"מוטב להודעה כזאת שלא הייתה יוצאת" - סרוגים

"מוטב להודעה כזאת שלא הייתה יוצאת"

במועצת יש"ע תוקפים את הודעתם של ראש הממשלה ושר הבטחון ומכנים אותה "אחיזת עיניים": "אכזבה, מעט מדי ולא עונה על הצורך"

"מוטב להודעה כזאת שלא הייתה יוצאת"
  (צילום: Hadas Parush/FLASH90)

"אכזבה, מעט מדי ולא עונה על הצורך", כך הגיבו לפני זמן קצר (שלישי) במועצת יש"ע נוכח הודעתם של ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבטחון אביגדור ליברמן אודות ההחלטה לבנות 2500 יחידות דיור ביהודה ושומרון.

עוד נמסר מהמועצה כי "אחרי שנים של יובש מוחלט בבניה זו החלטה מצומצמת מאוד שאינה עונה על הצורך הגדול שיש בהתיישבות הישראלית ביהודה, שומרון ובקעת הירדן".

"לצערנו, זו אחיזת עיניים של כאילו אישור בניה בהיקפים גדולים, כשבפועל כמו בפעמים קודמות יבנו רק כמה מאות והשאר רק קידום תכנון. יותר מכך אנו מודאגים מאוד מממשלה שמתפארת בבניה בגושים, מוטב להודעה כזאת שלא הייתה יוצאת. הממשל האמריקאי התחלף וגם המדינות בישראל צריכה להשתנות. על ממשלת ישראל לאשר את כל התוכניות שנמצאות על השולחן ולהוציא מכרזי בניה בכל שטחי יהודה, שומרון ובקעת הירדן".

מי שעוד לא הביע התלהבות מהודעתם של נתניהו וליברמן הוא חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' מהבית היהודי: "אנחנו לא מטומטמים", תקף סמוטריץ'.

לדבריו: "הניסיון לזרוק סוכריה תקשורתית בדמות "תוכניות לפרסום והפקדה" של בניה עתידית של יחידות דיור בגושי ההתיישבות הוא במקרה הטוב תרגיל למניעת המשך תהליך החלת הריבונות ביהודה ושומרון ובמקרה הרע הכנת התשתית להקמת מדינה פלשתינית מינוס".

"תעלולי היח"צ האלה לא עובדים עלינו יותר", אמר סמוטריץ'.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
הבניה בארץ ביכלל
ג'ורג .ק. | 24-01-2017 20:29
אין בניה לזוגות צעירים ולא משנה היכן
2
מועצת ישע, אתם לא אמינים. זאת הרי היד שמפטמת אתכם
שק | 24-01-2017 20:59
3
ביבי לא מקדם את הריבונות על ישע
| 25-01-2017 15:41
כמו שציווה הד' בתנך לכן יש לו חקירות על גבי חקירות. אי אפשר להיות ראש הממשלה בלי לעשות כלום. אין כלום ולא יהיה כלום דברי ביבי.