keds kids – לחורף חם ויפה יותר - סרוגים
ילדים, צרכנות, תוכן שיווקי

keds kids – לחורף חם ויפה יותר

ברשת בגדי הילדים האיכותית keds kids מציעים את קולקציית חורף 2017 לבנים ולבנות עם מגוון רחב של פריטים ליום-יום ופריטים חגיגיים לשבתות ולשמחות

keds kids – לחורף חם ויפה יותר
  keds kids - הקולקציה החורפית מחכה בחנויות

הילדים שלכם ירגישו נעים, חמים ונפלא יותר עם הקולקציה החורפית החדשה שמחכה לכם עכשיו בחנויות keds kids. קולקציית החורף של אופנת הילדים ברשת 'קדס קידס' מוצעת במספר קטגוריות:

SEUDE DENIM – סדרה צבעוניות המתבססת בעיקרה על גווני הכחולים, לבן, מלאנז', תכלת ומעט ורוד מעושן לבנות. המוטיבים של הדפוסים הם לרוב במראה קז'ואל ולעיתים מעט רטרו.

קדס קידס מעיל היטס בנות

קדס קידס מעיל היטס בנות

SOFT ELEGANT – סדרה המתאפיינת במראה חגיגי ובשימוש בבדים במראה יוקרתי. לבנים ניתן למצוא גזרות מכנסיים אלגנטיות וחולצות מכופתרות, לבנות עם טוויסטים מעניינים, לצד מראה פחות מכופתר ומוקפד  ולצד שימוש בבדים חגיגיים. לבנות הגדולות המראה מוקפד ומהודר יותר וכולל שימוש באריגים עם טקסטורות מעניינות. הגזרות לבנות הקטנות מאופיינות בקו רך יותר ובגזרות חופשיות כטוניקות, שמלות מתרחבות, ווסט דמוי פרווה, תחרה ועוד. הצבעים בקבוצה נעים על הציר בין שחור ללבן דרך אפור בהיר, וורוד פודרה, שמנת ותכלת עם ברק של כסף וזהב. בהמשך מופיעה קבוצה חגיגית בכיוון חורפי יותר בגווני פסטל קרירים יותר כשמנת, מרנגו ואפורים עם שחור, לבן, לורקס כסף וזהב.

קדס קידס מעיל בנים

קדס קידס מעיל בנים

MODERN ARCTIC – נעשתה בהשראת הצפון הקר, במראה קז'ואל ובצבעוניות של גווני לבן-ירוק. לבנים ניתן למצוא קפושונים קוליים, חולצות פרנצ' טרי בשטיפות מיוחדות, מכנסי פוטר צרוב, סריגים עם טקסטורות מעניינות. הבנות מתאפיינות בקו מעודן הכולל סריגים רכים, חולצות וחצאיות מסריגי קווילט, שמלות, טוניקות מפוטר מיוחד במגע קטיפתי, קווילט או ג'רסי חורפי.

קדס קידס מעיל בייבי בנות

קדס קידס מעיל בייבי בנות

CUTE HUNTER – סדרה זו מתאפיינת במראה כפרי ובצבעי שלכת חמים ועשירים.

קדס קידס מעיל בנות

קדס קידס מעיל בנות

בנוסף, קיימת קבוצת MUST KEDS – אלו מארזי בגדים ייחודיים ואיכותיים המעניקים חווית קנייה פשוטה נוחה קלה ומגוונת. בקבוצה ניתן למצוא מארזי שלישיות של טי שירט, לקטנטנים יש מארז של מכנסיים נוחים ליום יום, בגדי גוף מודפסים ואוברולים נוחים שחובה לכל תינוק.

רשת keds kids מונה למעלה מ-60 סניפים בכל רחבי הארץ וארבעה סניפי עודפים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו