הרב בוארון: ל'גט הזיכוי' אין שום ערך. מדובר בבדיחה'' - סרוגים

הרב בוארון: ל'גט הזיכוי' אין שום ערך. מדובר בבדיחה"

דיין בית הדין הרבני לשעבר, הרב ציון בוארון: "לגט מצפת אין שום ערך'' ואם האשה תנשא לגבר אחר פסק בנחרצות ''הרי שבניה יהיו ממזרים והיתר ביה''ד כקליפת השום''

author-image
הרב בוארון: ל'גט הזיכוי' אין שום ערך. מדובר בבדיחה''
  הגט שווה לקליפת השום. הרב ציון בוארון (יונתן זינדל/פלאש90)

סערת הגט מצפת. בעקבות סערת פסיקת בג"צ בסוגיית 'זיכוי הגט' בצפת אומר דיין בית הדין הרבני לשעבר הרב ציון בוארון דברים חריפים אודות למחויבותו של בית הדין הגדול לבטל את הגט.

"צריך לפרסם חוות דעת של בית הדין הגדול (לא פורמלית) ש'גט הזיכוי' של בית הדין בצפת וכיוצא בזה אין לו שום ערך, והגט לא גט ואין בו שום תועלת, חוות דעת בלי השלכה מעשית, שאת זה יכולים למנוע בביהמ"ש העליון."

"בית הדין הגדול חייב לפרסם את דעתו ואם לאו זה חילול ה' ובפרט אחרי שהייתה כבר החלטה לכנס את בית הדין ועכשיו מנסים למנוע זאת זה חילול ה', בית הדין הגדול חייב לומר את דעתו."

במענה לשאלה באם האשה תינשא לגבר אחר מה יהיה מעמדם של הילדים ענה הגר"צ בוארון בנחרצות "והיה אם האשה המדוברת תינשא הרי שבניה יהיו ממזרים ופסק הדין המתיר לה להינשא הוא כקליפת השום, ולא יעזור טענה שיש לה היתר מבית דין, שזה בדיחה, בדיחה, בדיחה, ודבר שלא היה לעולמים ואין כאן לא פסק דין, לא גט, הכל דברים בטלים."

באשר לפסיקת בג"צ הגיב "בנוגע לבג"ץ אין לי מה לומר, משום שזה דרכם להיות נגד הדת וכי עליהם מקשים קושיות?".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 7 דיונים מיין לפי
1
כרגיל, לאסור בלי שום טיעון ענייני חוץ מהשמצות
אלעד | 12-01-2017 10:08
2
דברי הבל?
מוטי | 12-01-2017 10:29
פסקי דין נקבעים בבית הדין ולא בפשקווילים . זו המסורת ההלכתית שלנו וחבל לפרוץ גדר בעניין זה. זה שהרב בוארון מפרסם "פסק דין" בתיק שהוא לא היה דיין בו, זה כשלעצמו "חידוש עצום", זה אפילו "מדרון חלקלק". הפשקוויל של הרב בוארון הוא לכאורה פירצה ממנה ילמדו קלי דעת שבעולם שאפשר לפרסם "פסק דין" גם אם לא היית בכלל דיין בתיק ובלבד שתשתמש במילים מספיק בוטות.
3
מניין לכם שהרב בוראון לא ראה את פרוטוקול הדיון?
עזרא | 12-01-2017 11:32
4
כמה צער אפשר לגרום לעגונה
| 12-01-2017 13:31
לא ייאמן כמה צער אפשר לעשות אחרי בית דין רבני עם דיינים מומחים ובהתייעצות עם גדולי הדור קבע אחרי שנה וחצי שהגט טוב למה להמשיך את הסבל זה ממש אכזריות אנא חידלו מלחלל שם שמים
5
נוא התייחס לפסק...
| 12-01-2017 13:53
נוא התייחס לפסק דין בטבריה. וכאן מדובר בפסק בצפת. אולי טעה????
6
בדיחה
zw | 12-01-2017 14:04
אתה והרב הראשי יצחק יוסף בדיחחחחחחחחחה
7
הרב בוארון מעל בשליחותו ופעל למינוי בנו כדיין
אביב הדינים | 12-01-2017 15:57
הרבה תלמידי חכמים מובהקים מקפידים עליו על שפעל בועדה למינוי דיינים בה היה חבר, למען הכתרתו של בנו. נפוטיזם נפשע ומרגע זה בל יורה הלכה פשקבילית. טול קורה מבין עיניך!