מבזקים

הוכרז סכסוך עבודה בבזק

יו"ר ועד עובדי 'בזק' שלמה כפיר, הגיב הבוקר (א') על סכסוך העבודה בחברת 'בזק' שהוכרז ע"י ההסתדרות: "מאבק עובדי 'בזק' הוא מאבקם של כלל העובדים המאוגדים בישראל"

יו"ר ועד עובדי 'בזק' שלמה כפיר: "מאבק עובדי חברת 'בזק' הוא מאבקם של כלל העובדים המאוגדים במדינת ישראל ואנו מודים להסתדרות ולעומד בראשה אבי ניסנקורן על שהכריזו על סכסוך העבודה. כידוע לכולם, בימים האחרונים מנסה ועדת הכלכלה להוביל למהלך אשר יפגע בצורה קשה בכולנו. אין בכוונתנו להישאר אדישים לניסיונות אלו ואנו מתכוונים לפעול ולהשתמש בכל הכלים העומדים ברשותנו במטרה לשנות את ההחלטה".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות