שפשפו את העיניים: זהבה גלאון מחמיאה לנתניהו - סרוגים

שפשפו את העיניים: זהבה גלאון מחמיאה לנתניהו

חברת הכנסת ממרצ התייחסה למצב בסוריה ואמרה כי בניגוד לעבר, כיום היא חושבת שהפתרונות שם צריכים להיות אחרים, וגם זרקה מילה טובה לנתניהו

author-image
שפשפו את העיניים: זהבה גלאון מחמיאה לנתניהו
  (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

יו"ר מפלגת מרצ, חברת הכנסת זהבה גלאון, נוהגת לתקוף את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ואת חברי ממשלתו על בסיס קבוע, כמעט בכל נושא שלא יהיה, אך אמש (מוצ"ש), אפשר לומר באורח נס, זרקה גלאון מילה טובה לעברו של נתניהו.

בפוסט ארוך שפרסמה בעמוד הפייסבוק שלה, התייחסה גלאון לטבח בסוריה ומתחה ביקורת על מזכ"ל המפלגה הקומוניסטית הישראלית (מק"י) שהביע תמיכה באסד ובפוטין, לאחר מכן הבהירה גלאון כי תפיסתה כיום שונה בכל הנוגע למה שצריך לעשות בסוריה.

מילה טובה לנתניהו

"בעבר קראתי להתערבות בינלאומית בסוריה, אבל אני לא רואה את זה קורה היום ולישראל יש מעט מאוד יכולת להניע מהלך כזה", כתבה גלאון ועברה לעשות את מה שלא עשתה אולי מעולם, החמיאה לנתניהו: "צריך גם לומר כאן מילה טובה לנתניהו, שנמנע בקפדנות מלהיכנס למלחמה הזו", עםז את גלאון סייגה את דבריה וכתבה כי "ישראל עדיין צריכה לעשות יותר. והיא צריכה רק לקחת דוגמה מהאזרחים שלה".

ישראל צריכה לקלוט פליטים

"בשבועות האחרונים פגשתי עשרות שתרמו לארגונים הומניטריים בסוריה", סיפרה גלאון. "ישראלים שהרגישו שהם חייבים לעזור אפילו קצת. כיום ישראל מטפלת בפצועים שמגיעים לגבול. זה יפה ואנושי, אבל רחוק מלהיות מספיק. אם אנחנו יכולים להשקיע מאמצים בחילוץ בני אדם באזורי אסון בקצה היבשת, אנחנו יכולים להשקיע יותר בתמיכה באנשים שבורחים מהגיהנום הזה. ואנחנו צריכים גם לקבל פליטים. מזהירים אותנו מהמוני פליטים שיציפו את המדינה, אבל עד היום לא קיבלנו אפילו פליט אחד מסוריה. בטוח אפשר להסכים על מספר פחות מביש".

"אפשר לצקצק על מה שקורה לשכנים שלנו, אבל מוטלת עלינו גם החובה לנסות ולעזור. לא רק בגלל שאנחנו מדינה שנבנתה על ידי פליטים, פשוט בגלל שאנחנו בני אדם".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
'אנחנו מדינה שנבנתה על ידי פליטים'
| 18-12-2016 9:44
ופה טמונה הבעיה החמורה באידיאולוגיה של זהבה גלאון ושל הנוהים אחריה.