נוער אפרת מגייס תרומות למען ילדים מיוחדים - סרוגים

נוער אפרת מגייס תרומות למען ילדים מיוחדים

סדרה של אירועים אורגנו לאחרונה במטרה לגיוס תרומות עבור ילדי 'סדנת שילוב', בית ספר לילדים בעלי צרכים מיוחדים בראש צורים. חניכי סניף בני עקיבא באפרת החליטו לאמץ את ילדי הסדנא: ארגנו שבת אירוח מיוחדת ואף מגייסים כספים בצורות יצירתיות עבור המוסד המיוחד, כמו הפקת הפנינג ענק ועוד...

נוער אפרת מגייס תרומות למען ילדים מיוחדים
  סניף בני עקיבא אפרת מארח

ביום שלישי, איסרו חג פסח, נערך 'יריד חסד' הפנינג מיוחד באפרת, בירת גוש עציון, ביוזמת חברי גרעין נחשון של סניף בני עקיבא ובסיועם של בני נוער מחבריא ב' של התנועה.

היריד נערך זו השנה השנייה כאשר מטרת האירוע היא גיוס הכנסות עבור ילדי ביה"ס לחינוך מיוחד "סדנת שילוב" בראש צורים, עימם מתנדבים חברי הסניף במהלך השנה. ליריד הוזמנו ילדי 'הסדנא' יחד עם מאות מילדי אפרת שנהנו וסיימו את חופשת הפסח באירוע מיוחד המוקדש כולו כתרומה לילדי בית הספר המיוחד.

ומה היה באירוע? מתקנים מתנפחים, תחנות ייחודיות, בובות פרווה ענקיות עימם יכלו הילדים להצטלם, דוכני אוכל, פרסים מיוחדים ועוד.

מארגני האירוע מסניף בני עקיבא אפרת מוסרים כי "באירוע זה, כמו רבים אחרים שאנו מארגנים במהלך השנה, אנו תורמים ליצירת חברה קהילתית המשלבת ביחד את גווני הקהילה האנושית ויוצרת תבנית, דוגמא ומופת ל: איך חיים ביחד."

בני עקיבא אפרת מארח את ילדי הסדנא (בנ"ע אפרת)

ויויאן גלזר, אמא לבן חניך בסדנא מסבירה את הקשר של נוער אפרת עם 'סדנת השילוב': "ישנה קבוצה מדהימה של נוער מ'סיירת בני עקיבא' באפרת, אשר הקימה קייטנה אשר מתקיימת מידי שנה בתקופת תשעת הימים, ומיועדת לילדים בעלי צרכים מיוחדים מה'סדנא'".

 גלזר מסבירה כי זו תקופה קשה להורים, מפני שכלל הקייטנות מסתיימות, ואין להורים מה לעשות עם הילדים, הזקוקים לליווי צמוד. גלזר מספרת כי בשנה שעברה היו מעל ל- 60 מדריכים מתנדבים אשר עבדו עם הילדים בצורה יחידנית: אחד על אחד.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
"כל הכבוד"
עדי | 01-05-2011 9:38
נוער אפרת יישר כוככחם,בתור אב לילדים בעלי צרכים מיוחדים , זה מחמם את הלב כפליים לראות אותכם מתגייסים למען האחר. כי בסופו של יום ואולי גם בתחילתו כולנו בעלי צרכים מיוחדים על חלק רואים ועל חלק לא."עם ישראל חי",המשיכו לעשות ולתרום.