מבזקים

שני מוקדי הצתה חדשים בגוש עציון

לפני זמן קצר הוצתו שני מוקדים ביער גבעות שבגוש עציון.

משה סוויל, מ"מ ראש מועצת גוש עציון, מבקש לחזק את ידי לוחמי האש הנלחמים בשעה זו בלהבות.

סוויל קורא לשרי הממשלה לפעול ביתר תקיפות ולממש את כל הנאומים החריפים אותם נשאו בימים האחרונים. אין צורך ללכת רחוק. המציתים מגיעים משני כפרים וצריך פעם אחת ולתמיד לפעול בכל הכוח ולעצור את הטירוף.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות