אבני דרך משנה את כללי המשחק בצפון - סרוגים

אבני דרך משנה את כללי המשחק בצפון

עשרות אלפי שקלים הנחה במחיר דירה למשך שנה, תשלום שכר הדירה למשך שנה, תשלום שכר טרחת עורך דין וניהול הנכס בשנה הראשונה על ידי החברה.  מבצע מכירות אטרקטיבי של "אבני דרך" מספק כפל הנחות ברכישת דירה בטבריה

אבני דרך משנה את כללי המשחק בצפון

מבצע חנוכה חם באבני דרך והרוכשים מרוויחים.

בחברת הנדל"ן אבני דרך החליטו לפנק את הרוכשים והשיקו מבצע אטרקטיבי במיוחד ל-24 הרוכשים הראשונים, בפרויקט 'ברקת' הנוצץ של החברה בטבריה, שיסתיים עם תום חג החנוכה (סוף חודש דצמבר).

במסגרת המבצע ייהנו הרוכשים ממגוון הטבות מיוחד של 20 אלף שקלים הנחה במחיר הדירה, תשלום שכר דירה על חשבון החברה למשך שנה, עלות שכר טרחת עורך הדין על חשבון החברה ולמשקיעים – גם ניהול הנכס בשנה הראשונה.

העיר טבריה נמצאת בשנים האחרונות בנקודת זינוק, הכבישים והמחלפים החדשים מקרבים את העיר למרכז הארץ ויוצרים הזדמנות קנייה לאנשים שרוצים איכות חיים וגם חיבור עם המרכז. בנוסף, מאפשרת העיר הזדמנות מעניינת למשקיעים אשר מעוניינים להשקיע בפיתוחה ושגשוגה של טבריה.

רוכש דירה מפסיק להיות עבד של שכר הדירה

פרויקט 'ברקת' במצפה רקת הוא אחד האזורים היפים ביותר שנמצאים כעת בשלבי בנייה. בפרויקט 92 יחידות דיור ב-4 בניינים, בתכנון מדורג פונקציונלי ומוקפד ובמחירים אטרקטיביים במיוחד. התכנון אשר מותאם למיקום, נותן נוף יפהפה אל הכנרת מכל אחת מהדירות. ניתן לבחור בין דירות 5-4 ו-6 חרדים, דירות גן ופנטהאוזים. המפרט הטכני של הדירות עשיר מאד, ומאפשר איכות חיים גבוהה, שקט ופרטיות לכל דירה. בין השאר, לכל דירה יש חנייה צמודה ומחסן, תריסי גלילה חשמליים בכל החלונות, אסלות תלויות עם מיכלים סמויים ומטבח יוקרתי, רחב ומואר ומעץ סנדביץ' ושיש אבן קיסר.

"המטרה שלנו היא לאפשר לכמה שיותר אנשים לרכוש דירה, ובכך לשפר את מצבם הכלכלי לטווח הארוך", מסביר שמעון ברון, סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת 'אבני דרך'. "ישנה משמעות כלכלית גדולה מאוד בבעלות על דירה, ואנו עושים הכל כדי להנגיש את הצעד הזה לכל אחד ואחת. רוכש דירה מפסיק להיות עבד של שכר הדירה ומתחיל לצאת לחירות כלכלית. ההבדל העצום הוא שכבר היום תהיה לרוכש בעלות על דירה משלו וכאשר יסיים לשלם על המשכנתא לא ישלם עוד שכר דירה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו