מגדל: רצח את אשתו, שני ילדיו והבן של השכנים - סרוגים

מגדל: רצח את אשתו, שני ילדיו והבן של השכנים

רצח מזעזע במושבה הסמוכה לטבריה. אב חשוד כי דקר למוות את אשתו בת 23 ואת שני ילדיהם. בנוסף הוא חשוד שרצח גם את הילד של השכנים (5) ודקר את אחיו בן ה-11

מגדל: רצח את אשתו, שני ילדיו והבן של השכנים
  זירת הרצח במגדל (צילום: אביהו שפירא,ynet)

רצח מזעזע במושבה מגדל ליד טבריה.

במהלך השבת חשוד אב, כי דקר למוות את אשתו, שני ילדיו הקטנים ואת הבן של השכנים. ילד נוסף של השכנים בן 11 נדקר ונפצע באורח בינוני. כוחות משטרה גדולים הוזעקו לדירה, ולאחר זמן קצר נעצר האב במטע סמוך לבית המשפחה.

 

הדיווח על רצח האם והילדים נמסר בשעה 14:48 למד"א מרחב ירדן. חובשים ופרמדיקים של מד"א איתרו בדירה אם צעירה בת 23 לצד שני ילדיה הקטנים – תינוק בן שמונה חודשים ופעוט בן שנה ועשרה חודשים – כשכולם ללא רוח חיים. הכוחות קבעו את מותם במקום. זמן קצר לאחר מכן אותרה גופת ילד נוסף, בן 5, בנם של השכנים.

במשטרה חושדים כי במהלך בריחתו דקר החשוד את הילד בן ה-11, אחיו של בן ה-5 שנרצח. הילד, שברח מהחלון, פונה במסוק לבית החולים רמב"ם בחיפה כשמצבו מוגדר קשה, שם השתפר מצבו וכעת הוא מוגדר בינוני.

פרמדיק מד"א דודו פחימה ופרמדיקית מד"א נדין ג'ובראן, שהגיעו לדירה, הרחיבו על הרצח: "כשהגענו למקום המראה היה מזעזע. אישה ושלושה ילדים היו מחוסרי הכרה, ללא נשימה וללא דופק עם סימני אלימות בגופם. לצערנו הם היו ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותם במקום. ילד בן 11 שהיה מחוץ לבית היה בהכרה וסבל גם הוא מחבלות וסימני אלימות בכל חלקי גופו. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים כשמצבו מוגדר קשה ויציב".

 

"זה טבח", אמרו השכנים. "אין מילה אחרת לתאר את זה. ואם היה לו משהו נגדה, למה לפגוע בילדים". פניהם של קציני המשטרה שיצאו מהזירה אמרו הכל. "איך אפשר לתאר זירה כזו של רצח ילדים? ארבע גופות? זה בלתי ניתן לתיאור".
מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
חייבים עונש מוות לרוצח, לא משהו אחר!!!!!
עונש מוות! | 28-01-2017 20:30
2
ה' תגאל אותנו...
.. | 28-01-2017 22:43