'מתגרבז על מיליונים': עימות בין בנט לליאור שליין - סרוגים

'מתגרבז על מיליונים': עימות בין בנט לליאור שליין

נפתלי בנט וליאור שליין התעמתו על גבי הרשת החברתית בעקבות דברי זלזול של שליין בדבריו של בנט על פרשת 'לך לך'. בנט: "מתגרבז על מיליונים". שליין: "המניפולציה שלך שקופה ולא תעבוד"

'מתגרבז על מיליונים': עימות בין בנט לליאור שליין
  (צילום מסך ערוץ 10)

יו"ר הבית היהודי ושר החינוך נפתלי, יוצא במתקפה נגד מגיש התכנית 'גב האומה', ליאור שליין, ומאשים אותו ב"התגרבזות", וזאת בעקבות דברים שאמר אמש (מוצ"ש) בתכנית בערוץ 10.

במהלך התכנית, הציג שליין סרטון שהעלה בנט על פרשת 'לך לך' וטען כי מדובר בסך הכל בפרשנויות שהמציא בנט ולא בעובדות הסטוריות.

בפוסט שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו תקף בנט את שליין וכתב: "ליאור שליין, זכותך לא להאמין שהייתה דמות כזו, אברהם אבינו, כפי שהצהרת אמש (וזה עוד הדבר הפחות בוטה שאמרת כנגד סיפורי התנ״ך). אבל הדרך בה אתה מתגרבז על מיליוני ישראלים שומרי מסורת היא דוחה".

בנט הוסיף: "זלזלת במזרחיים ובמשורר ארז ביטון, שהעיד כי נפגע ממך עד עמקי נשמתו. אתה מזלזל בקביעות ביהודים מאמינים כמוני ובשומרי מסורת בפריים טיים,  ושום מכונת צחוקים מוקלטים לא תהפוך את ההתנשאות הפריבילגית הזו ל'סאטירה'".


זמן קצר לאחר מכן העלה שליין פוסט תגובה לדבריו של בנט ותקף אותו בחזרה. שליין תיאר את השתלשלות האירועים וכתב: "אתמול ב"גב האומה" הבעתי ביקורת סאטירית ומנומקת על פוסט שפרסם נפתלי בנט וטענתי שהוא שקרי, חסר אחריות וילדותי. היום, כדי להראות שטעיתי, בנט פרסם פוסט שקרי, חסר אחריות וילדותי".

שליין פנה לבנט וכתב:"בנט, זאת כבר פעם שנייה שאתה מנסה להדביק לי ול"גב האומה" גזענות, כדי להסית נגדנו. הזלזול שלך בישראלים ממוצא מזרחי עד כדי כך עמוק, שאתה מניח שהם יגיבו באופן רגשי ויקנו את השקר הזה אוטומטית? שישכחו מי משתתפי התכנית? שלא יבדקו מה נאמר בה? המניפולציה שלך שקופה ולא תעבוד. תשאל את איילת שקד, היא שמעה שהמזרחים אינטליגנטים כמו אלי אוחנה".

"ולעניין "מכונת הצחוקים המוקלטים" – זה מתחת לכבודי, אבל חבר הקבינט ושר החינוך נשמע מוטרד. אז בנט, תאמין בקהל כמו שאתה מאמין באלוהים: גם אם אתה לא רואה את הקהל, הוא נמצא שם. הוא צופה בנו כל הזמן. והוא צוחק, בזמן שאנחנו מצלמים תכניות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
אתה מדבר על שקרי,חסר אחריות וילדותי?!
לבנה | 20-11-2016 20:59
זה בדיוק התכנית שלך! אם באמת היית סאטיריקן, לא היית נכנס בכלל לדיון הפוליטי/חברתי הזה. פשוט היית אומר (טענה גם לא בטוח שהיא מתקבלת, אך בטוח שהיא עדיפה על פני תשובה כזאת) שאתה עוסק בסאטירה ולא בפוליטיקה. אז ליאור, תפסיק לבלבל במוח. אתם עוסקים בפוליטיקה. אתם מביעים עמדה ברורה שנמצאת בצד השמאל הקיצוני מאוד ואתם לא מתביישים להשתלח בדברים הקדושים והמשמעותיים ביותר לעם ישראל ולעולם כולו, ולבזות אותם.
2
גב האומה-סאטירה בגרוש, ציניות מאוסה
| 20-11-2016 21:13
מי שמזלזל בספר הספרים מזללז בעצמו, בהוריו בסבא ובסבתא שלו. לדעת לצטט מחזאים נוצרים בשחצנות אין קץ ובה בעת לזלזל בשר חינוך בישראל שגדל על ברכי היהדות זה דבר נבזי, לא חינוכי ולא ערכי. נכון, יש מזרחית באולפן ומה תפקידה? להעליב אנשים ולהאדיר חיות. איזה ערך יש לתכנית שלך שליין? מה זוכרים מהתכנית שלך אחרי יום, אפילו שעה ... ? אני אגיד לך: כלום
3
לראות את ליאור זה להעביר ערב
| 23-11-2016 22:13
מה זה משנה מה הוא אומר. תעבירו את כולם .העיקר האמת .