תושבי עמונה, אנחנו נלחם אתכם באש ובמים - סרוגים

תושבי עמונה, אנחנו נלחם אתכם באש ובמים

משפחות עמונה הן שליחות שלנו לבטא את חובתנו לנחול את הארץ, ולבטא שאין לאויב שום זכות, לא מוסרית ואף לא משפטית למדרך כף רגל. בשם האידיאל הזה אנחנו איתכם באש ובמים, ובע"ה נלחם יחד אתכם את מלחמתכם על פיסת ארצנו שזכיתם להיות נטועים בה

תושבי עמונה, אנחנו נלחם אתכם באש ובמים

אינני בא לזלזל במאמצים האדירים שמושקעים בהסדרת ההתיישבות היהודית ביו"ש או בחוק ההסדרה שעולה עם סעיף עמונה או בלעדיו.

אבל עלינו לשים לנגד עינינו, שבשיבת ציון, לא הייתה כמיהתנו ההסטורית למצוא ליהודים מקום תחת השמש. לכך אמנם חתרה הציונות המדינית, אך דרכה של הציונות הדתית הייתה שונה. באנו לחונן את עפר ארצנו הקדושה, לגאול אותה מיד זרים, כדי להקים את מלכות ה' בעולם.

למה אני מזכיר זאת? כי הארץ, דהיינו המקום שאנחנו זוכים לבנות בו בית, לא שלנו היא. "והארץ לא תמכר לצמיתות – כי לי הארץ, כי גרים ותושבים אתם עמדי".

לא רצינו להסדיר את התיישבות "200 ילדי עמונה" בגלל העוול של עקירת יהודים מארצם. אני משוכנע שלו היה מתברר שהישוב עמונה יושב על תוואי הדרך הרחבה המובילה את עם ישראל מאזור גב ההר לעלייה להר המוריה, משפחות הישוב היו מקיימות ישיבות יומם ולילה כיצד לפנות את עצמן חיש מהר מן הדרך הסלולה העולה בית ה'.

ההתיישבות בעמונה משרתת אמירה. האמירה שעם ישראל שב לארצו, ואין לזרים שום רשות וזכות עליה.

באופן אישי לא תמכתי מעולם בחוק ההסדרה, בגלל שמטרתו להסדיר את ההתיישבות במחיר של ההסכמה העקרונית לכך שאף לירדן יש זכויות קנייניות על הארץ, ולפיכך עלינו לפצות כספית את הגזלנים הללו על הגזל שגזלו אותנו! זהו פשע הסטורי שאנו מסכימים לכך!
ההתיישבות ביהודה ושומרון אמורה להיות חוד החנית של האמירה הפשוטה של חובתנו להתיישב בכל רחבי ארצנו, אסור לנו למכור את האמירה החשובה הזו בנזיד העדשים של הנוחות שלא לעקור בתים משפחות וילדים. כן חברים, נזיד עדשים. לא באנו לארץ בשביל הנוחות ולא התיישבנו ביהודה ושומרון בשביל הנוחות.

נלחם איתכם על פיסת ארצנו

לא ממשלת ישראל, ולא שום צבא זר אין ביכולתם לעקור את ישראל מארצם. רק חולשה מוסרית עשויה להחליש את אחיזתנו בארץ הקדושה. עקירה של בית אחד של משפחה אחת בשם הזכות של עם זר על הארץ הנו פשע חמור שאין לו מחילה ואין לו כפרה! מילא אוחזי הציונות המדינית שאינם רואים את אידיאל ההתיישבות מול עיניהם! אך אנחנו נסכים לכך?!

איזו הסדרה זו? הסדרה של מה?! חטא העגל הוא זה. שאנחנו נסכים שיש לאויבינו זכות על הארץ בתנאי שהמדינה תסכים להכיר בזכויותינו הפרטיות על בתינו? זהו חוק ההסתרה, המסתיר מעיני האידיאליסטיים שבמשפחות את תכלית ישיבתנו בארצנו.

יש להודיע קבל עם ועדה: לאף יהודי אין זכויות פרטיות על הארץ. גרים ותושבים אנחנו.

משפחות עמונה, שליחים שלנו אתם לבטא את חובתנו לנחול את הארץ, ולבטא שאין לאויב שום זכות, לא מוסרית ואף לא משפטית למדרך כף רגל. בשם האידיאל הזה אנחנו איתכם באש ובמים, ובע"ה נלחם יחד אתכם את מלחמתכם על פיסת ארצנו שזכיתם להיות נטועים בה.

==

הרב ד"ר דורון לדווין הוא חבר בקהילת "אור וישועה" בחיפה, ר"מ ומרצה במספר מסגרות, מוהל וד"ר לפיזיקה העובד כמהנדס מערכת בהייטק.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
אל תתנו ...
ציפי | 05-12-2016 18:53
אל תתנו לשמאל ולשונאים את מראות גוש קטיף כואב מאד העקירה מהבית אבל לצערנו ידי הממשלה כבולות על ידי בג"צ
2
יישר כוח! אמת ויציב, יצא מהלב ונכנס ללב
| 06-12-2016 1:02
3
צודק לחלוטין .אך...
| 06-12-2016 13:58
צודק לחלוטין .אך הבעיה שלנו היא עם בני עמנו.אותם לא שיכנעת ולא הבאת לכלל הבנה פשוטה ואמיתית שכזו.ועד שתעשה זאת צריך לדעת מה עלינו לעשות בנקודת זמן זו.ואכ"מל