האפליקציה שאפל הסירה מהחנות שלה כדי שתשלמו יותר

האפליקציה שאפל הסירה מהחנות שלה כדי שתשלמו יותר

לאחרונה צצה בחנות האפ-סטור באייפון אפליקציה מעולה שעוזרת בחיפוש האוזניות במידה והן אבדו לכם, אלא שאפל לא אהבה את הרעיון שאנשים לא יאבדו את האוזניות שלה וילכו מיד לקנות חדשות והסירה את האפליקציה מהחנות שלה. למפתח האפליקציה המאוכזב אפל מסרה 'לא ראויה לחנות האפליקציות'

האפליקציה שאפל מחקה כדי שתשלמו יותר
  (צילום: שטארסטוק)

מי מאיתנו לא מאבד עשרות פעמים את האוזניות? וכל שכן אם מדובר באוזניות אלחוטיות קטנטנות ואלחוטיות שעלולות ללכת לאיבוד על בסיס יומי. אז בדיוק בשביל זה לאחרונה צצה בחנות האפ-סטור באייפון אפליקציה בשם Finder for AirPods, העוזרת במציאת האוזניות האלחוטיות שאפל השיקה לאחרונה לאייפון 7.

האפליקציה אפשרה לחפש את האוזנייה האבודה על ידי הזזת האייפון לכיוונים שונים שאמורים לגלות באיזה מהם הקליטה מתגברת ולהוביל למציאתה. האפליקציה עובדת בצורה כזו שלאחר בחירה באוזניה האבודה והכנסת השנייה שנותרה בידכם להטענה, מציגה האפליקציה מד קליטה שלפיו תוכלו לשער באיזה מרחק נמצאת האוזנייה האבודה ממכם.

האוזניות האלחוטיות של אפל (צילום:שטארסטוק)

האוזניות האלחוטיות של אפל (צילום:שטארסטוק)

אפל ממש לא אהבה את הרעיון הטמון באפליקציה שעלולה לחסוך אלפי שקלים למשתמשיה והסירה אותה מחנות האפליקציות שלה. מחיר האוזניות האלחוטיות החדשות של אפל, הוא 160 דולר, אך אפל ככל הנראה בונה על כך שמשתמשיה יאבדו את האוזניות ויצטרכו לרכוש חדשות במחיר של 70 דולר לאוזנייה אחת.

מפתח האפליקציה המאוכזב סיפר באתר הקהילות Reddit, שההסרה לא נעשתה בעקבות משהו שהוא עשה, אלא בגלל התנהלות חזירית של אפל: "הם לא מצאו שום דבר רע באפליקציה עצמה, אלא פשוט לא אהבו את הרעיון שאנשים ימצאו את האוזניות שלהם ולכן הגדירו את האפליקציה 'לא ראויה לחנות האפליקציות'".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו