חן בלוך הוא הילד שנהרג ביישוב תקוע - סרוגים

חן בלוך הוא הילד שנהרג ביישוב תקוע

חן בלוך, בן 10 מהיישוב תקוע, נהרג כשרכב משטרתי ממוגן פגע בו בעת שרכב על אופניו: "עדיין אני יכול לשמוע את הצחוק שלו ברחוב עם שאר הילדים". הלוויתו תצא בשעה 11:00 מבית המשפחה

author-image
חן בלוך הוא הילד שנהרג ביישוב תקוע

חן בלוך, בן 10 מהיישוב תקוע, הוא הילד שנהרג אמש (שלישי) בתאונת דרכים ביישוב לאחר שרכב משטרתי פגע בו כשרכב על אופניו.

"היישוב תקוע אבל וכואב את מותו, ומשתתף בצערם הכבד של בני המשפחה", נמסר מהיישוב. נסיבות התאונה נמצאות בבדיקה.

עוד נמסר מהיישוב כי "בלוך, תלמיד כיתה ה', היה תלמיד מצטיין ואהוב מאוד על חבריו, עדין ורגיש מאוד לסביבתו. במהלך הימים האחרונים הכין עבודה שעסקה בנושא זהירות בדרכים, לקראת תחילת התנדבותו במשמרות זה"ב".

ממלא מקום ראש מועצת גוש עציון, משה סוויל, שהוא גם שכן של משפחת בלוך, אמר: "הכאב הוא נורא. זו משפחה אוהבת ושמחה שברגע אחת מאבדת בן. עדיין אני יכול לשמוע את הצחוק שלו ברחוב עם שאר הילדים, ועכשיו דממה. שקט כואב שילווה אותנו לעוד הרבה מאוד זמן. זו לא התאונה הראשונה שאיתה אני נפגש בתפקידי, אף פעם זה לא קל, אבל הפעם זה השכן מהבית ממול. אנחנו במועצה ובתקוע מחבקים את המשפחה, כואבים איתם, ונלווה את חן בדרכו האחרונה. הצוותים שלנו יהיו עם החברים מהיישוב ומהכיתה ויחד נחזיק ידיים בשעה הקשה הזו".

1

אמש, דובר מד"א, זכי הלר, מסר: "ב-19:15 נמסר למד"א מרחב ירושלים על ילד שרכב על אופניים ונפגע מכלי רכב סמוך לכניסה ליישוב באזור גוש עציון. חובשים ופרמדיקים קבעו את מותו".

פרמדיק מד"א אלעד בנשטיין, סיפר: "כשהגעתי למקום ראיתי ילד שוכב מתחת לרכב ובסמוך אליו האופניים. הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו