סלומינסקי צפוי להשעות את עצמו מוועדות הכנסת - סרוגים

סלומינסקי צפוי להשעות את עצמו מוועדות הכנסת

הרב שמואל אליהו שבחן את העדויות של המתלוננות נגד סלומינסקי אומר: "אם לא היה משהו לא היינו מבקשים ממנו להתנצל". מוריה גיבור: "עליו להתפטר מיד"

סלומינסקי צפוי להשעות את עצמו מוועדות הכנסת
  (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

פרשת הח"כ המטריד.

חבר הכנסת מהבית היהודי ניסן סלומינסקי, הוא חבר הכנסת נגדו נטען בשבועות האחרונים כי במהלך השנים האחרונות הטריד, לכאורה, נשים שעבדו בסביבתו.

על פי הדיווח הבוקר (חמישי) בגל"צ, סלומינסקי צפוי להשעות את עצמו מפעילות בוועדות הכנסת, וזאת לאחר שפורום רבנים בינהם הרב שלמה אליהו, רבה הראשי של העיר צפת וחבר מועצת הרבנים, והרב איתן אייזמן איש חינוך וחבר פורם "תקנה", קיבל לידו עדויות של שמונה נשים שטענו כי סלומינסקי הטריד אותן מינית.

עוד עולה מהפרסום בגל"צ כי מהעדויות עולה חשד כי סלומינסקי הטריד מינית נשים גם במשכן הכנסת, כשהעדויות מצביעות על דפוס התנהגות חוזר.

בעקבות כך הוחלט שחבר הכנסת יכתוב מכתב התנצלות פומבי בפני הנשים, שעל פי החשד פגע בהן. כמו כן, נקבע כי יפסיק את פעילותו בוועדות בהן הוא משתתף אך הוא ישאר בכהונתו כחבר כנסת. החלטה בעניין יצטרכו לקבל במפלגתו הבית היהודי.

הרב שמואל אליהו, שבחן את העדויות ומתווך בין סלומינסקי למתלוננות, אמר הבוקר לגל"צ כי "עצם הדרישה ממנו להתנצל אומר שהיה משהו. אם לא היה משהו לא היינו מבקשים".

"הוא החליט לפרסם התנצלות ואני מניח שנראה אותה כולנו בימים הקרובים", המשיך לספר, "אני מקווה שהיא תהיה מספיק ברורה, מכילה ומלאת רחמים. אני מניח שהוא רוצה לקחת זמן לעצמו, לעשות תשובה, להתעורר ולברר עם עצמו איך הגענו למצב הזה. אני לא יודע לומר אם יפרוש".

חגית מוריה גיבור, שחשפה את הטענות נגד בפוסט בפייסבוק, קראה לחבר הכנסת להתפטר מתפקידו והזכירת את התנהלותו של ינון מגל:  "לשבחו של ינון מגל הוא התפטר על הרבה פחות. פה יש שמונה עדויות חמורות שנפרשות על פני שנים, ואני יודעת על עוד נשים שלא פנו אלינו. המינימום שעליו לעשות זה להתפטר מכנסת ישראל. אין לו שם מקום, בטח לא במפלגה הציונית דתית".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
זה קורה לנו יותר מדי. טעינו בדרכנו היכנשהו.
| 15-12-2016 8:29
כן.שינוי א.שינוי ב הלכתם לדפוק חרדים.והאקסטרא:בני עקיבא
תנועת פגם הברית ועיינים והוצאת הזרע בני עקיבא{+נידה וכ] | 15-12-2016 14:12
חרדל זה תוצאה בריאה טבעית לאחר זליגת הכיפה הסרוגה סרוחה אלא המיסרוחניקיזם והערבוב החילוני. בבני עקיבונים מדברעים על אידאלים והכל סביב ערבוב בינו לבינה בגיל ההורמונים. עד שהומצא המושג המטומטם אך הראוי כשלעצמו "שומר נגיעה" ומה עם ראיה אהבל. איך זה מסתיים בשירותים?
2
לא טעינו - טעו אותם גברים שכשלו
גבר ציוני דתי | 15-12-2016 8:49
רוב המוחלט של הגברים הדתיים והחילוניים יודעים לשמור על ידיהם ופיהם . מי שנכשל ולא חשוב מאיזה מגזר שישלם את המחיר ולעניין המגזר - כבר התלמוד ידע לומר שאין לנו כחובשי כיפה הגנה (גם) בעניין זה - אין ........
3
מה עם חוק ההסדרה
סיכול ממוקד | 15-12-2016 10:48
אם18 שנים לא התלוננו, מה קרה עכשיו?
4
למוריה הלאגיבורה ממפלגת אחי לפיד: ינוןמגלחזר בתשובה לפנ
ינון מגל סתם סוכל על ידי אשתאיש נקמנית פרוצה וגלוית ראש | 15-12-2016 13:18
ינון מגל חזר בתשובה לפני שהלך לבית היהודי והכנסת הרוטנר שתהיה בגהנום על מה שעשתה לו,חיה בעולם פרוץ וחברה באתר הניאוף וואלה מלא התועבה הזוועתית.היא מחטיאת הרבים.היא החליטה שהיא רוצה לחסל אותו ציבורית על העבר במקום לבקש התנצלות אישית ממנו ל מ ר ו ת ש ה ב ן אדם ע ש ה תשובה ו ה ש ת נ ה ש ה ר י ה פ ס י ק ל ה י ו ת ח י ל ו נ י כ ל ו מ ר ב ל י מ ו ס ר ש מ י מ י כ מ ו ה