הכירו את נבחרת הסרוגים של 'דה וויס' ומי מייעץ להם?

הכירו את נבחרת הסרוגים של 'דה וויס' ומי מייעץ להם?

זה כבר לא חדש שדתיים ודתיות נראים על המסך בשלל תכניות ראליטי ומצליחים לבלוט במיוחד, אבל עכשיו המגזר הדתי שובר שיא חדש וממלא את העונה החדשה של 'דה וויס' בשישה מתמודדים דתיים וייחודים. אז עם מי התייעצו רוב המתמודדים הדתיים לפני שהגיעו לאודישן?

author-image
המגזר הדתי שובר שיא חדש בתוכנית 'דה וויס'

זה כבר לא חדש שדתיים ודתיות מגיעים לתכניות ראליטי ומצליחים לבלוט במיוחד. ראינו את זה במירוץ למיליון עם עקיבא וענהאל, ראינו את זה כאשר אופיר בן שטרית ואיל כהן כיכבו על הבמה של דה וויס, אבל עכשיו המגזר הדתי שובר שיא חדש וממלא את העונה החדשה של דה וויס בקולותיו הייחודים. זו הפעם הראשונה שיש מעל 3(!) דתיים בתכנית ראליטי אחת המשודרת בפריים טיים של ערוץ 2.

"רובם התייעצו איתי לפני שהם ניגשו, תיארתי להם את היתרונות והחסרונות, אני סה"כ די תומך ללכת לתכנית למי שזה מתאים לו" חושף איל כהן ל'סרוגים', שגם הוא כזכור כיכב בעונה השנייה של 'דה וויס'. "החוויה היתה די מורכבת בשבילי- כפי שספרתי לאחרונה, אבל אני מאוד שמח שהייתי שם. זה נתן לי הרבה וחשף אותי משמעותית".

איל כהן

"החוויה היתה די מורכבת" איל כהן באודישן (צילום מסך)

"אולי בעולם מושלם לא היה צריך לעבור את הדרך הזו, אבל בגלל שהיום זה שוק המוזיקה הוא- לא פשוט, לכן אני חושב שמי שזה מתאים לו והוא מרגיש שהוא מוכן וכבר יש לו חומרים ויש לו מה להגיד אני רואה את זה כדרך די לגיטימית". מסכם איל את הבחירה ללכת לתכנית שירה מהסוג הזה.

הכירו את נבחרת ה'סרוגים' של 'דה-וויס':

1. האחים לויאן– יפה ונתי מרעננה, הצליחו לסובב את כל המנטורים בזכות ההרמוניה המרעננת והמיוחדת הקיימת בין השניים. ואף הספיקו כזכור לעלות לכותרות בגלל עזיבתה של יפה מאולפנת צביה בהרצליה.

האחים לויאן הצליחו לסובב את כל המנטורים (צילום מסך)

האחים לויאן הצליחו לסובב את כל המנטורים (צילום מסך)

2.אוראל רוזיליו- המתמודדת הדתייה מדימונה שהצליחה להקסים את מירי מסיקה ושלומי שבת בביצוע לשיר ב'שעה טובה' של יובל דיין ואף ערכה ראיון ראשון אצלנו, שבו סיפרה על הסיבה שגרמה לה להגיע לדה וויס ולבחור במנטור שלומי שבת. לקריאת הראיון לחצו כאן 

3. אלנתן שלום, מכוכב השחר, סולן להקת רוח צפונית המצליחה- הלחין את שירו המצליח של חנן בן ארי "אמא אם הייתי יכול" ואף ביצע אותו באודישן וזכה להתפעלות רבה בקרב השופטים ולביקורת הדת השגרתית של המנטור אביב גפן.

אלנתן שלום (צילום מסך)

אלנתן שלום (צילום מסך)

4.אבי גאנז- מאלון שבות, גוש עציון עשה את אחד האודישנים הבלתי נשכחים בכל עונות 'דה וויס'. שר בלוז וחזנות ואנחנו צופים כי נזכה לראות אותו על בימת הגמר.

5. אריאלה צייטלין- מהרצליה ללא ספק טרפה את הבמה הגדולה של דה וויס עם הכינור הקטן

אריאלה והכינור (צילום מסך)

אריאלה והכינור (צילום מסך)

6. עמי נגר- מרמת הגולן הגיע עם ביצוע מרגש במיוחד שגרם לאברהם טל להסתובב ברגע האחרון ולהוסיף אותו אל הנבחרת

הטיפים שיש לאיל כהן למסור למתמודדים:

1. להרים טלפון לאדם מיוחד- לפני כל עלייה לבמה לעוד ביצוע להרים טלפון אל אדם שהם סומכים עליו, לאדם שיכול לאפס אותם אדם שיכול להזכיר להם מה הם רוצים מאיפה הם באו ולאן הם הולכים ולקבל את האיזון הזה כי זה הדבר הכי מסובך בכל התכנית.

2. להיות מאוזן ולשמור על – כי בקלות אפשר להישאב למה המנטור ההוא אמר וכמה הקהל מחה כפיים וכמה אסמסים היה- זה מאוד ילדותי ומאוד שטותי וחולף. ולכן אני ממליץ להם לשמור על העצמאות והצניעות שלהם.

3. מצאו מנטור חיצוני לתכנית- בתכנית חייב חבר או מישהו שסומכים עליו, סוג של מורה כזה או מנטור חיצוני לתכנית שיהיה הסלע ויאזן אותם, כי לבד זה קשה.

4. אל תעשו דברים שתצטערו עליהם לא להיכנע ללחצים- אם משהו לא מתאים לכם אל תעשו אותו

5. לא לפחד מהחברה- לא להרגיש שאתם מחיוביים למגזר שלם, צריך לכבד אבל בסופו של דבר כל אחד חייב את החופש והעצמאות בדרך שלו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
כמובן שבשביל זה נברא האדם וזה העיקר בחיים. איבדתם את הצפון
| 03-01-2017 15:39