מבזקים

ח"כ נחמן שי: "פרשת הבניה ברמת שלמה היא טירוף מערכות"

ח"כ נחמן שי (המחנה הציוני) בתגובה לתכנית הבניה החדשה ברמת שלמה: "פרשת הבניה ברגע זה היא בגדר טירוף מערכות, מישהו בירושלים יצא מדעתו וכבר לא ברור מי.

עכשיו לאשר בניה בירושלים משחק לידי הפלסטינים. זו הזמנה ללחץ בינלאומי. ממש כמו לתקוע אצבע בעיניו של הממשל האמריקאי היוצא והנכנס".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות