פקקים וזבל ברחובות: ברקת השבית את ירושלים - סרוגים

פקקים וזבל ברחובות: ברקת השבית את ירושלים

ברקת משבית את ירושלים במחאה על כך שמשרד האוצר טרם העביר את התקציב לירושלים לשנת 2017. מכוניות זבל חסמו את כביש בגין. התוצאה: פקקי תנועה וזבל ברחובות

פקקים וזבל ברחובות: ברקת השבית את ירושלים
  (צילום: דוברות עיריית ירושלים)

אלפי ירושלים בהם עובדי עיריית ירושלים, הנהלת ההסתדרות, חברי מועצת העיר, וועדי הורים ואנשי המינהלים הקהילתיים בשכונות מפגינים בשעה זו מול ישיבת הממשלה שנערכה במקום במחאה על כך שמשרד האוצר טרם העביר את התקציב לירושלים לשנת 2017.

בעיריית ירושלים אומרים כי משמעות אי העברת התקציב לירושלים: פיטורי עובדים רבים, החזרת ירושלים אחורה ופגיעה קשה בשירותים הניתנים לתושבי העיר. קודם לכן התקיימו אסיפות מחאה של הגופים השונים באולם מועצת העיר.

החל מהבוקר מושבתים כל שירותי העירייה ברחבי העיר למעט מערכת החינוך, כפי שהחליט מטה המאבק למען ירושלים הכולל את עיריית ירושלים, ההסתדרות, ארגון ההורים והמינהלים הקהילתיים ברחבי העיר.

במקביל חסמו מכוניות לפינוי אשפה את כביש בגין לדרום ויצרו פקקי ענק בכניסות לעיר, וגרמו לעיכוב של שעה-שעה וחצי בהגעה למקום העבודה. גם הזבל מתחיל להיערם ברחובות, בגלל השבתת מערך התברואה.

(צילום: דוברות עיריית ירושלים)

ראש העיר ניר ברקת אמר כשהוא עומד על טרקטור מול משרד האוצר "זהו יום עצוב בירושלים. לצערי ירושלים לא על סדר היום של האוצר. האוצר דורש מעיריית ירושלים להעלות עוד את הארנונה, ולהכביד עוד את הנטל על תושבי ירושלים שמשלמים את הארנונה הגבוהה ביותר בארץ ולכך לא אתן את ידי. זהו מאבק על עתידה של ירושלים. לא אוותר כי ירושלים חייבת להמשיך ולהתפתח משנה לשנה. אני קורא לשר האוצר להתערב ולסייע לירושלים ולסיים את המשבר. אני קורא לממשלה לסייע לשר האוצר לסייע לירושלים. כי אין ירושלים אחרת.

יו"ר ההסתדרות במרחב ירושלים דני בונפיל ציין כי "זהו מאבק הוא אמיתי וצודק. לא נפסיק עד שלא נקבל את מה שמגיע לעיר ירושלים". יו"ר ארגון העובדים בירושלים אביחי אברהם אמר כי "החלטת משרד האוצר שלא להעביר את המענקים לעיר ירושלים תפגע בפרנסת כולנו, זהו מאבק על פרנסתנו ועל מקום עבודתנו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו