר שאמש נורתה פצצת מרגמה לעבר ישראל ולאחר תגובה של ישראל על יעדים אסטרטגיים. היות וישראל פוגעת בייעוד המנהרות על ידי מכשול והיות והחמאס נחלש ברצועה גלנט טוען כי לא מן הנמנע שיבוא סבב לחימה נוסף ברצועה וכאמור אף בזמן הקרוב

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות