צו 1 ל'סרוגים': "אין לנו שיח עם מבזי רבנים" - סרוגים

צו 1 ל'סרוגים': "אין לנו שיח עם מבזי רבנים"

בארגון 'צו 1' מגיבים לדברים החריפים שהוטחו בהם על ידי תנועת 'נאמני תורה ועבודה' וזוקפים את פעילות הרבצ"ר לזכותם: "הדו"ח מוכיח כי דווקא בזכות פעילותינו וחשיפת הכשלים בצבא כלפי החיילים המסורתיים, שונו הפקודות שפגעו בחיילים המסורתיים"

author-image
צו 1 ל'סרוגים': "אין לנו שיח עם מבזי רבנים"

דו"ח הרבנות הצבאית.

לאחר שהבוקר (רביעי) פורסם דו"ח הרבנות הצבאית-ממנו עולים כשלים בכל הנוגע לטיפול בסוגיות ההלכתיות בצבא, ולאחר שתנועת 'נאמני תורה ועבודה' שיבחה את הרבצ"ר ואת ראש אכ"א על טיפולם בכשלים ותקפה את ארגון 'צו 1' וקראה להוקיע את אנשיו, גורמים בארגון 'צו 1' מגיבים להאשמות אך מסרבים להתייחס ישירות לטענת נאמני תורה ועבודה.

"אין לנו שיח עם מבזי רבנים", מסרו ל'סרוגים' גורמים מארגון 'צו 1', כשכוונתן כמובן היא לאנשי תנועת נאמני תורה ועבודה'.

בהתייחס לכשלים שעלו מדו"ח הרבנות הצבאית, ביניהם שינה של לוחמות ללא הפרדה מלוחמים, הבהירו גורמים ב'צו 1' כי "יש לדעת כי הדו"ח מוכיח כי דווקא בזכות פעילותינו וחשיפת הכשלים בצבא כלפי החיילים המסורתיים, שונו הפקודות שפגעו בחיילים המסורתיים".

עוד נמסר מ'צו 1', כי בניגוד לתדמית שנוצרה להם הם מבקשים "לחזק את ידה של הרבנות במיגור תופעות חמורות כלפי חיילים דתיים ומסורתיים".

להוקיע את אנשי 'צו 1'

מוקדם יותר, בעקבות פרסום דו"ח הרבנות הצבאית אודות הכשלים והליקויים הקיימים בצבא בכל הנוגע לפקודת השירות המשותף, גורמים בתנועת 'נאמני תורה ועבודה', שיבחו את הרבצ"ר, הרב אייל קרים, ואת ראש אכ"א, מוטי אלמוז, וטענו כי זו ההוכחה לכך שאין צורך בארגון כמו 'צו 1', וכי יש להוקיע את אנשיו מלהתעסק בכל הנוגע לבעיות בצבא.

"אנו גאים בעבודה שנעשית ע"י הרבצ"ר וראש אכ"א לטיפול בצרכי החיילים הדתיים בצבא", מסרו גורמים בתנועה ל'סרוגים'. "אנו מבקשים להביע את אמוננו ביכולת של הצבא להתמודד עם ההתקפות מימין ומשמאל ולהמשיך למלא את תפקידו כצבא העם".

בשלב הזה עברו הגורמים להתייחס לארגון 'צו 1' ואמרו כי "הפרסומים האחרונים מוכיחים שוב מדוע על הציבור להוקיע את אנשי צו אחד שבמקום לתקן עסוקים בהשמצת הצבא והתקפת מפקדיו. הציבור הציוני דתי תומך בצה"ל ומסייע לו באתגריו ולא תוקף אותו ומיעוט קולני וקיצוני לא יכתים אותנו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
נאמני תורה ועבודה זה ארגון שאין
זאביק פסטרובסקי | 18-01-2017 12:17
לו כלום. יושבים כמה אנשים ובעידן התקשורת מכלים את זמנם בהשמצות והכפשות. אם יעשו כנס חברים יספיק תא טלפון. נראה אותם מקימים מוסד אחד. גם לזה הם לא מסוגלים. פשוט ארגון וירטואלי שלא ראוי להתיחסות ולתגובה.
חבורת אנשים שמתביישת בהיותם יהודים
| 18-01-2017 12:42
2
לא תורה ולא נאמנות רק כסף מהקרן
| 18-01-2017 15:00
3
לא כול בית ספר הממד מתאים לחנך את הילדים שלנו תלוי מי המנהל בית ספר
| 18-01-2017 15:59