המלחמה על הכתר: קייט מידלטון שוב מעוררת סערה - סרוגים

המלחמה על הכתר: קייט מידלטון שוב מעוררת סערה

סערה אופנתית לא קטנה יצרה הדוכסית קייט מידלטון, שנראתה בסוף שבוע האחרון עם "כתר האוהבים מקיימברדיג'" הכתר המזוהה עם הנסיכה דיאנה

author-image
המלחמה על הכתר: קייט מידלטון שוב מעוררת סערה

כשהדוכסית קייט מידלטון, רוצה לשבור שגרה ובעיקר לתת עוד סיבה מיוחדת לעולם האופנה והתקשורת לדבר עליה, היא בוחרת לה פריט קטן לקישוט הישר מאוסף התכשיטים הפרטי של הנסיכה דיאנה המנוחה. הפעם היא עשתה זאת עם "כתר האוהבים מקיימברדיג'" שהצליח ליצור סערה לא קטנה, דווקא בגלל שהיא כמעט ולעולם לא נצפית עם כתרים ובמיוחד לא מהסוג הזה.

האירוע החגיגי שהביא את הדוכסית הצנועה לחרוג ממנהגה הוא טקס קבלת הפנים הדיפלומטית השנתית של ארמון בקינגהאם, שהתקיים בסוף השבוע האחרון. אליו הגיעה כשראשה מעוטר בכתר המדובר של הנסיכה דיאנה.

בית המלוכה בטקס קבלת הפנים המלכותית (צילום מתוך אינסטגרם)

בית המלוכה בטקס קבלת הפנים המלכותית (צילום מתוך אינסטגרם)

הסערה שעשה הכתר הוא כנראה מהסיבה שזו הפעם החמישית בלבד בה קייט נראית בכתר מלכותי. זו גם הפעם השנייה עם הכתר הספציפי הזה, המזוהה עם הנסיכה דיאנה, שנהגה ללכת עמו באירועים חגיגיים ומלכותיים.

'כתר האוהבים מקיימברדיג' " הוא כתר כבד ויקר, העטור ביהלומים ופנינים גדולות שעברו במשפחת המלוכה וחיכו לשיבוץ הנכון. הכתר בעל השם הרומנטי נוצר בשנת 1914 בעיצוב מיוחד ואישי שהותאם למלכה מרי על פי כתר שהיה שייך לסבתה. בצוואתה הותירה מרי את הכתר למלכה אליזבת, שכמתנת חתונה העניקה אותו לנסיכה דיאנה, לא לפני שהשאילה אותו לעצמה מספר פעמים.

לאחר מותה הטרגי של דיאנה ב-1997, הכתר עבר לכספת המלכותית ורק לאחרונה חזר לכותרות בזכות קייט, החובבת פריטי אופנה ייחודיים ועל הדרך גם למשמר באדיקות את המורשת של חמותה המנוחה.

יש דמיון? קייט והנסיכה דיאנה (צילום מתוך אינסטגרם)

יש דמיון? קייט והנסיכה דיאנה (צילום מתוך אינסטגרם)

כאישה הצנועה והעממית שהיא, קייט כנראה לא הייתה נושאת כתר אם לא הייתה מחויבת לכך מגורמים מלמעלה. ככל הנראה במסגרת האירוע המכובד והחגיגי שנערך בארמון לאחרונה, היא נדרשה לשתף פעולה עם המלכה אליזבת וקמילה, הדוכסית מקורנוול. שאותן ניתן לראות בצילום הרשמי מטעם בית המלוכה בוהקות בלבן מלכותי בעוד שקייט בחרה בדרכה להתבלט בשמלה אדומה של המעצבת ג'ני פקהאם, אותה לבשה כבר לפני שנה.

אין ספק שהשילוב של הכתר והשמלה האדומה הוא סופר שיק מבחינת כל אתרי האופנה העולמיים. אך הסערה כאן דווקא סביב העניין שגם השמלה וגם הכתר נראו כבר על קייט בקבלת פנים אחרת. אנחנו הכי בעד למחזר פריטים מנצחים. אפילו הסטייליסט הפרטי של אדל מסכים עם העניין.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו