אל תפתחו עיניים: אתגר חדש והזוי כובש את פייסבוק

אל תפתחו עיניים: אתגר חדש והזוי כובש את פייסבוק

בשבוע האחרון אתגר פייסבוק חדש ומטופש במיוחד סוחף לא מעט ישראלים, אז אם תהייתם למה כמה מחברכם בפייסבוק שינו לאחרונה את תמונת הפרופיל שלהם לתמונה מביכה- זה בדיוק העניין. אנחנו כאן כדי להסביר ובעיקר כדי לגלות לכם איך להימנע מהאתגר

אתגר חדש והזוי כובש את פייסבוק: כך תמנעו אותו
  (צילום:שטארסטוק)

בשבוע האחרון אתגר פייסבוק חדש ומטופש במיוחד סוחף לא מעט ישראלים ברשת. אז אם תהייתם למה כמה מחברכם בפייסבוק משנים לאחרונה את תמונת הפרופיל שלהם לתמונה מביכה שלהם ומסבירים שהם ענו תשובה לא נכונה, זה בדיוק העניין. אנחנו כאן כדי להסביר ובעיקר כדי לגלות לכם מהי באמת התשובה הנכונה? (העיקר שהאתגר המטופש הזה יגמר)

האתגר הוא בעצם חידה לא חכמה במיוחד שהנוסח שלה משתנה מפעם לפעם, אך זה בגדול: "אתם ישנים ולפתע שומעים את החברים/ההורים שלכם דופקים בדלת. השעה 7:00 בבוקר בבית יש לכם נוטלה, ריבה, גבינה, קפה, ועוד מצרכים שאין להם באמת חשיבות לחידה. מה אתם תפתחו קודם?".

במידה ולא תענו נכון על החידה תתחייבו להחליף את תמונת הפרופיל שלכם לתמונה שהחבר שאתגר אתכם יבחר ליום או יומיים. ובכדי שהאתגר הזה יסתיים ונראה כמה שפחות תמונות מביכות של חברנו ברשת. התשובה לחידה היא- לפתוח קודם את הדלת.

אנחנו באופן אישי ממש לא מבינים איך אפשר לטעות, אך מסתבר שחלק עונים שהם פותחים קודם את העיניים, אך כאן הם בעצם נכשלים כי את העיניים פוקחים ואילו את הדלת פותחים. אגב יש עשרות תשובות לחידה הזו כמו לדוגמה: שקודם פותחים חלון לאוורר את הבית לפני שאתם מקבלים את פני המשפחה או לפתוח את הנוטלה כל עוד אתם לבד בבית בכל מקרה, אנחנו מקווים שאתגר הזה יסתיים עם כמה שפחות נזקים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו