על רקע המאבק על השבת בירושלים ובעקבות הטענות לפיהן דווקא בתקופת כהונתו של ניר ברקת כראש עיריית ירושלים יותר עסקים נפתחים בשבת, ללא אכיפה מצד העירייה ובנוסף קיים מימון מצד העיריה לאירועים הנערכים בשבת, עימות חריף מאוד התנהל בין סגנית ראש עיריית ירושלים, חגית משה, לבין חבר מועצת העיר אריה קינג, בתכניתו של יוסי בן עטר ברדיו "גלי ישראל".

תגובות
סניף הבית היהודי ממשיך במסורת הבגידות שלו אנשי סניף הבית היהודי בגדו ביאיר גבאי לפני 6 שנים לפני 4.5 שנים בגדו בהרצל יחזקאל והפעם הגיע תורו של גואל האדמות, מיישב הארץ- אריה קינג. אלא שאני מקווה שאריה קינג יילחם באיציק וחגית משה כפי שהוא נלחם בערבים ושידו תהיה על העליונה, אם לא למענו, למען שאר הציונות הדתית בירושלים