בנט על פרשת דרוקר: "מצפה מערוץ 10 לנקוט בצעדים"

בנט על פרשת דרוקר: "מצפה מערוץ 10 לנקוט בצעדים"

יו"ר הבית היהודי דורש מערוץ 10 צעדים נגד רביב דרוקר, שהבוקר נחשף כי שלח תחקירן כדי שיקליט ויפיל את המח"ט הסרוג עופר וינטר כדי למנוע ממנו קידום צבאי

author-image
בנט: "מצפה מערוץ 10 לנקוט בצעדים"
  (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

פרשת רביב דרוקר. שר החינוך נפתלי בנט הגיב לתחקיר שחשף אראל סגל בתכניתו בנושא הניסיון של רביב דרוקר להפיל את המח"ט הסרוג עופר וינטר באמצעות תחקירן שתול.

״יש גבולות שלא חוצים!" מסר בנט לסרוגים, "הבוקר נחשף בגלי צהל כי תחקירן של ערוץ 10 הגיע לפגישה עם מח״ט גבעתי תא״ל עופר וינטר והקליט אותו ללא ידיעתו על מנת לגרום לו להודות בפשעי מלחמה שלא עשה ולהפילו מתפקידו. לא פחות: נסיון של כלי תקשורת ישראלי להפיל קצין בכיר מכהן בהקלטה ללא ידיעתו."

בנט הוסיף כי למזלנו המקליט נחשף. "עופר וינטר, תת אלוף בצה"ל, ראש מטה פיקוד המרכז, גיבור ישראל,מנה בנט את תפקידיו של הקצין המוערך, "בעבר היה מפקד חטיבת גבעתי, מפקד החטיבה הצפונית ברצועת עזה, מפקד חטיבה 646, מפקד יחידת דובדבן ומפקד גדס"ר גבעתי. יש לנו מספיק אויבים מבחוץ. אסור לנו להפיל את עצמנו מבפנים."

מצפה מערוץ 10 לנקוט בצעדים

"הסיפור הזה הוא מסוכן ופוגע בצבא ובביטחון ישראל. אוי לנו אם קציני צה״ל יהיו טרודים מהקלטות וניסיונות הדחה של התקשורת במקום להיות מרוכזים בביטחון ישראל".

בסוף הדברים פנה בנט גם לערוץ 10 שמעסיק את דרוקר: "זו בושה גדולה, ואני מצפה מערוץ 10 לנקוט עוד היום בצעדים הראויים למקרה מבזה שכזה״.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
לבנט
| 04-12-2016 13:50
מצפה מערוץ 10 לנקוט בצעדים - אתה באמת מצפה? כנראה עוד לא הפנמת מי שולט בתקשורת בארץ.
2
וחברך לכנסת עסוקים בהסתרה אה שכחתי גם הסדרה של המלחמה
שלום | 04-12-2016 17:48
הבאה שאת כל כך משתוקק לה כדי להיות גיבור ואגב כולם עוסקים בגילוי האמת כשיש תלונה וכדאי שרביב יחשוף את שם החייל וחברו ואז יתגלה מי השולח ומי הנשלח ואז נראה אותך סר החינוך המשועמם