לא איכזבה: אופנה במיטבה באירוע המתוקשר בעולם

לא איכזבה: אופנה במיטבה באירוע המתוקשר בעולם

האם מלניה טראמפ, היא קייט מידלטון החדשה של עולם האופנה? מה שבטוח בכל העניין שצניעות וקלאסיות זהו הקלף המנצח. קבלו את הסיקור האופנתי של האירוע המתוקשר בעולם 

מלניה טראמפ נשבעת אמונים לעולם האופנה
  מלניה טראמפ (צילום מסך מתוך אינסטגרם)

לאחר שהעולם ניסה לנחש מה הגברת הראשונה של ארצות הברית תלבש לאירוע המתוקשר בעולם, שהוא גם הכניסה הראשונה והרשמית שלה לתפקיד. ואנחנו כזכור קווינו בכל ליבינו שהיא תלך על הלוק הקלאסי והלא מתאמץ- היא לא אכזבה ואפילו הצליחה להפתיע אותנו לטובה.

מאז אירוע ההשבעה ביום שישי האחרון, הרשת לא מפסיקה לדבר על הבחירות האופנתיות של משפחת טראמפ ובדגש ענק על רעיית הנשיא, מלניה טראמפ שהביאה כניסה סופר שיקית, קלאסית ובגולת הכותרת- צנועה!. זאת עוד לאחר שמעצבים רבים הצהירו שלא ילבישו אותה.

בסוף זה קרה! אירוע ההשבעה

מלניה לבסוף בחרה במעצבי העל ראלף לורן(המעצב האהוב של הילרי קלינטון) וקארל לאגרפלד שעשו עבודה מדהימה והפכו את האופנה השמרנית לסופר שיק בעזרת גזרות מתוחכמות וצבעים מדויקים.

הכניסה האופנתית הראשונה התחילה ביום שישי, כשהמשפחה הנשיאותית החדשה נחתה בוושינגטון לאנדרטת אברהם לינקולן. מלניה בחרה בפתיחה אופנתית מאופקת בטוטאל לוק שחור של המעצב נוריסול פרארי, שכלל מעיל קלאסי וסגור עם שורת כפתורים כפולה, עקבי סטילטו וכפפות להשלמת הלוק וכך גם רוב המשפחה הנוצצת.

בחרו לפתוח במראה קלאסי ומאופק (צילום מסך מתוך אינסטגרם)

מלבד איוונקה טראמפ, הלא היא הנציגה היהודיה שלנו, בחרה להתבלט בטוטל לוק ירוק קלאסי, עם שמלה וז'קט תואמים.

בחרה להתבלט (צילום מסך מתוך אינסטגרם)

לארוחת הערב החגיגית שנערכה מאוחר יותר. האישה הראשונה, מלניה רצתה להוכיח נוכחות אופנתית ובחרה לנצנץ בשמלת ערב צמודה, סגורה וארוכה בצבע ניוד בעיצוב של רים אקרה.

בחרה לנצנץ (צילום מסך מתוך אינסטגרם)

ביום ההשבעה עצמו, שסיפק לדעתנו את הכניסה הרשמית של מלניה ואיוונקה טראמפ למשבצת נשות האופנה המשפיעות והקלאסיות לצידה של הדוכסית קייט מידלטון.  מלניה בחרה בטוטאל לוק תכלת מרהיב- שבא לידי ביטוי בחליפת קשמיר שכוללת ג'קט קצר עם צווארון הצהרתי ומתחתיו שמלת גולף, נעליים תואמות וכמובן כפפות, בעיצובו של ראלף לורן.

הטוטאל לוק שיכנס לספרי ההיסטוריה של עולם האופנה (צילום מסך מתוך אינסטגרם)

גם איוונקה טראמפ, הפתיעה בטוטאל לוק לבן וקלאסי. הכולל חליפה לבנה א-סימטרית בעיצובו של אוסקר דה לה רנטה, בתוספת סיכה קטנטנה עם דגל ארה"ב על הדש.

קלאסיות זה שם המשחק! מלניה ואיוונקה בפתיחה אופנתית מוצלחת (צילום מסך מתוך אינסטגרם)

אומנם מההשבעה הזו עדין אנחנו לא יכולים לקבוע שטאמפ יהיה נשיא טוב לנו ולעולם, אבל מה שבטוח נראה שנשות משפחת טראמפ מבטיחות לנו ארבע שנים מלאות בהשראה וקלאסיות, לפחות מבחינה אופנתית.

האחיות טראמפ בטוטאל לוק לבן (צילום מסך מתוך אינסטגרם)

קלאסיות וצניעות זה שם המשחק בטקס השבעת טראמפ (צילום מסך מתוך אינסטגרם)

עוד שמלה צנועה של מלניה מההשבעה (צילום מסך מתוך אינסטגרם)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
סרוגים אתם צבועים!
תמיר | 23-01-2017 9:26
יודעים להטיף לכולם על צניעות ונגד הומואים ופתאום כתבה שלמה על איך נשים מתלבשות