מותג שטיפות מי הפה 'ליסטרין' משיק שפה חדשה ומגלה מיהם משתמשי המוצר - סרוגים
צרכנות, שווה לדעת , תוכן שיווקי

מותג שטיפות מי הפה 'ליסטרין' משיק שפה חדשה ומגלה מיהם משתמשי המוצר

המותג 'ליסטרין' יוצא במהלך חדש בעקבות מחקר בינלאומי שערך על אופיים של אנשים ומשתמשי 'ליסטרין' בפרט

author-image
מותג שטיפות מי הפה 'ליסטרין' משיק שפה חדשה ומגלה מיהם משתמשי המוצר

'ליסטרין' – מותג שטיפות מי הפה המוביל בעולם, משיק שפה חדשה וקמפיין פרסומי בעקבות מחקר בינלאומי שערכו תחת הסלוגן "ללכת עד הסוף". את המהלך יוביל 'ליסטרין COOL MINT' – שטיפת פה לשימוש יומיומי הנלחמת בפלאק – רובד החיידקים, מרעננת את הנשימה ובעלת טעם מנטה מרענן.

במחקר השתתפו 6,000 איש משש מדינות ברחבי העולם, במסגרתו בחנו תכונות אופי ויכולות שונות אצל בני אדם ומשתמשי 'ליסטרין' בפרט. משתתפי המחקר ענו על שאלון אינטרנטי שכלל מבחר היגדים כגון "אני חכם יותר מרוב האנשים" ו"אני אופה טוב יותר מרוב האנשים". עוד נשאלו משתתפי המחקר על ההתנסויות האמיצות ביותר שחוו (הצלת חיי אדם…) ואילו התנסויות ירצו לחוות בעתיד (צניחה חופשית, לטוס לירח ועוד). כמו כן, נשאלו משתתפי המחקר "מהו הדבר האמיץ ביותר שעשו בחייהם?". ממגוון התשובות שהתקבלו, מעניין לציין כי התשובה הנפוצה ביותר הייתה, "להתחתן"…

מממצאי המחקר עולה כי משתמשי 'ליסטרין' הנם "אמיצים" יותר. משתמשי 'ליסטרין' דיווחו על התנסויות בפעילויות נועזות יותר והגעה להישגים גבוהים יותר מאשר אנשים שלא משתמשים במוצר. כמו כן, משתמשי 'ליסטרין' רואים עצמם כסקרנים יותר, בעלי שאיפות גבוהות יותר וכאנשים הנוטים "ללכת עד הסוף", מכאן גם נגזר סלוגן הקמפיין.

במסגרת הקמפיין, ישודר סרטון המעביר את תוצאות המחקר באופן הומוריסטי וקליל בטלוויזיה ויעלה לרשתות החברתיות.

'ליסטרין COOL MINT' – שטיפת פה לשימוש יומיומי הנלחמת בפלאק, מרעננת את הנשימה ובעלת טעם מנטה מרענן, תוביל את המהלך החדש. יעילות השטיפה כנגד חיידקים מוכחת מדעית, ובשימוש לאחר צחצוח שיניים מפחיתה את הפלאק ומסירה 97% מהחיידקים שנותרו.

המוצר נמכר במחיר של כ-40 ש"ח ל-750 מ"ל ברשתות השיווק והפארם.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו