סמסונג מודה באופן רשמי: 'נוט 7 התלקחו בשל כשלים בייצור'

סמסונג מודה באופן רשמי: 'נוט 7 התלקחו בשל כשלים בייצור'

לאחר עשרות אלפי פלאפונים שרופים, חברת סמסונג מודה הלילה באופן רשמי שהסיבה שגרמה למכשירי הנוט 7 להתפוצץ ולהישרף היא תוצאה ישירה של כשל בסוללה. ובמקביל הודיעה על עיכוב בהשקת מכשיר הדגל החדש גלקסי S8

author-image
סמסונג סוף סוף חושפת את הסיבה לפיצוץ
  נׁוט 7 שרוף(צילום יוטיוב)

לאחר עשרות אלפי פלאפונים שרופים, חברת סמסונג מודה הלילה באופן רשמי שהסיבה שגרמה למכשירי הנוט 7 להתפוצץ ולהישרף היא תוצאה ישירה של כשל בסוללה. זאת לאחר תוצאות מסקנות החקירה של סמסונג, שבה נבדקו כ-200 אלף מכשירים.

ענקית הטכנולוגיה 'סמסונג' הסבירה שהכשלים שגרמו לסוללות להתחמם ולהתפוצץ, נבעו בעקבות הייצור ועיצוב סוללת המכשיר. עד כה החברה ביצעה החזר יזום של 2.5 מיליון מכשירים והורידה את הדגם מהמדפים בחודש ספטמבר האחרון.

רכב שנשרף בעקבות התפוצצות נוט 7 (צילום:יוטיוב)

"החקירות הובילו למסקנה שהמכשירים התקלחו בשל כשל בסוללות". מסרה סמסונג בהודעה. הכשל שעליו דיווחה נמצא גם בסוללות המקוריות של המכשיר, שהושק באוגוסט האחרון, וגם בסוללות החלופיות – שסמסונג הכניסה בהמשך. בכיר בסמסונג מסר כי בחקירה לא נמצאו כשלים בתוכנה או בחומרה של המכשירים וכי בחברה פועלים שתקלות מסוג זה בסוללות לא יחזרו על עצמן. לדבריו, בבדיקה נבדקו לא פחות מ-200 אלף מכשירי נוט 7 על-ידי 700 מהנדסים.

במקביל, אישרה סמסונג בהודעה הרשמית כי מכשיר הדגל גלקסי S8 לא יושק בחודש הבא בתערוכת MWC בברצלונה. אך לא הוסיפו מתי הוא יושק ומהי הסיבה לעיכוב בהשקה.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו