נתן גושן מתחזק ומבטל אירוסים בגלל שמירת שבת

נתן גושן מתחזק ומבטל אירוסים בגלל שמירת שבת

לא מעט שמועות היו על כך שהזמר נתן גושן חובש מתחת לכובע המפורסם שלו כיפה, לא מעט דובר על ההתקרבות שלו לדת ולאמונה. אך הפעם הוא חושף בראיון ל'ידיעות אחרונות' על הוויתור הגדול שהיה צריך לעשות בגלל שמירת השבת ועל הדרך היצירתית שהוא מצא כדי לשמור על כשרות גם כשהוא נמצא בחו"ל

author-image
הוויתור הענק של נתן גושן בשביל השבת
  צילום מסך מתוך יוטיוב

אורח החיים האדוק שנתן גושן התחיל לנהל בשנתיים האחרונות גרם לו לוותר על הדבר היקר לו מכל. נתן שניהל קשר במשך שלוש שנים עם ארוסתו, עמית בן צור נאלץ להיפרד ממנה ולוותר על ההזדמנות לצעוד איתה לחופה. "היא לא הכירה את עולם התשובה, אבל היה בה ניצוץ. דיברנו על הדת ולקחנו את זה למקום מדהים. אבל אחרי שנתיים וחצי התחיל להיות לה קשה. היו מצוות עשה ואל תעשה וזה בא עם הרבה מחויבויות". מספר בראיון ל'ידיעות אחרונות' שיפורסם מחר.

נתן מספר שהפרידה לא היתה קלה עבורם "היא עזבה בשישי בצהריים ואחרי שהיא הלכה שרתי 'שלום עליכם' ו'אשת חיל' לבד ונקרע לי הלב. לא הצלחתי להסביר לעצמי מה קרה. הרי השבת היא הדבר הכי נפלא בעולם, אז איך נפרדתי הרגע מחברה שלי בגלל השבת? בסופו של דבר, יש דברים שלא אקל בהם, לא משנה מה".

'מסתפק בבגט עבש' 

ולא רק על האהבה הגדולה גושן נאלץ לוותר בגלל אורח חייו הדתי.

גושן שמופיע לא מעט באירופה, מספר שהם עדין לא ממש יודעים איך לאכול את שמירת הכשרות שלו  "אני אוכל כשר ומקפיד על כך מאוד", הוא אומר ל"ידיעות אחרונות" ומסביר שבחו"ל הוא לא אוכל אפילו פירות וירקות שמקום לידתם לא נודע. את הבגט העבש הוא קיבל אחרי שמנכ"ל הלייבל שלו בדנמרק התקשר לבית הכנסת המקומי ותהה אם הם יכולים לספק את ה"כושר פוד" הזה, שגושן מתעקש לאכול.

נתן גושן מצא פתרון יצרתי לעניין חימום האוכל בחו"ל, ששם כידוע אסור לחמם אוכל במיקרוגל או בתנור שאינם כשרים. ולכן בכל טיסה תוכלו למצוא אצלו מייבש שיער, אשר עובד שעות נוספות לחימום האוכל.

באירופה לא ממש יודעים איך לאכול את דרישות הכשרות שלו. "זו בעיה שאנחנו מנסים עדיין להבין. לא ידענו מה זה שבת, אין כאן קהילה יהודית גדולה", מסביר אלכס מהלייבל שלו. "יש בחורה יהודייה במשרד, שהסבירה לנו. ואמרנו לה, 'באמת, יש דבר כזה, שבת?' אני מבין שהאמונה שלו לא הולכת להשתנות ונצטרך להתמודד איתה".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
חבל שהוא סובל בחו"ל. יש כמה פתרונות
אבי | 01-12-2016 12:18
אפשר לחמם בתנור או במיקרו בשתי עטיפות, ויש היום ערכות של אוכל עם חימום כימי שלא מצריך מקור חום חיצוני
2
סדרי עדיפויות
מי עושה את זה? | 27-08-2020 16:48
מבטל אירוסין בגלל שמירת שבת? דרך ארץ קדמה לתורה. בור ועם הארץ.